digitalt bakkenett på stuePC'en?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer ChrisLia sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

digitalt bakkenett på stuePC'en?

Er det jeg som er dårlig på å lete eller finnes det ikke noe hardware som kan benyttes som dekoder for det digitale bakkenettet. med kortleser.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisLia
    Er det jeg som er dårlig på å lete eller finnes det ikke noe hardware som kan benyttes som dekoder for det digitale bakkenettet. med kortleser.
    Denne er vel en mulighet: Komplett.no - Digital Everywhere FloppyDTV-T/CI, Internal, Firewire, DVB-T receiver
    Og en slik for å putte kortet i: Komplett.no - Dilog Conax CAM, CAM for CI-slot (CA-Modul)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jpterj
    Og den regner du med fungerer med det digitale bakkenettet(hvilket jeg ikke ikke tror, siden det vel bare er en CAM som er er er godkjent, og den "må" kjøpes med en Sony TV)?

-L-

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larry Laffer
    Og den regner du med fungerer med det digitale bakkenettet(hvilket jeg ikke ikke tror, siden det vel bare er en CAM som er er er godkjent, og den "må" kjøpes med en Sony TV)?

-L-
    Vet ikke men ifølge innlegg i den andre tråden med samme tittel skal denne fungere: Best-Buy AS - TV, video og DVD | DigitalTV | RiksTV | TECHNISAT TechniCrypt CXV

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommet i skade for å legge inn min forspørsel to ganger. Her er svaret på den andre tråden (som nå bare kan slettes).

Sitat Opprinnelig postet av hagzen
    FloppyDTV og TechniCrypt CXV fungerer fint på min HTPC sammen med mediaportal.
    Kan også ta opp en kanal og se på en annen en, så lenge disse kanalene befinner seg på samme transponder

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jpterj
    Vet ikke men ifølge innlegg i den andre tråden med samme tittel skal denne fungere: Best-Buy AS - TV, video og DVD | DigitalTV | RiksTV | TECHNISAT TechniCrypt CXV
    Denne er grei ja, dersom du får overbevist selger om at du har en slik TV (vet det er mange som har gjort det, men vet også at RiksTV har uttalt at de skal bli strengere på akkuratt det). Den du henviste til hos Komplett er ikke den samme som her, og litt dumt vist trådstarter bestiller den og den ikke virker...

-L-

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viktig å kjøpe slike ting på nett slik at man kan benyttes seg av angrefristen
    om det ikke skulle funke

På Bestbuy sine sider så strå det "passer til", ikke at du "må ha" sony tv for å få kjøpt den.

Hvordan er det å bruke ordinær dekoder og inngang på TV kortet? Noen som har erfarning med det?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisLia
    På Bestbuy sine sider så strå det "passer til", ikke at du "må ha" sony tv for å få kjøpt den.
    Slik jeg har forstått det, er det ikke nok å bare kjøpe CAMen, du må ringe til RiksTV for å få "paret" den til kortet ditt.

-L-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •