Canal digital HD-PVR for Kabel tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 114 1 2 3 4 5 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 2261
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Canal digital HD-PVR for Kabel tv

Er det noen som har fått prøvd den nye HD-PVR dekoderen for kabel tv?
    Erfaringer!
    Er den bedre enn satelitt dekoderen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte på Onsdag, og ringte dem i dag for å høre om den var sendt. Det var den ikke og jeg fikk svar om at jeg måtte være forberedt på 2-4 uker. Bye-bye hd fotball em.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettet

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Canal Digital HD-PVR

Jeg bestilte også på onsdag, da sa de at lagret var fullt siden mandag, så det skulle ikke være noe problem å få.
    Sikter mot en lapp i postkassa på mandag eller tirsdag, jeg!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg blir veldig overrasket hvis jeg har den i Trondheim allerede da. Onsdag klokken 08.00 la jeg inn bestillinga, og i går fredag klokken 18.00 var den som sagt ikke sendt. Har forstått det slik at postgangen fra Sverige (hvor den sendes fra) er rundt en uke, så da skulle det vel være umulig.

Newcomer Kusot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fortsatt 1 til 2 uker

Bestilte nå nettop etter at jeg leste denne tråden. Spurte om leveringstiden og de mente fortsatt 1 til 2 uker var riktig. Gleder meg til å teste ut. Denne boksen har vært savnet ..... i vinter

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte min på mandag, ringte CD i går, da var den sendt fra lageret, men ikke kommet til "ompakking" som de kalte det. Jeg fikk et sporingsnummer og ifølge posten.no så er sendingen meldt, men ikke mottatt.....
    venter i spenning!

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svenung
    Jeg bestilte min på mandag, ringte CD i går, da var den sendt fra lageret, men ikke kommet til "ompakking" som de kalte det. Jeg fikk et sporingsnummer og ifølge posten.no så er sendingen meldt, men ikke mottatt.....
    venter i spenning!
    Akkurat samme her. Bestilte også på manndag. Håper den blir sendt nå på mandag.

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aftenposten har en test av PVRen her: Den store HD-kampen i gang

Karakteren overrasker vel ikke akkurat... Kommer aldri i verden til å kjøpe den der... Nei, skal en få det bra må en gjøre det sjøl!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke alternativer har man da? I Trondheim sentrum er det kun Canal Digital som tilbyr hd via kabel. Finnes det andre hd pvr bokser som er kompatibel med canal digital sitt system?

Dingz.no ser forresten ut til å ha gitt boksen en mye bedre karakter.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De lærde strides

Sitat Opprinnelig postet av nilsga
    Aftenposten har en test av PVRen her: Den store HD-kampen i gang

Karakteren overrasker vel ikke akkurat... Kommer aldri i verden til å kjøpe den der... Nei, skal en få det bra må en gjøre det sjøl!

Tydelig at de lærde strides: Test av Canal Digital HD PVR 101-ST - Tester - Lyd og Bilde

:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte min via kundeservice på onsdag morgen, og fikk beskjed om at den skulle komme i løpet av denne uka. Er veldig spent på kvaliteten da det skrives mye om denne boksen i alle ender av skalaen. Testet HD-dekoderen uten pvr for en mnd siden og ble skuffet over kvaliteten på SD i forhold til min gamle Phillips leiedekoder. Håper den nye boksen er bedre enn den forrige, hvis ikke må jeg få gjort en avtale med CD om å beholde den gamle dekoderen.

Venter spent:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dyr?

Er ikke 3000,- pluss diverse avgifter ganske dyrt?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3000kr er hinsides dyrt, men slik er det når Canal Digital kan bruke monopolsituasjonen sin til å lanserere drittprodukter til høy pris.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan1978
    3000kr er hinsides dyrt, men slik er det når Canal Digital kan bruke monopolsituasjonen sin til å lanserere drittprodukter til høy pris.
    Finnes det en enkel og grei oversikt over alternativer til Canal Digital sin dekoder?

Ser at det snakkes noe om IPBox, DreamBox og flere, men informasjon er noe spredt og usammenhengende til at dette blir noe som alle lett kan benytte seg av. Jeg tror det vil være nøkkelen at det blir færre og færre som kjøper CD sine egne produkter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fikk den i dag!

Nå har jeg hentet den i posten, men de amøbene fra CD har ikke sendt med riktig strømledning! Fant heldigvis en som jeg kan bruke i roteskapet... Men så dukker det opp et nytt problem; etter kanalsøket får jeg opp feilmeldingen: "Du har ikke tilgangsrettigheter til programmet" Jeg har satt i det nye kortet, så jeg skjønner ikke hva som er galt... Noen som vet noe?

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av neeewbie
    Nå har jeg hentet den i posten, men de amøbene fra CD har ikke sendt med riktig strømledning! Fant heldigvis en som jeg kan bruke i roteskapet... Men så dukker det opp et nytt problem; etter kanalsøket får jeg opp feilmeldingen: "Du har ikke tilgangsrettigheter til programmet" Jeg har satt i det nye kortet, så jeg skjønner ikke hva som er galt... Noen som vet noe?
    Akkurat samme her! Feil strømledning!! Går det an!??? Ringte til dem, og de sa de skulle sende ny ledning, men tror dere jeg får den før helga? Aldri i verden. Dessuten sa de at jeg ikke måtte bruke andre ledninger, da det kunne skade dekoderen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    neeewbie og 1-2-3

Har dere sett godt etter i esken? I min lå det en liten omformer i en liten eske under pappen. Strømledningen passer fint inn i denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått hentet min boks. Fikk satt den inn og alt virker. Bruker mitt gamle kort, skal man fortsette med det eller vil det slutte å virke?

Virker grei ellers, kanskje litt treg i kanalskifting og inn til menyer, men ikke noe plagsomt.

De hadde ikke lagt med strømkabel, så jeg regner med at de som ikke har dekoder fra før sliter litt da.

Sleit litt med at jeg satt inn kortet mitt opp ned (slik som i den gamle) og at jeg satt inn antenneledningen i feil inngang. Men slik går det når man ikke leser bruksanvisningen før man skal ha ting i gang.

Via scart så ble bildet helt forferdelig, via HDMI ble det bra.

Noen som vet om det finnes en HDMI hub eller noe slikt? Bare 2 HDMI innganger på TVen min og har nå TRE ting som bruker HDMI.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min i går. strømkabelen ligger i esken på venstre side i en liten pappboks!
    man trenger ikke å gjøre noe kanalsøk, da søker bare gjennom "bordantennen" som kan kobles til og det trengs ikke. Det nye kortet må oppdateres i ca. 1 time på kanal 50(tv1000).

sitter og ser på EM i HD nå. For et bilde, dette er noe annet enn den gamle digitale boksen.

Side 1 av 114 1 2 3 4 5 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •