Canal digital HD-PVR for Kabel tv - Side 95

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 95 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 105 ... SisteSiste
Viser resultater 1,881 til 1,900 av 2261
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde spilleren hatt dobbel tv-tuner, så skulle jeg skaffet meg en slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå hatt HD PVR fra CD i en uke, og har faktisk ikke hatt noen problemer ennå. *bank, bank*

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Jeg har nå hatt HD PVR fra CD i en uke, og har faktisk ikke hatt noen problemer ennå. *bank, bank*
    Skal bli gøy å se hvor lenge det varer!

Men gratulasjoner er vel på sin plass da! Både til deg for hell med boksen, og til CD for å ha klart å lage én boks som fungerer..

Skal ikke være pessimistisk, men det skal nevnes at boksen min fungerte ganske perfekt de første ukene også!

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Min har fungert fint i snart 2 år :-D

Etter den siste oppdateringen har den fungert nærmest perfekt, bare den lille buggen ved programmering av serieopptak som gjenstår nå, men den har jeg lært meg å komme rundt, så den plager meg ikke lenger.

Meget støysvak, ja nesten lydløs er den også

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Min har fungert fint i snart 2 år :-D

Etter den siste oppdateringen har den fungert nærmest perfekt, bare den lille buggen ved programmering av serieopptak som gjenstår nå, men den har jeg lært meg å komme rundt, så den plager meg ikke lenger.

Meget støysvak, ja nesten lydløs er den også
    Min funker også greit, men måtte bytte to ganger før jeg fikk en nogenlunde lydløs en.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vi fått den nyeste oppdateringen de har fått på satellitt eller snakker dere om den urgamle oppdateringen??

Skulle ikke vi få finere menyer og alt?! Eller gjelder det kun de med satellitt boxen?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Har vi fått den nyeste oppdateringen de har fått på satellitt eller snakker dere om den urgamle oppdateringen??

Skulle ikke vi få finere menyer og alt?! Eller gjelder det kun de med satellitt boxen?
    Nei, vi har heldigvis ikke fått den oppdateringen de har fått på satellitt.

Gå inn på satelittråden eller svenske og danske forumtråder så skjønner du fort hvorfor vi ikke har fått den oppdateringen. Det hjelper fint lite med finere menyer hvis boksen blir like ustabil som den var når den først kom på markedet.

Den nyeste offisielle oppdateringen vi har fått er forøvrig ikke urgammel, den kom vel i juni hvis jeg ikke husker feil.

Siden jeg har en boks som fungerer perfekt, kommer jeg uansett og drøye med den Linuxbaserte oppdateringen inntil jeg er rimelig sikker på at det vil fungere.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan formaterer en boksen etter oppdateringen?

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Muligens et litt rart spørsmål, men er det min box eller er det noe jeg må levere tilbake? har veldi lyst å modifisere kjølingen sånn at den blir stille

skjønner at det blir garanti krøll.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    It's all yours
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg åpnet, tatt ut den stygge vifta, funker helt greit uten den med åpen box.

Moddet på en 8cm noctua @ low rpm, som holder kjøleribben kald og fin. misstenker sterkt at grunnen til at dekoder fryser er varme, min låser seg hvis jeg trykker for mye, sletter for mye på en gang. får se om dette blir å bedre seg med skikkelig kjøling.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter ny boks om en dag eller to....bråker den like mye som de andre to jeg har hatt....så skal jeg røske ut vifta jeg også.

Makan, for en plassering av vifte. Harddisken stenger jo for all sirkulasjon!

Newcomer rampi sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må jo seriøst komme en ny box snart, **** lever vi ikke i 2010?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens,

Etter å ha vært i kontakt med CD opptil flere ganger uten å i det hele tatt få noen som helst konstruktive svar, forsøker jeg heller her. Jeg har hatt min HD PVR i halvannet år, og jeg må si at jeg hadde byttet til GET pronto om det ikke hadde vært for at borettslaget hadde hatt en avtale med CD her jeg bor.

Jeg opplever følgende:

1: Ved programmering av serieopptak kommer meldingen "Advarsel, tidligere program kan ikke tas opp" og jeg må isteden programmere alt manuelt hver uke
    2: Ved sletting av flere enn ett opptak i opptakslisten, fryser dekoderen og jeg må trekke ut strømkabelen
    3: Ved spoling når jeg ser et opptak, er bildet og lyden usynkronisert når opptaket går "live" igjen

Noen flere som opplever det samme og som kan hjelpe meg med løsninger?

CD hadde nemlig bare to alternativer: Reset av fabrikkinnstillinger (som jeg har forsøkt) eller ny dekoder. Er produktet virkelig så dårlig?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av snopp
    1: Ved programmering av serieopptak kommer meldingen "Advarsel, tidligere program kan ikke tas opp" og jeg må isteden programmere alt manuelt hver uke
    2: Ved sletting av flere enn ett opptak i opptakslisten, fryser dekoderen og jeg må trekke ut strømkabelen
    3: Ved spoling når jeg ser et opptak, er bildet og lyden usynkronisert når opptaket går "live" igjen

1: Dette er en kjent bug som er enkel og komme rundt. Meldingen kommer opp når du har et programmert serieopptak som ikke har fanget opp neste episode i EPG. Hvis EPG hadde strekt seg lenger enn 6 dager hadde problemet vært sjeldent forekommende, hvis man da ikke glemmer og slette når en serie er over. Gå inn på opptak og slett serieopptak som har dato/tid som er eldre enn nåtid, så går det fint og programmere nye serieopptak.

2: Det problemet har jeg aldri opplevd.

3: Hvis du pauser i en periode så får du sync.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Gå inn på opptak og slett serieopptak som har dato/tid som er eldre enn nåtid, så går det fint og programmere nye serieopptak.
    Sweet! Dette fungerte med en eneste gang. Endelig fått programmert inn "fremtiden" her - nå gjenstår det bare å se om opptakene faktisk skjer

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

2: Skjer en gang i blant. Det pleier å hjelpe å vente litt mellom hvert trykk på fjernkontrollen. Du kan 'trøste' deg med at det skjedde mye oftere før :|

3: De gangen jeg opplevere synkeproblemer (sjelden) stopper og starter jeg avspillingen. Det pleier å fikse synkroniseringen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens,

Etter å ha vært i kontakt med CD opptil flere ganger uten å i det hele tatt få noen som helst konstruktive svar, forsøker jeg heller her. Jeg har hatt min HD PVR i halvannet år, og jeg må si at jeg hadde byttet til GET pronto om det ikke hadde vært for at borettslaget hadde hatt en avtale med CD her jeg bor.

Jeg opplever følgende:

CD hadde nemlig bare to alternativer: Reset av fabrikkinnstillinger (som jeg har forsøkt) eller ny dekoder. Er produktet virkelig så dårlig?
    Jeg har oppleved et par av de problemene og mange fler.

Har vært hos Canal Digital med gruppa jeg driver og klaget en del. Satt foran et digert panel med minst 20 direktører og lot det smelle godt i to timer!

Har du trøbbel med Canal Digital så få med dere denne gruppa her som nå teller mer enn 2.400 medlemmer:

Vi som er lei Canal Digital sitt dårlige tilbud. | Facebook

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan var responsen fra CD?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk nyhetsbrev fra CD i dag angående IDTV, det ser jo ut som om veldig mange tvr er godkjennte. nesten så jeg fikk lyst å investere

LG - Canal Digital NO

Side 95 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •