Canal digital HD-PVR for Kabel tv - Side 45

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 45 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 881 til 900 av 2261
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Har prøvd å få lyd til hjemmekinoanlegget ved å bruke en coax kabel til en coax-->optical converter og videre til hjemmekinoanlegget, men får absolutt ingen lyd på kanalene som tilbyr 5.1lyd og kun lyd fra TV'n på de andre.

Noen som aner hva jeg må gjøre? Eventuelt om jeg har brukt feil kabler eller noe lignende?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har endelig fått inn noen av HD kanalene på våres SMATV nett.

Noterer at programmer som går i SD fremstår som mye skarpere og bedre på TVNorge HD enn di gjør på TVNorge SD, det bekrefter igjen at HD-PVR har elendig oppskalering av SD signal. Håper men tror ikke at den softwareoppgraderingen som vi venter på skal fikse dette.

Time will show

Ellers er der super bilde på HD kanalene, er imponert :-D

PS. Håper i det minste at vi får valget 576i i menyen.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    PS. Håper i det minste at vi får valget 576i i menyen.
    Det får du dessverre ikke, og kommer heller aldri til å få via den dekoderen.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Hvorfor ikke?

Med litt triksing går det jo fint og få ut 576i som det er nå. Da burde det jo være mulig og få inn det som et valg under videoinnstillinger.

Eller er det viljen det står på

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Hva med å bypasse oppskaleringsfunksjonen i HD PVR-boksen og istedet bruke oppskaleringsfunksjonen i TV-apparatet?
    Har noen prøvd dette?

Jeg vurderer å bestille Get box HD PVR. Har en Sony KDL-W4500, og noe sier meg at oppskaleringsteknologien i denne TV'en er bedre enn den i HD PVR-boksen.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pharmaas
    Hva med å bypasse oppskaleringsfunksjonen i HD PVR-boksen og istedet bruke oppskaleringsfunksjonen i TV-apparatet?
    Har noen prøvd dette?

Jeg vurderer å bestille Get box HD PVR. Har en Sony KDL-W4500, og noe sier meg at oppskaleringsteknologien i denne TV'en er bedre enn den i HD PVR-boksen.
    Det er ikke mulig å bypasse oppskaleringsfunksjonen. Det er det som er problemet. Enten oppskalerer den alle kanalene som ikke sender i 720p eller 1080i, alt etter hva du velger, eller så nedskalerer den hd-signalene til 576p hvis du velger det.

EDIT: Ser at du skriver Get hd-pvr. Her er en tråd som omhandler Get. Aner ikke hvordan Get hd-pvr fungerer men regner med at den er hakket bedre enn CDs plastskit med innebygget jetmotor.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo folkens!

Jeg har, som sagt tidligere i denne tråden, hatt to eksemplarer av denne dekoderen her hjemme, men har valgt å sende den tilbake pga. dårlig bilde på SD-kanaler og alt for høy viftestøy. Jeg hadde bestemt meg for å vente med å kjøpe den til etter oppdateringen som (forhåpentligvis) snart skal komme.

Men i forrige uke så ringte det en selger fra Canal Digital som hadde et godt tilbud til meg. Vi er ikke bredbåndskunder hos CD, så han ville tilby meg gratis etablering av bredbånd i tillegg til at jeg skulle få denne dekoderen til 695 kr. Det er jo en del billigere enn 2990 kr som den vanligvis koster, selv om 695,- nok er en riktigere pris for dette skrapet etter min mening.

Nå vel. Det ble til at jeg godtok tilbudet. Jeg får bare krysse fingrene for at oppdateringen kommer snart og retter på mange ting, bl.a. bildet på SD-kanaler.

Vi fikk dekoderen i går, og hele familien var spent på om det var den samme viftestøyen på denne som de to andre vi har hatt. Og jo da, den lager et skikkelig leven. Fyller hele leiligheta med støy! Dette ble jeg naturligvis skuffet over, for jeg kjenner tre andre som har denne dekoderen og den er det nesten helt umulig å høre! Det må være noen vanvittige forskjeller på eksemplarene. Jeg ringte tilbake til CD og sa at jeg ikke kunne beholde dekoderen. CD var serviceinnstilte og sendte meg en ny dekoder umiddelbart. Sa til og med at dersom den ikke skulle være bedre, så skulle de sende enda en.

Det var litt om viftestøyen. Men jeg har fryktelig lyst til å si litt om bildekvaliteten også. Som sagt tidligere så blir bildet på SD-kanaler blast, uskarpt og gult på vår tre år gamle Pioneer når dekoderen står på 1080i. Dette har ikke blitt noe bedre. Men nå har det seg sånn at vi har fått en flatskjerm til her i huset siden vi hadde denne dekoderen sist. Panasonic PX80. Jeg prøvde dekoderen på denne for å se hvordan bildet ble der, og til min overraskelse så opplevde jeg ikke at bildet ble gult og blast der. Jeg kan se at fargene er bittelitt klarere og sterkere og at bildet er en anelse skarpere på 576i/p enn 1080i på PX80, men det er så liten forskjell at det er egentlig ikke noe å bry seg om. Men på Pioneeren så "ødelegger" den hele TV-en! Sukk, jeg blir aldri klok på denne skranglekassa til CD. Men dersom de klarer å sende meg en ny dekoder som ikke går på diesel, så skal jeg nok være fornøyd med bildet den kan gi meg på min PX80. Pioneeren får derimot vente til CD kommer med en ny og bedre dekoder. (Dersom ikke oppdateringen gjør underverker vel og merke).

Forresten så høres det nesten ut som om Canal Digital driver og trapper ned satsingen på denne dekoderen. Først selger de meg den for 695 kr, og så er det i tillegg så lekende lett å bytte den pga viftestøy. Hmm??

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte CD og klagde min nød over støy osv på min decoder og fikk ny i posten i løpet av et par dager så man kan egentlig ikke klage på kindebehandlingen deres, synes jeg.

Den nye er mye mer stillegående, den kan man ikke høre når DVD opptakeren er på

Jeg er fortsatt veldig godt fornøyd med bildet både på Sony TV'en i stua og Sony projectoren i kinoen.

Kan det være at Pioneer har en eller annen Sagem allergi?
    Det er jo flere Pioneer eiere som har problemer.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Jeg ringte CD og klagde min nød over støy osv på min decoder og fikk ny i posten i løpet av et par dager så man kan egentlig ikke klage på kindebehandlingen deres, synes jeg.

Den nye er mye mer stillegående, den kan man ikke høre når DVD opptakeren er på

Jeg er fortsatt veldig godt fornøyd med bildet både på Sony TV'en i stua og Sony projectoren i kinoen.

Kan det være at Pioneer har en eller annen Sagem allergi?
    Det er jo flere Pioneer eiere som har problemer.
    Nå kunne nok jeg ha skrevet en lang bok om Canal Digitals elendige kundeservice, men i dette tilfellet gjorde de jobben sin. Selv om det selvfølgelig hadde vært mye bedre om de sendte meg en skikkelig dekoder i utgangspunktet, og ikke et mandagsprodukt. Da hadde jeg ikke trengt å ringte til dem i det hele tatt.

Kan nesten virke som om dette er et Pioneer-problem ja. Nå har ikke jeg testet dekoderen på alle TV-ene i verden, men jeg har fått inntrykk av at vi som klager over gule, blasse og uskapte bilder her inne i hovedsak er Pioneer-eiere. Nå er 576i bedre enn 1080i på SD på Panasonic PX80 også, men forskjellene er minimale. Bittelitt blassere og mer fargeløst, men vanskelig å legge merke til for de fleste vil jeg tro.

Får håpe at den dekoderen som er på vei til meg nå er stille. Jeg kommer til å bytte helt til jeg får en som ikke bråker. Om jeg så må bytte 10 ganger. Denne greia er jo så bråkete at katten min har valgt å ligge et annet sted enn på stua de siste dagene...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Kan nesten virke som om dette er et Pioneer-problem ja. Nå har ikke jeg testet dekoderen på alle TV-ene i verden, men jeg har fått inntrykk av at vi som klager over gule, blasse og uskapte bilder her inne i hovedsak er Pioneer-eiere. Nå er 576i bedre enn 1080i på SD på Panasonic PX80 også, men forskjellene er minimale. Bittelitt blassere og mer fargeløst, men vanskelig å legge merke til for de fleste vil jeg tro.
    Det kan virke sånn når man leser innleggen her på tråden.

Men det virker som det gjelder spesielt G8 eller eldre. Selv har jeg en LX5090 og får veldig bra bilde med fine farger. OK det blir muligens ørlite bedre når jeg trikser inn 576i men ikke så mye bedre at jeg gidder holde på med det etter at jeg fikk inn noen av HD kanalene.

Nå håper jeg at du endelig får en tyst dekoder :-D

Jeg har som sagt vært heldig, både min første og nå min andre er veldig tyst, hører kun litt hvining i noen sekunder når den booter opp, siden blir det stille.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man skiller mellom kundeservice og de som sitter på teknisk avdeling så er det ikke noe å si på service innstillingen til kundeservice.

Hyggelige å snakke med, og når de sier de skal gjøre noe så skjer det raskt.

At man får en ny decoder i posten og en ferdig utfylt og betalt returlapp er jo genialt.
    Mange firmaer forlanger at man skal sende inn produktet for service for egen regning og det hadde ikke vært noe greit.

Nå har jeg 2 decodere med lite støy og bra bilde på 1080i.

Om 3 timer kommer en montør fra Sønnico for å innstallere nytt bredbånds "modem" fra Canal digital da så og si hele nabolaget har gått for deres løsning.
    De tilbyr opptil 300 Mbps over fiber/coax uten nye kabler og det er det ingen andre som kan levere her i nabolaget.

Det er en heftig kampanje de kjører her.
    På mitt lille postkontor ligger det over 30 slike "modem" og det er over halvparten av alle pakkene på det postkontoret.

Av 15 husstander i mitt byggefelt har 14 valgt deres løsning:shock:

Beklager OT, men det er jo litt relevant.

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min dekoder nå på onsdag - funger foreløpig greit og har ikke merket noe ennå til viftestøy. Betalte kr 495 som en deal fordi de skal selge meg internett. Det ble så billig at jeg ikke kunne si nei. Det jeg plages med, eller retter sagt irriterer meg er at nå jeg slår på dekoderen så kommer ikke bildet på tv automatisk, jeg må trykker på TV/AV knappen for å få bildet gjennom HDMI, noen som har forslag til løsning ?

Når det gjelder lyden så har jeg bare satt på ordinære kabler ned til reciveren. Må sjekke om jeg har innganger for den kabelen som de sier jeg må bruke for å få surrondlyd, mulig noen av dere vet har en Pioneer 1016.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva gjør dere når dere ikke ser på TV skrur dere dekoderen av? Synes det tar alt for lang tid å starte dekoderen når den står i standby føles som om det ar 10 - 15 sekunder å slå den på. Ganske irriterende, dette gjør at jeg aldri gidder å slå den av.

Så over til noen spørsmål. Ser at GET har et webgrensesnitt der man kan logge seg på via web og starte opptak til dekoderen herfra. Kiss hadde en mediaspiller for over 2-3 år siden som hadde samme teknologi så det er definitivt ikke noe nytt. Er det noen som vet om Canal Digital har noe tilsvarende webpålogging til dekoder for styring av opptakt og sjekk av tvprogrammer?

Synes EPG'en er jævelig treg. Enkelte ganger må man gå ut og inn av kanalen for å få hele kanallista. Ser også en del på dansk TV2 da vi har dansker i familien. På denne kanalen finnes det ingen EPG. Synes det er merkelig når kanalen har text-tv og hele tvprogrammet ligger der. Må derfor bruke tvguide.dk for å finne ut hva som går. Forøvrig en grei tjeneste som har oversikt over alt som går på alle kanaler i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland.

Ser at det heller ikke er noe Video On demand tjeneste. Stemmer dette? For 4-5 år siden bodde jeg på lambertseter og hadde en UPC/GET Motoroladekoder, slev på denne tiden var det Video On Demand. Det var ganske tregt men det funket nå hvis man var litt tålmodig.

Blir mer og mer oppgitt over Canal Digital. Ting som har vært en selvfølge i medieavspillere de siste 3-5 årene finnes ikke så vidt jeg skjønner i CD'en nett. Ganske irriterende!

Noen som har noen tips til gjemte funksjoner og menyer? Skulle gjerne ha skjult tilgang til alle progammer jeg ikke kan se/har kjøpt tilgang til. Irriterende å bla fordi alle tv1000 og Canal plus kanalene når man surfer for å komme til hd kanalene som ligger høyt oppe i kanalrekkefølgen.

Leser i manualen at hvis man lager seg en favorittliste så kan man IKKE endre på rekkefølgen i kanalene etter at de er lagt inn i lista. Stemmer dette? Siden jeg leste det har jeg ikke giddet å rote med dette.

Selv på den "1984 modellen" av en dekoder Canal Digital hadde før SD-pvr dekoderen så kunne man endre på rekkefølgen å kanalene i favorittlista.

Nok oppgulp for i dag. Canal Digtial er definitiv ikke sunt for blodtrykket....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgenen
    Jeg fikk min dekoder nå på onsdag - funger foreløpig greit og har ikke merket noe ennå til viftestøy. Betalte kr 495 som en deal fordi de skal selge meg internett. Det ble så billig at jeg ikke kunne si nei. Det jeg plages med, eller retter sagt irriterer meg er at nå jeg slår på dekoderen så kommer ikke bildet på tv automatisk, jeg må trykker på TV/AV knappen for å få bildet gjennom HDMI, noen som har forslag til løsning ?

Når det gjelder lyden så har jeg bare satt på ordinære kabler ned til reciveren. Må sjekke om jeg har innganger for den kabelen som de sier jeg må bruke for å få surrondlyd, mulig noen av dere vet har en Pioneer 1016.
    Du sier ikke hvilken TV du har, men har du prøvd å slå på tv'en med samme knapp som du slår den av? Noen tv'er husker da siste innstilling, slik at du slipper å bla gjennom utgangene bak.

Du har selvfølgelig en spdif bak på din Pioneer 1016

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva i alle? Jeg fikk det samme tilbudet, men prisen på dekoderen var 695,- og ikke 495,-. Hva i himmelens navn er det Canal Digital driver med?

Nå har jeg fått den nye dekoderen jeg bestilte i stedet for støvsugeren jeg allerede hadde. Den er noe bedre, men ikke veldig mye. Men jeg er redd for å bytte igjen, for da får jeg sikkert bare en som bråker enda mer.

Å selge denne dekoderen for 2990,- er nesten svindel. At denne dekoderen er den eneste HD-PVRen Nordens største digital-TV-leverandør har i salg er rett og slett en skandale, og er nesten en sak for Forbrukerrådet spør du meg. For den er nesten ubrukelig.

To ganger i løpet av den siste uka har den slått seg av og på helt av seg selv, slik at opptak har blitt stoppet. Når jeg trykker på "pause" så stemmer ikke lyden med bildet når jeg trykker "play" igjen. Og i tillegg så fryser den i noen sekunder når sendingen er utsatt (jeg har trykt på pause), og hopper tilbake til direktesending, slik at jeg går glipp av deler av programmet. På flere kanaler (og enkelte programmer på hvilken som helst kanal) så er bildet bare halvparten så stort som det skal være, slik at det er en svart "ramme" rundt. I tillegg ødelegger den som kjent SD-bildet på flere TV-er, bråker som en traktor, og er treig og lite responsiv.

At denne dekoderen i det hele tatt er på markedet er en skam for Canal Digital, og enda verre blir det når Canal Digital gang på gang går ut i media og påstår at de har fått bare positive tilbakemeldinger og at dekoderen fungerer som den skal. For en arrogant amatørbedrift. Hvis kabelnettene blir åpnet, så forlater jeg Canal Digital på flekken.

Sint? Jeg? :-(

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cevillan
    Du sier ikke hvilken TV du har, men har du prøvd å slå på tv'en med samme knapp som du slår den av? Noen tv'er husker da siste innstilling, slik at du slipper å bla gjennom utgangene bak.

Du har selvfølgelig en spdif bak på din Pioneer 1016

Takk for info - skal prøve det. Tv er en Panasonic pv60 - skulle skrevet det, men har det også nederst på linjen. Blir nok å kjøpe kabel snart. Den andre dekoderen er flyttet ned i kjelleren :razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mazeking
    Hva gjør dere når dere ikke ser på TV skrur dere dekoderen av? Synes det tar alt for lang tid å starte dekoderen når den står i standby føles som om det ar 10 - 15 sekunder å slå den på. Ganske irriterende, dette gjør at jeg aldri gidder å slå den av...
    Jeg slår av alt med min Harmony One. Men jeg rekker å lage en sandwich før dekoderen er på, ja...

Så over til noen spørsmål. Ser at GET har et webgrensesnitt der man kan logge seg på via web og starte opptak til dekoderen herfra. Kiss hadde en mediaspiller for over 2-3 år siden som hadde samme teknologi så det er definitivt ikke noe nytt. Er det noen som vet om Canal Digital har noe tilsvarende webpålogging til dekoder for styring av opptakt og sjekk av tvprogrammer?
    Glem det. Canal Digital er fortsatt på 90-tallet utviklingsmessig.

Synes EPG'en er jævelig treg. Enkelte ganger må man gå ut og inn av kanalen for å få hele kanallista. Ser også en del på dansk TV2 da vi har dansker i familien. På denne kanalen finnes det ingen EPG. Synes det er merkelig når kanalen har text-tv og hele tvprogrammet ligger der. Må derfor bruke tvguide.dk for å finne ut hva som går. Forøvrig en grei tjeneste som har oversikt over alt som går på alle kanaler i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland.
    Trikset med EPG'en å ikke trykke på noen ting... Når du er kommet inn på listen, må du tålmodig vente ca 10 s, så begynner ting å skje (må for all del ikke trykke OK). Lurer du på hva som skjer på en annen kanal, må du bla til kanalen, for så å finne frem tuben med tålmodighet og smøre deg inn.

Ser at det heller ikke er noe Video On demand tjeneste. Stemmer dette? For 4-5 år siden bodde jeg på lambertseter og hadde en UPC/GET Motoroladekoder, slev på denne tiden var det Video On Demand. Det var ganske tregt men det funket nå hvis man var litt tålmodig.
    Glem det. Canal Digital er fortsatt på 90-tallet utviklingsmessig. De sier "Det er like rundt hjørnet", som på Canal Digitalsk betyr "Har ikke peiling, men jeg vil gjerne ha deg som kunde, derfor skjuler jeg min inkompetanse med vage svar".

Blir mer og mer oppgitt over Canal Digital. Ting som har vært en selvfølge i medieavspillere de siste 3-5 årene finnes ikke så vidt jeg skjønner i CD'en nett. Ganske irriterende!
    Glem det. Canal Digital er fortsatt på 90-tallet utviklingsmessig.

Noen som har noen tips til gjemte funksjoner og menyer? Skulle gjerne ha skjult tilgang til alle progammer jeg ikke kan se/har kjøpt tilgang til. Irriterende å bla fordi alle tv1000 og Canal plus kanalene når man surfer for å komme til hd kanalene som ligger høyt oppe i kanalrekkefølgen.

Leser i manualen at hvis man lager seg en favorittliste så kan man IKKE endre på rekkefølgen i kanalene etter at de er lagt inn i lista. Stemmer dette? Siden jeg leste det har jeg ikke giddet å rote med dette.
    Hehe, som sagt... Du kan som meg lage en liste over de ca 40 kanalene man har tilgang til. Men det er veldig lurt å planlegge først, fordi man kan selvfølgelig ikke endre rekkefølgen på et senere tidspunkt. Det ville jo vært logisk, og dermed ikke helt i tråd med Canal Digital policy. Men man kan, hvis man bommer, og heller vil f.eks. ha TVNorge over Viasat4 istedet for under, kan man legge inn TVNorge en gang til. Denne gangen på riktig sted, for så å slette samme kanal som lå på feil sted. Hvis du skjønner...

Selv på den "1984 modellen" av en dekoder Canal Digital hadde før SD-pvr dekoderen så kunne man endre på rekkefølgen å kanalene i favorittlista.

Nok oppgulp for i dag. Canal Digtial er definitiv ikke sunt for blodtrykket....
    Det er helt korrekt. De har levert et møkkaprodukt som knapt er ute av beta-testing, og er arrogante nok til å si at "Vi har registrert forsvinnende lite klager på HDPVR". Enten er nordmenn noen nisser som ikke rapporterer feil og irritasjon til Canal Digital, eller så er Canal Digital løgnere...

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg plages med, eller retter sagt irriterer meg er at nå jeg slår på dekoderen så kommer ikke bildet på tv automatisk, jeg må trykker på TV/AV knappen for å få bildet gjennom HDMI, noen som har forslag til løsning ?
    Ser at du har Panasonic. Her er løsningen på problemet:
    Panasonics hemmelige meny - teknofil.no

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager 1-2-3 mente ikke å hisse deg (enda) mer opp. Trykkleifsdjevelen slo til. Jeg betalte også 695.- Så nå kan du roe deg litt ihvertfall vedrørende prisen...

Testet oppskriften - den fungerte så takk for det - i tillegg til det som stod på Teknofil så må man huske å slå av dekoderen ellers så kommer man ikke inn i denne menyen.

Side 45 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •