Canal digital HD-PVR for Kabel tv - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 2261
    Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Poco_Niño
    Vi har fått den digitale grunnpakken til 99,- i måneden så kanskje derfor de er strenge på dekoderprisene? Eller er dette en vanlig pris i fellesavtaler?
    Det hva ekstremt billig. Mitt sameie, med flere hundre leiligheter, betaler 155 Kr i måneden. Vi fikk aldri noe tilbud på dekodere, etter 1 års drift, så har de ikke engang gidda å oppgradere nettet så vi får se HD kanalene :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsja
    er det ikke 1234 som er den standard koden da? om ikke må du sikkert kontkate leverandøren til fjernkontrollen elns.
    Nei, det er PIN-koden. Det er en tilsvarende kode, f.eks. 789, som kan gi en universalfjernkontroll styring over dekoderen.

Hvis jeg ikke finner koden noe sted, er det jo bare å prøve 1000 ganger ...

T

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tinge
    Jepp, det var det de sa til meg også på fredag, så den som lever får se. De brukte imidlertid en hel arbeidsdag på å finne det ut så kontroll har de vel strengt tatt ikke:???:

Fikk oppgradering i dag :-D Selvfølgelig ikke de store forskjellene, men det lille bildet følger i alle fall kanalen når man går inn på epg-en.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdatert til software ver 1.1.1 i dag.

Hei !
    Etter å ha kjørt oppdatering av den nye software'n i kveld har jeg fått problemer med at HD PVR reagerer når jeg trykker på flere av knappen på fjernkontrollen til min AV-receiver (Denon AVR-2309) . HD PVR hopper da rett inn i menyen for videoinnstillinger å velger "576p" (selv om den sto på 1080i). Dette gjør HD PVR meget upraktisk da den gjør dette hver gang jeg skifter signalkilde på AV-receiveren. Forrige sofware versjonen hadde ikke dette problemet. Noen som har vært bort i dette problemet før ?

Newcomer Whacko sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Poco_Niño
    Heisann og takk for svar.

Jeg lurer på dersom jeg gjør det slik at jeg kjøper for 4 kompiser også. Hvis jeg da ønsker å kjøpe f.eks TV2 sport pakken, vil denne bli aktivert på alle dekoderne?

Vi har fått den digitale grunnpakken til 99,- i måneden så kanskje derfor de er strenge på dekoderprisene? Eller er dette en vanlig pris i fellesavtaler?
    Du bestiller jo TV2 S på et kort, skal du ha det på flere må du betale et abb for hvert kort...

Du kan jo kjøpe også melde eierskifte etter et par mnd...., si at det var hybel e.l og at de får begynne å betale selv...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denon2309
    Hei !
    Etter å ha kjørt oppdatering av den nye software'n i kveld har jeg fått problemer med at HD PVR reagerer når jeg trykker på flere av knappen på fjernkontrollen til min AV-receiver (Denon AVR-2309) . HD PVR hopper da rett inn i menyen for videoinnstillinger å velger "576p" (selv om den sto på 1080i). Dette gjør HD PVR meget upraktisk da den gjør dette hver gang jeg skifter signalkilde på AV-receiveren. Forrige sofware versjonen hadde ikke dette problemet. Noen som har vært bort i dette problemet før ?

Har sjekket litt mer rundet dette og det er HDMI inngangen HD PCR som er problemet , når jeg kobler ifra HDMI kabelen som går til receiveren "hopper" ikke HD PVR inn i menyen når endrer signalkilde. Virker som det kommer et "styre" signal inn på HD PVR ?????

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som PVR'en har fått støtte for HDMI CEC nå. Den kan du sikkert skru av, eventuelt skru av i receiveren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk oppdateringen idag, i Bergen. Blir spennende å se om det er noe endringer verdt å nevne.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som ser om SD-bildet i 1080i har blitt bedre?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bo1e
    Fikk oppdateringen idag, i Bergen. Blir spennende å se om det er noe endringer verdt å nevne.
    Hvilken versjon har du nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Noen som ser om SD-bildet i 1080i har blitt bedre?
    Jeg har nå ver. 1.1.1 og synes det bildet ble bedre fra ver. 1.0.2, men det er på ingen måte like bra som det bildet jeg hadde med min Force 316C!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denon2309
    Har sjekket litt mer rundet dette og det er HDMI inngangen HD PCR som er problemet , når jeg kobler ifra HDMI kabelen som går til receiveren "hopper" ikke HD PVR inn i menyen når endrer signalkilde. Virker som det kommer et "styre" signal inn på HD PVR ?????

Hei igjen .
    Ingen som har lignende problemer med ver 1.1.1 ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen fortelle meg svar på dette, jeg sitter og titter på en kanal, men så popper det opp noe på en annen kanal jeg vil se, men jeg vil gjerne ta opp det programmet jeg allerede ser på, jeg trykker på rec knappen, men da får jeg ikke byttet kanal. hvordan gjøres dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Welle
    Kan noen fortelle meg svar på dette, jeg sitter og titter på en kanal, men så popper det opp noe på en annen kanal jeg vil se, men jeg vil gjerne ta opp det programmet jeg allerede ser på, jeg trykker på rec knappen, men da får jeg ikke byttet kanal. hvordan gjøres dette?
    Bare å bytte, det skal virke. Min gjør det.
    Prøv evnt "Tilbakestill" og søk kanalene på nytt, opptakene dine blir ikke slettet av dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stig73
    Hvilken versjon har du nå?
    Ver111

Jeg har litt trøbbel med bildeformatet. Hvis jeg velger 1080i så får jeg ikke bilde på hele skjermen. Alle sendinger blir 4:3-format. Mens om jeg velger 720p så blir kanaler som nrk riktig format, mens sendinger som skulle vært 4:3 på kanaler som tv3 blir strekt til 16:9. Jeg regner med jeg fremdeles har problemet med at discoverykanalene får svart ramme rundt hele bildet, både oppe/nede og på sidene. Jeg hadde aldri disse problemene med dreamboxen, der byttet bildet til riktig format i henhold til sendingen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ver111

Jeg har litt trøbbel med bildeformatet. Hvis jeg velger 1080i så får jeg ikke bilde på hele skjermen. Alle sendinger blir 4:3-format. Mens om jeg velger 720p så blir kanaler som nrk riktig format, mens sendinger som skulle vært 4:3 på kanaler som tv3 blir strekt til 16:9. Jeg regner med jeg fremdeles har problemet med at discoverykanalene får svart ramme rundt hele bildet, både oppe/nede og på sidene. Jeg hadde aldri disse problemene med dreamboxen, der byttet bildet til riktig format i henhold til sendingen.
    Åssen tv har du?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mitchman
    Høres ut som PVR'en har fått støtte for HDMI CEC nå. Den kan du sikkert skru av, eventuelt skru av i receiveren.

Er slått av i receiveren , har ingen options om dette i PVR'n .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ditto, synes å merke at den gikk litt raskere og så slapp man den dumme EPG feilen. Ut over det har jeg ikke fått sjekket noe særlig.
    Har ditchet HDMI til fordel for Component, ettersom det bare virker. Har vel heller ikke noe for seg med hdmi så lenge den ikke kan overføre lyden?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ver111

Prøv "On Demand" knappen på fjernkontrollen. Klikk til du får "Fullscreen 1080i"

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva er nytt med den nye softwaren

Jeg har nettopp lastet ned den siste softwaren, men jeg finner ikke ut hva som er nytt. Kan noen si meg hva er som er nytt.

Rune

Side 35 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •