Sitat Opprinnelig postet av G0MP
Hvorfor ikke se på TV live?

Hva er egentlig vitsen med opptaks funksjonen i det hele tatt?

Eller tuller du bare?

Jeg spør seriøst ..

Visse av oss.. (Tydelig fåtallet.)

Bruker opptaks funksjonen fordi vi ikke sitter klistret til TV skjermen hver eneste dag.. Noe å tenke på kanskje? (Les kommentaren til mmmbeer .. (Krass fyr, men later til å være meget opplyst!))

Kan utdype, men poengene er alt lagt av andre enn meg, og jeg er spent på svaret!
Da kan jeg seriøst opplyse deg om at jeg så og si aldri ser Live-TV. Jeg ser det aller, aller meste i opptak etter at alle familiesysler er unnagjort og unger er lagt i seng.

PVR med flere tunere er en fantastisk innretning. Men jeg må jo selvfølgelig begrense meg litt i hva jeg tar opp. Det er ikke så mange timer jeg har til rådighet for å se på TV. Da blir det til at jeg legger lista litt høyere for hva jeg tar opp.

For tida tar jeg opp, eller ser på opptak jeg har gjort av, "Home land", "True Blood", "Mad Men" og "Game of Thrones". Disse prioriterer jeg og sparer på til jeg får sett dem. Og jeg sletter dem etterhvert som jeg har sett dem.

Enkelte ganger hender det jeg prøver meg på en ny serie som jeg bare må slutte og ta opp og slette da jeg ikke får sett det. Skulle det være en ny serie jeg liker veldig godt, sparer jeg selvfølgelig på den.
En del enkeltprogrammer må jeg også slette da det ikke er tid til å se dem. Og jeg må ta en opprydding på disken en gang i blant fordi den begynner å bli full. Men jeg har aldri vært i nærheten av å ha flere hundre opptak liggende som jeg ønsker å slette...
Og jeg ville uansett ikke ønsket en "delete all" funksjon da det alltid er ting i lista jeg ikke vil slette..

Jeg er enig i at en funksjon hvor man kunne markere flere opptak og så velge å slette alt som var markert kunne vært kjekt. Men jeg synes overhodet ikke dette er non big deal det er grunn til å lage et voldsomt leven over...