Canal digital HD-PVR for Kabel tv - Side 112

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 112 av 114 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 108 109 110 111 112 113 114 SisteSiste
Viser resultater 2,221 til 2,240 av 2261
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hd Pvr102ct

Er i Bodø midlertidig , og har med meg min PVR. Det er problemer med å få inn kanalene ,dvs. de fremkommer i kanal listen , men er ikke tilgjengelige. Nrk er OK. Er det noen som vet hva slags QAM , frekvens og symbolrate som gjelder i Bodø ? Har prøvd kortet i en annen type mottaker ,så kortet er oppdatert.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Administrator, kan navnet på denne tråden fikses på, så SAGEM blir med i trådnavnet? For å få bedre skille mellom ADB og SAGEM tråden.

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny software update for Sagem HD-PVR:

https://kabel.canaldigital.no/Kundes...oppdateringer/

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer den nye oppdateringen? Har ikke tatt den som "negratederte" ..

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G0MP
    Fungerer den nye oppdateringen? Har ikke tatt den som "negratederte" ..

Den responderer raskere etter oppstart enn før, og det er jo fint.

Men noe jeg ikke liker er spolefunksjonen. Tidligere spolet den i ganske langsomme trinn, noe som fungerte greit nok når man i tillegg kan hoppe fram og tilbake i 10 min. intervaller. Nå kan du velge mellom x4, x64 og x300. Det er altfor stort sprang mellom x4 og x64:evil:
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg opplever at den er enda verre enn før med opptak. Har nå opplevd at tre programmerte opptak ikke starter. Senest nå i kveld. Hadde to opptak programmert samtidig og ingen av dem startet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up sagem hd pvr 102 ct

Nå begynner jeg å forstå andres frustrasjon!! -Venter min 4. decoder, siste 3 i løpet av en mnd... den siste bråker som fy...

vi har komplett avtale i borettslaget..., jeg skal foreslå en oppgradering til den siste type decoder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slette alle opptak. Hvordan gjores dette uten aa ta en full reset av boksen?

I tillegg hadde det vaert fint med en automatisk slettefunksjon son hinder at disken gaar full og jeg maa manuelt slette gamle opptak.

Naa maa jeg trykke; roed, venstre pil, enter. Repeter 200 ganger.

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mmmbeer
    Slette alle opptak. Hvordan gjores dette uten aa ta en full reset av boksen?

I tillegg hadde det vaert fint med en automatisk slettefunksjon son hinder at disken gaar full og jeg maa manuelt slette gamle opptak.

Naa maa jeg trykke; roed, venstre pil, enter. Repeter 200 ganger.
    Må slette manuelt.. Tragisk, men sant ..

PS: Jeg har Sagem og ADB .. Og når jeg sletter tar jeg fjernkontrollen fra de begge i bruk, på en dekoder..
    De bruker samme nemlig..

Sitter med en i hver hånd. Og det gjør 'jobben' litt raskere, synes jeg.. Så om du ikke har 2 selv, lån av en venn for en kort stund? Mulig det bare er meg, men fant det lettere.. (Jeg er dårlig til å slette, frem til det er 10 timer igjen på harddisken .. Da må det slettes i mengder om en skall unngå å formatere.)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det mulig å ha dette som jobb uten å være klar over at en slik funksjon er nødvendig. Det er på grensen til tragisk!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norsk Kundebarometer - BI

Hvis du ser nederst på listen, så skjønner du hvor listen ligger.

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k

Merkelig at de ligger så høyt opp på listen i grunn..

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k

He he, tydeligvis mange som savner Bliss

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    He he, tydeligvis mange som savner Bliss
    Hva baserer du det på?

Jeg synes det er rart CD ikke er på bunn av den listen, og det også før de begynte å krangle med TV2 dottene...

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Hvordan er det mulig å ha dette som jobb uten å være klar over at en slik funksjon er nødvendig. Det er på grensen til tragisk!
    Om det er meg du sikter til, burde du nok ta å lese det jeg skrev; Én gang til!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva baserer du det på?

Jeg synes det er rart CD ikke er på bunn av den listen, og det også før de begynte å krangle med TV2 dottene...
    Fordi det er i stort sett bortfallet av TV2s nisjekanaler folk klager over når man nevner Canal Digital.

Hva er det egentlig du er så dypt misfornøyd med, det faktum at du må slette opptak enkeltvis eller? Det er noe jeg aldri har hørt folk klage over, er jo heller ikke særlig vanskelig og slette et opptak rett etter man har sett det, istedenfor og vente til disken er full.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke snakk om vanskelig eller ikke. La oss si jeg reiser bort, når jeg kommer hjem og fyrer opp boksen så møter feilmeldingene meg og jeg må bruke en halvtime på å manuellt slette opptak før dritten fungerer igjen. Dette hadde enkelt vært løst med et valg for en rullerende slettefunksjon. Eller i det minste en manuell "slett alle" funksjon.

For at "løsningen" du presenterer skal fungere må man daglig gå inn og se/slette opptak. Det skulle være helt unødvendig i it-alderen. Selv om 90% av kundene sansynligvis gjør nettopp dette så er det lov å bruke hodet å se for seg andre scenarioer. Folk flest klager ikke på mangler som ikke er av kritisk art. De sitter heller å kaster bort tiden sin eller innretter seg på annet vis. Men de gjør seg likevell opp en mening om produktet er dritt eller ikke. Dersom man ikke kan fikse et åpenbart problem fordi det ikke er nok klager enda, da er man virkelig ute å kjøre som produsent. Om man mener det absolutt ikke bør være en slik funskjon, da er man enten ond eller dum.

Den holdningen du her presenterer er en som ville holdt oss teknologisk i steinalderen hadde den fått fritt spillerom. Do'h; vi trenger jo ikke hjulet; kan du ikke bare bære veden din dit den skal, det funker fint for meg!!! Bak en hver stor oppfinner sto det nok 10'talls slike duster og synset.

Hvorfor har alle mobiltelefoner en "slett alle" funksjon for meldinger, vi kunne vel slettet dem en etter en?

Tenk deg om før du svarer, hvis det ikke har noe godt for seg så vær heller stille.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er meg du sikter til, burde du nok ta å lese det jeg skrev; Én gang til!
    Nei, sikter ikke til deg. Jeg kritiserte de som jobber med og tjener penger på å konstruere og utvikle denne boksen. Såkalte profesjonelle. Å "glemme" en slik funksjon er så elementært at det burde innebære å ta skoleutdanningen på nytt Om man mener det ikke er nødvendig, ja da tengs en hardware sjekk i tillegg.

Tenk deg den nyeste bilmodellen fra VW, oops vi glemte helt av ABS vi. Men kan du ikke pumpebremse manuellt når det er glatt da? Det funker jo helt fiiiint!

AMATØRER!

PS:
    Dersom noen her inne jobber med dette eller som kundebehandler i dette firmaet burde dens reaksjon være å prøve å ta dette opp med de som er ansvarlige for utvikling av boksen, ikke å forsvare dem med tankeløse ideer for hvordan brukerne kan omgå problemet.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den holdningen du her presenterer er en som ville holdt oss teknologisk i steinalderen hadde den fått fritt spillerom. Do'h; vi trenger jo ikke hjulet; kan du ikke bare bære veden din dit den skal, det funker fint for meg!!! Bak en hver stor oppfinner sto det nok 10'talls slike duster og synset.
    Hvis du har planer om og fortsette her på forumet kunne det være lurt hvis du lærer deg vanlig normal folkeskikk, før du skriver flere innlegg :wink:

Sjikanering passer seg bedre på forum type backstage på VGD

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Hvis du har planer om og fortsette her på forumet kunne det være lurt hvis du lærer deg vanlig normal folkeskikk, før du skriver flere innlegg :wink:

Sjikanering passer seg bedre på forum type backstage på VGD

+ 1.... installerte pvr nr 4 i dag... -Der er det nå mulig å slette ;

valgt video eller alle videoer.....

Side 112 av 114 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 108 109 110 111 112 113 114 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •