Canal digital HD-PVR for Kabel tv - Side 105

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 105 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... SisteSiste
Viser resultater 2,081 til 2,100 av 2261
    Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kjelltore
    Selvfølgelig må du betale når du ødelegger kontrollen! Tror du ting er gratis?
    +1

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er helt sikkert nevnt bakover i tråden et sted, men istedenfor å lete er jeg lat og spør:

Hvilke forskjeller er det på HD PVR-dekoderen for parabol og kabel fra Canal Digital?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har din side testet den nye ADB boksen.

Canal digital: Test: Canal Digitals HD-PVR 5720-SX fra ADB - DinSide Bolig

Siden min Sagem boks fungerer utmerket, så hadde jeg tenkt og vente til ADB boksen har oppdaterts til 2 samtidige opptak. Men hvis jeg kan få den for 1490 kroner ved og bestille før 30. november slår jeg til med en gang, så får jeg heller vente litt med og ta den i bruk på heltid :-D

Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har feilmelding Pb03 på boksen min nå. Er det noe jeg kan gjøre selv for å fikse det?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PantZman
    Har feilmelding Pb03 på boksen min nå. Er det noe jeg kan gjøre selv for å fikse det?
    Jeg mener det var denne feilmeldinga jeg fikk også en tid tilbake. Boksen hadde kranglet en liten stund og til slutt fikk jeg den ikke i gang, kun feilmld i displayet. Kundeservice påstod jeg måtte ha nytt power supply. Jeg var litt skeptisk. Men det viste seg være korrekt. Jeg fikk nytt PS tilsendt og etter det har det ikke vært noen problemer.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen får til å bytte Sagem dekoderen med ADB dekoderen hadde det vært fint om de postet det, samt argumentene de brukt.
    Synes ikke det er veldig fristende å betale 1500 kr for å bytte til en enhet som ikke har twin opptak. Vet at dette skal komme i oppgradering, men alikevel.

Skjønner heller ikke prisen på ADB på 3500, når en kan kjøpe en Sagem til 998 og bytte den inn i ADB for 1500 i tillegg. Fullpris blir jo da 2500 8)

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hvis noen får til å bytte Sagem dekoderen med ADB dekoderen hadde det vært fint om de postet det, samt argumentene de brukt.
    Synes ikke det er veldig fristende å betale 1500 kr for å bytte til en enhet som ikke har twin opptak. Vet at dette skal komme i oppgradering, men alikevel.

Skjønner heller ikke prisen på ADB på 3500, når en kan kjøpe en Sagem til 998 og bytte den inn i ADB for 1500 i tillegg. Fullpris blir jo da 2500 8)
    Jeg tror du må ha vært kunde i noen mnd allerede for å få tilbudet. Fikk inntrykket av det ihvertfall. Skal ikke si noe sikkert.

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spent på den nye boksen.. Men mye penger for en boks fra noen som startet ut så dårlig..

Jeg blir vel pent nødt til å bytte støvsugeren min.. (3'dje boksen jeg har her, så har ikke orket å bytte igjen..)

Men meget interessert i å høre fra folk som har den nye boksen i hus!

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Nå har din side testet den nye ADB boksen.

Canal digital: Test: Canal Digitals HD-PVR 5720-SX fra ADB - DinSide Bolig

Siden min Sagem boks fungerer utmerket, så hadde jeg tenkt og vente til ADB boksen har oppdaterts til 2 samtidige opptak. Men hvis jeg kan få den for 1490 kroner ved og bestille før 30. november slår jeg til med en gang, så får jeg heller vente litt med og ta den i bruk på heltid :-D

Leste om den nå! Virker jo for godt for å være sant nesten.. Og jeg har spesialisert fjernkontrollen min ved å omforme knapper med skarp kniv. Slik at play er en pyramide, back knappen er ett rektangel, og "tv guid" knappen er konkav.. Slik at jeg lettere kan betjene den i mørket. Så jeg fikk helt stå-pels på ryggen av å se at vi kan bruke eksisterende fjernkontroll!

Skal skaffe meg denne boksen ved første anledning! (Som nevnt i innlegget over, har jeg nesten en mere stillegående støvsuger.. Så skal bli en fryd å slippe det bråket.)

Takker for linken!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G0MP
    Spent på den nye boksen.. Men mye penger for en boks fra noen som startet ut så dårlig..

Jeg blir vel pent nødt til å bytte støvsugeren min.. (3'dje boksen jeg har her, så har ikke orket å bytte igjen..)

Men meget interessert i å høre fra folk som har den nye boksen i hus!
    Hei
    Det er en tråd for den nye boksen her:
    http://avforum.no/forum/digitalt-bak...r-salg-na.html
    Post gjerne erfaringer og spørsmål der.

ps. For de som ennå ikke har fått det med seg, så er den i salg nå hos Canal Digital.

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt på sidelinjen i forhold til dette med PVR:

Noen der ute som har TV2 Premier League og flere kabel-dekodere?
    Kan man se disse kanalene på flere dekodere samtidig, eller er de knyttet til ett kort?

Nå som det blir Sagem OG ADB PVR ser jeg plutselig for meg fotballbule på gjesterommet i kjelleren!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1DrE

Kan man se disse kanalene på flere dekodere samtidig, eller er de knyttet til ett kort?

Nå som det blir Sagem OG ADB PVR ser jeg plutselig for meg fotballbule på gjesterommet i kjelleren!
    Jeg har flere dekodere, men PL-kanalene kun på ett kort.
    De kjører praksis med ett abonnement pr. dekoder/kort og de forskjellige kortene er også låst til dekoderen.
    Spurte CD om dette og de hadde ikke noe annet å tilby enn dagens løsning selvsagt. (ka-ching!)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1DrE

Jeg har flere kabeldekodere i huset, og har ingen problemer med å flytte kortet med Premier League ned på et av soverommene. I hvertfall ikke noe problem å se en kamp eller to på en annen dekoder )

Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av force
    Hei
    Det er en tråd for den nye boksen her:
    http://avforum.no/forum/digitalt-bak...r-salg-na.html
    Post gjerne erfaringer og spørsmål der.

ps. For de som ennå ikke har fått det med seg, så er den i salg nå hos Canal Digital.
    Takker!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Verminator
    De kjører praksis med ett abonnement pr. dekoder/kort og de forskjellige kortene er også låst til dekoderen.
    Spurte CD om dette og de hadde ikke noe annet å tilby enn dagens løsning selvsagt. (ka-ching!)
    Bare tull, bytt kort hvis du vil bytte TV. Spiller ingen rolle.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Bare tull, bytt kort hvis du vil bytte TV. Spiller ingen rolle.
    ok? så du sier de ikke har pairing på dekoder og kort?
    Etter hva jeg har forstått er programkortene (med bl.a. ekstrakanalene) knyttet til hver dekoder, men mulig det funker å bytte imellom uansett da.

likevel burde det vært mulig å ha ett abonnement på to bokser så lenge det er i samme husstand.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Verminator
    Jeg har også flere dekodere og har ingen problemer med å flytte kortet med tv2 sport imellom mine egne dekodere eller ta med meg kortet til naboen eller venner for å se kamp, fungerer helt strålene her ihvertfall.

Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var vintertiden i gang, og nok en gang er pvr'en på trynet her... I går tok den faktisk opp Alt for Norge riktig, men etter midnatt ble alt forskjøvet... Og i dag tok den ikke opp noenting (hadde satt på chuck på viasat4, og fulgte nøye med). Noen andre som har oppdaget tilsvarende problemer, eller har alle sparket ut denne nå som den nye har kommet?

Fint om dere kommer med innspill, da jeg for tiden sjekker alternativer for borettslaget jeg sitter i styret i :evil:

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shooter
    Da var vintertiden i gang, og nok en gang er pvr'en på trynet her... I går tok den faktisk opp Alt for Norge riktig, men etter midnatt ble alt forskjøvet... Og i dag tok den ikke opp noenting (hadde satt på chuck på viasat4, og fulgte nøye med). Noen andre som har oppdaget tilsvarende problemer, eller har alle sparket ut denne nå som den nye har kommet?

Fint om dere kommer med innspill, da jeg for tiden sjekker alternativer for borettslaget jeg sitter i styret i :evil:
    Det har nok noe med overgang til vintertid å gjøre. Jeg fikk heldigvis ingen problemer denne gangen. Men jeg husker at ved siste overgang til sommertid så fikk jeg akkurat samme problemer som du beskriver, den gang løste det seg ved at jeg lastet inn softwaren på ny.

Jeg har bestilt den nye ADB boksen, men jeg har ingen planer om å hive ut Sagem boksen, den har i stort sett fungert perfekt det siste året :-D

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har oppgradert software som kom i går?
    (fikk både brev og sms med info om "lanseringen"... men fikk ikke tid til å oppdatere i går)

Side 105 av 114 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •