Canal digital HD-PVR for Kabel tv - Side 102

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 102 av 114 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 112 ... SisteSiste
Viser resultater 2,021 til 2,040 av 2261
    Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    noen som har prøvd noen av logitec sine universal fjernkontroller?? min orginale er ganske så dårlig. tenkte å prøve den enkleste av de

Logitech Harmony® 300 Universal Remote Control

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Harmony 555. Funker som en drøm!

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifeinar
    noen som har prøvd noen av logitec sine universal fjernkontroller?? min orginale er ganske så dårlig. tenkte å prøve den enkleste av de

895 funker også finfint og regner med at alle Logitechs fjernkontroller vil gjøre det samme
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har 900'n selv og er veldig fornøyd. hadde 895 tidligere og veldig fornøyd med den.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sagem boksen har helt ordinær IR fjernkontroll så det burde jo gå med alle opplærbare fjenkontroller ikke bare Harmony.

Forøvrig hadde jo Elprice tilbud på Harmony One till 999 sist jeg så for en uke eller så siden. Det er jo en av de bedre Logitech kontrollene...

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifeinar

Bruker Harmony 525 og 555. Originalfjernkontrollene tror jeg aldri jeg har brukt

Newcomer Niels sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker Harmony One. Fungerer veldig bra og er veldig fornøyd med den.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sommertid

Boksen endret til sommertid automatisk i natt, samtidig har alle tidspunktene i EPG'n også forskjøvet seg med en time.
    Dvs at den nå viser hva som gikk på tv for en time siden....:-?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av McSteen
    Boksen endret til sommertid automatisk i natt, samtidig har alle tidspunktene i EPG'n også forskjøvet seg med en time.
    Dvs at den nå viser hva som gikk på tv for en time siden....:-?
    Her er EPG riktig, har du prøvd og restarte boksen?

Ellers er jeg imponert over at min stilte om til sommertid til tross for at den var i standby, frykta først at jeg skulle gå glipp av dagens Bundy episode :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Vi er på flyttefot og skal flytte til et boretslag der de har Altibox.
    Hvordan blir det å bruke vår HDPVR dekoder da? Vil dette la seg gjøre ved at man benytter et Altibox kort i dekoderen eller blir det ubrukelig?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Du må nok bytte til altibox sine dekodere.
    Du kan velge mellom vanlig dekoder eller pvr dekoder. Du slipper å kjøpe ny dekoder siden man leier dekoder hos Altibox.

Så CD sin dekoder kan du bare selge...

Sitat Opprinnelig postet av Razorray
    Hei,

Vi er på flyttefot og skal flytte til et boretslag der de har Altibox.
    Hvordan blir det å bruke vår HDPVR dekoder da? Vil dette la seg gjøre ved at man benytter et Altibox kost i dekoderen eller blir det ubrukelig?

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle

Ellers er jeg imponert over at min stilte om til sommertid til tross for at den var i standby, frykta først at jeg skulle gå glipp av dagens Bundy episode :-D
    Min stilte klokka aut også, og alle prog/serier er fortsatt reg som opptak i EPG. Men den gidder ikke ta opp noenting, bare ignorerer dem. Som forventet der altså.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Woodstock
    alle prog/serier er fortsatt reg som opptak i EPG. Men den gidder ikke ta opp noenting, bare ignorerer dem.
    Jeg hadde lignende problem en gang i fjor. Da ordnet det seg etter jeg installerte softwaren på ny.

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Woodstock
    Min stilte klokka aut også, og alle prog/serier er fortsatt reg som opptak i EPG. Men den gidder ikke ta opp noenting, bare ignorerer dem. Som forventet der altså.
    Samma her. På begge mine. Jeg gikk gjennom EPG og slettet alle opptak som var markert (og det så ut som om det var lagt på en time på alle siden programmet etter var markert også). Programmerte de inn igjen med det samme så det gikk med 2 eller 3 klikk på hvert program/serie. Ser ut som om de virker nå. Har noen opptak på timer fast programmert. De behøvde jeg ikke gjøre noe med.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle

EPG'en rettet seg i løpet av søndagen.
    Nå har jeg derimot problem med programmerte opptak ikke tas opp.
    Det funket på mandag, men ikke tirsdag og i dag. Først når jeg slo på PVR'n i dag begynte den å ta opp, men da var det halvveis inn i programmet

Makter den ikke å ta opp i standby lengre tro

Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten samme her. Boksen tok opp programmet en time etter programmering. Kjørte reset til fabrikkinnstillinger etter første tlf til analDigital på tirsdag. I går tok den opp en del jeg la inn på nytt. I dag tar den ikke opp noe som helst... Ringte derfor igjen, og hva klarer nissene å svare selv etter at jeg har sagt alt jeg har gjort (ink ta strømmen, reset osv)?? Jo da... Ta en fabrikkreset - det er det eneste vi kan gjøre.

Jeg sitter i styret i borettslaget, og har ansvaret for avtalen med analDigital, og i morgen tar jeg heller kontakt med områdesjefen. Er litt mer vett der enn på kundesnurvisen.

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shooter
    Nesten samme her. Boksen tok opp programmet en time etter programmering. Kjørte reset til fabrikkinnstillinger etter første tlf til analDigital på tirsdag. I går tok den opp en del jeg la inn på nytt. I dag tar den ikke opp noe som helst... Ringte derfor igjen, og hva klarer nissene å svare selv etter at jeg har sagt alt jeg har gjort (ink ta strømmen, reset osv)?? Jo da... Ta en fabrikkreset - det er det eneste vi kan gjøre.

Jeg sitter i styret i borettslaget, og har ansvaret for avtalen med analDigital, og i morgen tar jeg heller kontakt med områdesjefen. Er litt mer vett der enn på kundesnurvisen.
    Har to HD-PVR. Begge sluttet å ta opp etter sommertidskifte. Prøvde først å slette alle planlagte opptak og la de inn på nytt. Trodde først det hjalp, men nei. Tok så en reset (den med knapper på fjernkontroll) som førte til at jeg måtte legge inn alle favorittkanaler og planlagte opptak på nytt. Men jeg beholdt gamle opptak jeg ikke hadde sett. Trodde først det virket, men nei... Ringte KS og de ville jeg skulle formatere harddisken. Det betydde farvel til alle gamle opptak, favorittlister og planlagte opptak igjen! Hadde ikke mye valg da alt av planlagte opptak hadde helt slutte å virke. Etter formatering har i hvert fall kveldens opptak gått som de skulle.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem etter sommertidsoppdatering. Først flyttet opptakene seg en time. Så slettet jeg alle og la inn på nytt. Første startet, andre startet ikke. Slettet alle og prøvde igjen. Når jeg da sjekket opptakslista i går, hadde boksen forandret dato og tid til neste episode, uten at den dagens opptak hadde gått.. Og i går hang boksen seg flere ganger. Har hatt en boks som har fungert greit over lengre tid, men den tok jo helt av etter sommertid!?

Har ikke forsøkt CD-support, men jeg skjønner at det ikke er mye hjelp å hente?

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghabbe
    Har samme problem etter sommertidsoppdatering. Først flyttet opptakene seg en time. Så slettet jeg alle og la inn på nytt. Første startet, andre startet ikke. Slettet alle og prøvde igjen. Når jeg da sjekket opptakslista i går, hadde boksen forandret dato og tid til neste episode, uten at den dagens opptak hadde gått.. Og i går hang boksen seg flere ganger. Har hatt en boks som har fungert greit over lengre tid, men den tok jo helt av etter sommertid!?

Har ikke forsøkt CD-support, men jeg skjønner at det ikke er mye hjelp å hente?
    Vel, du får jo hjelp på den måten at de forteller deg hvordan boksen kan bli normal igjen. Men trolig mister du alle innstillinger og alle opptak dersom det ender opp med at du må formatere disken. Det var tydelig at de var vel kjent med problemet. Metoden for å formatere disken bestod av en blanding av meny og ekstra knotting i tillegg. Vet ikke om den er i manualen til boksen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok fabrikkreset med fjernkontrollen i går kveld, og programmerte opptak på nytt. Det ser faktisk ut til at den har begynt å ta opp igjen nå.

Av en eller annen grunn så vises tirsdagens halvferdige opptak med dato 1. april i opptakslista. Gikk kalenderen helt bananas etter sommertidsoppdateringa?

Side 102 av 114 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 112 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •