Canal Digitals HD PVR for kabel-TV er klar!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 60
    Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digitals HD PVR for kabel-TV er klar!

Ny HD-PVR for Canal Digital kabel-TV - teknofil.no

Teknofil.no skriver nå at HD PVR-en til Canal Digital for kabel-TV er klar. Jeg ringte til CD, men de kunne ikke ta imot bestilling pga. at dekoderen ikke hadde ankommet ennå. Det skulle den imidlertid gjøre i løpet av de aller nærmeste dagene, kanskje i dag. Prisen er heller ikke bestemt, men den blir sannsynligvis ikke dyrere enn parabol-utgaven. Kanskje litt billigere. Hun jeg snakket med mente også at dekoderen skal ha blitt mer stabil og brukervennlig siden parabol-utgaven kom.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Ny HD-PVR for Canal Digital kabel-TV - teknofil.no

Teknofil.no skriver nå at HD PVR-en til Canal Digital for kabel-TV er klar. Jeg ringte til CD, men de kunne ikke ta imot bestilling pga. at dekoderen ikke hadde ankommet ennå. Det skulle den imidlertid gjøre i løpet av de aller nærmeste dagene, kanskje i dag. Prisen er heller ikke bestemt, men den blir sannsynligvis ikke dyrere enn parabol-utgaven. Kanskje litt billigere. Hun jeg snakket med mente også at dekoderen skal ha blitt mer stabil og brukervennlig siden parabol-utgaven kom.
    Ja vi får håpe i det lengste.:twisted:

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte CD idag, og de sa at den var klare for utsending øyeblikkelig (i løpet av kvelden). De måtte bare få det inn i PC-systemet sitt, eller hva det var. Vet ikke om han mente systemet for bestilling på internett, men uansett skulle han ringe tilbake (ja, i kveld ....sa han ihvertfall) når alt var klart. Jeg spurte om jeg fikk den i tide til EM-åpningen, og det mente han burde gå akkurat, og ihvertfall til mandagen (9. mai). Så, venter i spenning nå og håper. Den nåværende PVR'n min (som kun har SCART-tilkobling, *spy*), skal få havne på dynga når HD-PVR ankommer, det er enste sted den fortjener å være!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Prisen

Nettopp bestilt den. Koster 2990,- de sa at pga stor pågang, måtte jeg regne med opptil 7 virkedager fra lageret i sverige, I TILLEGG postgang.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en slik boks koblet til mitt spesifikke kort, eller kan jeg for eksempel kjøpe en slik i presang til noen andre?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg også bestilt (de holdt ord ). 2990 kostet den ja, inkl. frakt. Nå er det bare å vente, håper ikke det tar fullt 7 dager + postgang, men men... den kommer ihvertfall Endelig kan jeg nyte å kun ha heldigitale kilder til TV-en!

Newcomer slowscan sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For seint, jeg har allerede kjøpt og fått DB800c, den fungerer helt kanonkongebra! Opptak, webstyring og alt. Anbefales på det varmeste!

(SS)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte en jeg også. Hun svensken (som var under opplæring) sa det kunne ta 2 uker før jeg fikk den.

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han svensken jeg snakket med sa 1-7 dager, brodern fikk vite 1 uke... men jeg er uansett fornøyd nå som det endelig skjer noe. :-) Kveldsvaktene hos CD tjener nok noen pene bonuskroner på salgene ikveld tenker jeg... hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig spent på om noen klarer å få noe UT fra denne boksens harddisk, selv om USB-porten visstnok er sperret på en eller annen måte.

Og nok en gang: Er boksen "parret med" mitt kort, eller er alle bokser like?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Borettslaget har inngått en deal med CD som gjør at det følger med en stk HD-dekoder for kabel. Nå har jeg ringt og bestilt HD-PVR for kabel - og fikk beskjeden 10-15 dagers leveringstid.

Får bare montøren kommer med den vanlige dekoderen rimlig kjapt slik at jeg får glant på EM i HD, inntil jeg får HD-PVR'en og kan begynne med litt opptak også...

Den vanlige HD-dekoderen skal da følge leiligheten framover, så jeg blir nok til å sette opp den på soverommet tenker jeg (må da shoppe en TV til, og kona har siste-ordet - men får vel lurt inn en flatskjerm på veggen og heller be om tilgivelse etterpå tenker jeg )

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Borettslaget har inngått en deal med CD som gjør at det følger med en stk HD-dekoder for kabel. Nå har jeg ringt og bestilt HD-PVR for kabel - og fikk beskjeden 10-15 dagers leveringstid.

Får bare montøren kommer med den vanlige dekoderen rimlig kjapt slik at jeg får glant på EM i HD, inntil jeg får HD-PVR'en og kan begynne med litt opptak også...

Den vanlige HD-dekoderen skal da følge leiligheten framover, så jeg blir nok til å sette opp den på soverommet tenker jeg (må da shoppe en TV til, og kona har siste-ordet - men får vel lurt inn en flatskjerm på veggen og heller be om tilgivelse etterpå tenker jeg )
    he he, det gikk oss meg, husk å kjøpe med noen blomster

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til de av dere som får denne HD-PVR fra CD, please gi meg svar på følgende: Kan den sende ut RGB via scart samtidig som den sender ut signal på HDMI?

Kanskje noen vet svaret allerede?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Barrabas
    Til de av dere som får denne HD-PVR fra CD, please gi meg svar på følgende: Kan den sende ut RGB via scart samtidig som den sender ut signal på HDMI?

Kanskje noen vet svaret allerede?
    Det er vel en god del som har versjonen for satellitt, de burde kunne svare på dette. Det er jo samme boksen, bare med dekoder for DVB-C istedet for DVB-S.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av PaulHarald
    Veldig spent på om noen klarer å få noe UT fra denne boksens harddisk, selv om USB-porten visstnok er sperret på en eller annen måte.

Og nok en gang: Er boksen "parret med" mitt kort, eller er alle bokser like?

CD pleier å koble dekoder og kort opp mot hverandre, men det funker å bytte om på de etter at en har installert sakene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker, jeg som akkurat har bestilt den bredbåndspakken med den vanlige
    hd mottakeren. Han jeg snakket med når jeg bestilte sa det kunne ta 1 måned eller 4 måneder til HD pvr kom. Det gikk 3 dager...:???:

Men kommer vel til å kjøpe meg en slik etterhvert uansett gitt.
    Har tenkt å kjøre scart ut til min gamle analoge opptaker, dermed
    vil jeg kunne ta opp til den igjen og brenne ut fra den. Men det blir jo litt dårligere kvalitet da, et ledd ekstra. Det er vel en måte å få noe ut fra denne
    boksen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TV signal på HDMI/SCART kontakt ved timer-opptak ?

Hei

Er det noen som vet om denne boksen sender ut TV-signalet på HDMI eller SCART-utgangen (RGB?) under timer-opptak til den interne/innebygde harddisken? Ser man opptakskanalen under timer-opptak på utgangene til boksen?

mvh
    Tor

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestillte hd pvr akkurat nå, fikk da beskjed at det var kun postgangen som tok tid, skulle sendes fra sverige med en gang. maks 10 dager levering

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Returrett

Sitat Opprinnelig postet av Dag Erik
    Pokker, jeg som akkurat har bestilt den bredbåndspakken med den vanlige
    hd mottakeren. Han jeg snakket med når jeg bestilte sa det kunne ta 1 måned eller 4 måneder til HD pvr kom. Det gikk 3 dager...:???:

Men kommer vel til å kjøpe meg en slik etterhvert uansett gitt.
    Har tenkt å kjøre scart ut til min gamle analoge opptaker, dermed
    vil jeg kunne ta opp til den igjen og brenne ut fra den. Men det blir jo litt dårligere kvalitet da, et ledd ekstra. Det er vel en måte å få noe ut fra denne
    boksen?

Du har 14 dagers returrett uten å måtte begrunne hvorfor. Bare se i pakken når den kommer, følger med et brev om det. :razz:

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk også jeg bestilt HD-PVR fra Canal Digital. Fikk beskjed om opptil 14 dagers leveringstid :cry:
    Hadde jo nå drømt om hele fotball EM i HD, men får ihvertfall med kvartfinalene og resten om de holder 14 dager....

Blir spennende å se hvor mye harddisken i boksen bråker....Dingz.no hadde vel en test av parabolutgaven - og de var ganske begeistret....

cozmo

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •