Terratec cinergy upgrade kit

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Terratec cinergy upgrade kit

Hei
    Noen som har testet ut upgrade kiten til Terratec? Jeg får ikke lyd til min Terratec cinergy XE usb stick. Lurte på om noen hadde fått testet ut tilleggs programvaren som Terratec tar seg betalt for. Vil ikke legge ut 100 kroner for noe jeg ikke kan være sikker på kommer til å gi lyd i Terratec Home Cinema.

Har prøvd ut DVB Viewer - som jeg har sett mange har fått til med både lyd og bilde - men min usb stick er en hybrid som ikke støttes.

Takker for alle tips :-D

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av karlv
    Hei
    Noen som har testet ut upgrade kiten til Terratec? [...]
    Er dette en oppgradering for tilpasning til Windows Vista eller no` sånt? Sitter sjøl med et Terratec Cinergy Hybrid T USB XS TV-kort. Denne får jeg ikke lenger til å virke på en PC med Windows Vista 32-bit. Da jeg lasta den inn, virka den inntil noe skar seg. Mulige oppgraderinger i operativsystemet forårsaka dette. På en XP-maskin går det helt bra.

Hva er forresten forskjellen på XS og XE (home theatre, eller no`sånt)? Kan fortelle at jeg leita høyt og lavt på sidene til TerraTec. Til slutt havna jeg inne på noen sider som ikke lenger lå framme etter at de fornya design og innhold på nettsidene. Fikk til slutt vite at kortet jeg hadde egentlig ikke var kompatibelt med Vista og fikk en patch fra Microsoft. Dette hjalp heller ikke. Ville gjerne bruke kortet siden det er tilpassa både analog og trådløs mottak. Og så kosta det over 1K i sin tid, to år siden. Skulle altså være rimelig framtidsretta.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte denne nettopp, banket den inn, rebootet just in case, satte opp den lille antennen, scannet kanalene på nytt, fant gratis kanalene.

Lyd og bilde er som forventet...ingen problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •