Hvilke HD PVR-er kan jeg kjøpe? (Canal Digital kabel)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke HD PVR-er kan jeg kjøpe? (Canal Digital kabel)

Hei!

Jeg ønsker å kjøpe en HD PVR. Men HD PVR-en til CD kommer ikke før på lenge. Dessuten har jeg forstått det sånn at det ikke er noen bra dekoder.

Stemmer det at jeg kan kjøpe andre dekodere som er godkjent av Canal Digital? Mye snakk om bl.a. Dreambox, Topfield, Ipbox osv. Er disse bedre enn CDs dekoder? Hvor kan jeg kjøpe? Elkjøp? Internett?

Er det noen som kan anbefale en god HD PVR til meg? Stiller ikke voldsomt store krav. Den bør ikke være før dyr. Rundt 3000 kr får holde tror jeg.

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Stemmer det at jeg kan kjøpe andre dekodere som er godkjent av Canal Digital?
    Nei, Anal Digital støtter ingen dekodere som de ikke selger selv. Men det finnes flere som ikke er godkjent som man kan bruke allikevel. Finnes masse informasjon om det hvis du søker litt rundt på forumet.

Er disse bedre enn CDs dekoder?
    Alt er bedre enn CDs egne dekodere!

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så egentlig så er det "ulovlig" å benytte andre dekodere enn dem jeg får hos CD? Mister jeg noen rettigheter ved å bruke andre dekodere? Vil kortet fortsatt motta oppdateringer?

Men er det noen som kan anbefale en god og billig dekoder?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har oppdatert info angående lansering av denne. Har ventet lenge nå...

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mmmbeer
    Er det noen som har oppdatert info angående lansering av denne. Har ventet lenge nå...
    Hei!

Jeg antar at du med "denne" mener Canal Digitals HD PVR. Snakket med kunderservice for et par dager siden. De sier nå et dekoderen skal komme i løpet av 2008. De vil ikke sette en frist, for det blir bare til at den ikke blir holdt, sa de. Derfor kommer den altså i løpet av 2008. Det var det eneste de kunne love.

Newcomer slowscan sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen tips om andre bokser? DM800c ser jo f.eks. lovende ut, ser ut som det bare er s-varianten som er sluppet ennå. Tenk om canal digital kunne satset på denne, med sin egen canal digital-tilpassede software, kombinert med internett fra samme leverandør.
    DA kunne de levert tjenester da!

(SS)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg antar at du med "denne" mener Canal Digitals HD PVR. Snakket med kunderservice for et par dager siden. De sier nå et dekoderen skal komme i løpet av 2008. De vil ikke sette en frist, for det blir bare til at den ikke blir holdt, sa de. Derfor kommer den altså i løpet av 2008. Det var det eneste de kunne love.
    Den HD-PVR dekoderen må være rett rundt hjørnet, har fått tilbud ifra Canal Digital tidligere i uken for sameiet jeg bor i, og det inkluderte en HD-PVR dekoder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er den her. Jeg bestillte nettopp min HD-PVR for kabel fra Canal Digital. 3000kr +div.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •