Liverpool.TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Liverpool.TV

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Liverpool.TV

Bli med å vis støtte dere som ønsker at canal digital skal sende Kanalen,
    de vil vurdere det fra høsten YNWA!

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dårlig laget spiller, så kan det jo ikke være mye bra å se på den kanalen!!!
    Ville jeg heller brukt tiden på VISJON NORGE!! hahaha

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ehm, Dark, fint om du unngår den type bemerkninger... Innlegg slettet.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kan også sees online over alt på kloden og det koster bare ca. 30 kr. pr. md. de første månedene og ca. 50kr. senere.
    LFC TV

Uavhengig av hvilken klubb det er så har disse kanalene et ganske dårlig tilbud hvis man ønsker å se fotball. Slike klubb tv kanaler får ikke vise
    Premier League,Cup eller Champions League kamper før i beste fall flere dager etter at kampen er spilt (hvis de i hele tatt har rettigheter til å vise dette) .
    Liverpoolfc.tv : LFC TV : Schedule for Today
    Det er selvfølgelig et godt tilbud hvis man bare ønsker nyheter og programmer om klubben sin men der er også nettet bort i mot uslåelig i forhold til TV.

Husker Canal Digital sendte en TV kanal for en annen Engelsk klubb med røde drakter og der var høydepunktene direktesendt reservelagskamper...
    Det ser også ut som liverpoolfc.tv kun får sende reservelagsfotball....men for £2.99-4.99 pr. måned så er det ingen grunn til å vente dersom man er Liverpool fan :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re kanal

Jeg beklager men jeg blei, provosert av han som, slang dritt.

alla vet at man u er Scum. dere ryker i CL.
    ryk og reis dere dere hører hjemme

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Dark
    alla vet at man u er Scum. dere ryker i CL.
    ryk og reis dere dere hører hjemme
    Kanskje ikke forumet for det, men du har så rett, så rett

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Den kan også sees online over alt på kloden og det koster bare ca. 30 kr. pr. md. de første månedene og ca. 50kr. senere.
    LFC TV

Uavhengig av hvilken klubb det er så har disse kanalene et ganske dårlig tilbud hvis man ønsker å se fotball. Slike klubb tv kanaler får ikke vise
    Premier League,Cup eller Champions League kamper før i beste fall flere dager etter at kampen er spilt (hvis de i hele tatt har rettigheter til å vise dette) .
    Liverpoolfc.tv : LFC TV : Schedule for Today
    Det er selvfølgelig et godt tilbud hvis man bare ønsker nyheter og programmer om klubben sin men der er også nettet bort i mot uslåelig i forhold til TV.

Husker Canal Digital sendte en TV kanal for en annen Engelsk klubb med røde drakter og der var høydepunktene direktesendt reservelagskamper...
    Det ser også ut som liverpoolfc.tv kun får sende reservelagsfotball....men for £2.99-4.99 pr. måned så er det ingen grunn til å vente dersom man er Liverpool fan :-D

MUTV kjører et skikkelig opplegg med prematch build-up, de sender både U18 kamper og reservelagskamper live, mens f.eks premier league kampene som går live, sendes rett etter midnatt samme dag som den har gått live. De har innringerprogram (meget bra), dokumentarer, klassiske kamper ++. Så dette er et fullverdig tilbud med en god sammensettning i forhold til mye av det andre f.eks Real madrid TV, liverpool tv, barca tv og AC milan tv som ikke er i nærheten av en så god sammensetning. Den eneste som kan måle seg er faktisk Chelsea TV som har nogenlunde den samme modellen som MUTV.

Dette sier jeg ikke pga at jeg er United supporter, men det rett og slett en faglig vurdering av tilbudet til hver og en kanal. Jeg klarer (i motsetning til visse andre i tråden) å forholde meg nøytral ettersom dette ikke er et fotball forum, men AVForum. En hver annen som ser nøytalt på kanalene (uten å tenke på hvilket lag som man holder med etc) som er nevnt overfor, vil ha samme syn på saken som meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •