Utbygging av HD i Canal Digital kabelnett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Utbygging av HD i Canal Digital kabelnett

Bor i Nes på Romerike og her jeg bor er Canal Digitals kabelnett dårlig, vi har kun 50% signalstyrke på enkelte kanaler og noen ganger mindre så signalet fryser etc. Har lenge vurdert å kjøpe parabol for å få bedre signaler og HD.

Idag fikk jeg Kundenytt fra Canal Digital i posten, og den handler mye om HD i Canal Digitals kabelnett, noe som absolutt ikke angår meg ennå. Men på siste side står det noe som kanskje kan gi håp... under headingen "Hvem kan få HDTV?" står det:
    "Canal Digital jobber for å kunne formidle HD-signaler til alle våre kunder i løpet av våren 2008."

Noen som vet hva det betyr i praksis, driver Canal Digital på med oppgradering av alle deres nett nå? Har verken sett eller hørt noe om det her jeg bor. De burde kjappa på da hvis de skal rekke det før våren 2008 er over...

/C

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting ifbm med den brosjyren - det stod så vidt jeg husker at Canal plus sport HD skulle bli fritt tilgjengelig for dem med Canal + total eller + sport fra 1. April - men her har det ikke blitt tilgjengelig ennå.

Er det jeg som husker feil, eller er det noe krøll?

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dreamlord
    En annen ting ifbm med den brosjyren - det stod så vidt jeg husker at Canal plus sport HD skulle bli fritt tilgjengelig for dem med Canal + total eller + sport fra 1. April - men her har det ikke blitt tilgjengelig ennå.

Er det jeg som husker feil, eller er det noe krøll?
    Canal+Sport HD inngår i Canal+Total abbonement men jeg vet ikke når det trer i kraft. Det kan være 1 Juni.

Jeg har ikke kabeltv men fikk brev om at alle HD kanalene ble tilgjengelig i vanlige abbonement fra 1 Juni. Man må kanskje ha CD's HD dekoder
    for å få oppdatering for HD kanalene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Canal+Sport HD inngår i Canal+Total abbonement men jeg vet ikke når det trer i kraft. Det kan være 1 Juni.

Jeg har ikke kabeltv men fikk brev om at alle HD kanalene ble tilgjengelig i vanlige abbonement fra 1 Juni. Man må kanskje ha CD's HD dekoder
    for å få oppdatering for HD kanalene.
    Har HD-dekoder

Kanskje jeg som blingset da - at 1. Juni var den magiske datoen....får se Premier League i HD neste sesong da. Da Liverpool vinner uansett 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et skritt til
    Dette er jo flotte nyheter. Flere av dagens HD kanaler integreres i grunnpakken, og i tillegg kommer Eurosport HD. Fotball EM i HD? Rått! Jeg ser det står i artikkelen "HD-rettigheter"? For det er vel TV2 som har de vanlige rettighetene? Visste ikke at det var forskjellig for SD og HD når det gjaldt rettigheter.

Jeg er idag ikke CD kunde, men blir det når jeg flytter. Jeg ser at de har en sånn pakke for alt i parabol tilbudet. Men i kabel nettet, er det en grunnpakke, canal+ pakke osv. Er det ingen sånn alt i ett pris på dette for kabel?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •