Trenger hjelp. Kopiere fra GET PVR til GET HD PVR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp. Kopiere fra GET PVR til GET HD PVR

Hei dere.
    Noen som har en "bruksanvisning" eller mulighet for å sjekke ut om det "enkelt" lar seg gjøre å kopiere ober innholdet i fra GET PVR til GET HD PVR?

Har hatt den vanlige PVR'en siden jul i 2006, og fruen nekter meg å bytte før jeg kan garantere at hennes opptak og min sønns opptak blir med videre.
    Det var vel nettopp for å kunne ta vare på programmer at vi anskaffet PVR'en...
    Hadde tidligere en vanlig Panasonic HDD med muligheter for brenning til DVD, men dette er jo ikke mulig med GET sine løsninger.
    GET sier selv at de ikke har ansett det som et ønske å ta med programmene videre.

Antar at det går å ta ut disken av PVR'en, kopiere mappene til Vista, for så å kopiere de over til HD'en i HD PVR'en, men er ikke sikker på dette..?

Kan noen bekrefte eller avkrefte dette, eller komme med en annen god løsning for husfreden.

MVH

Chistian

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er vel Kaonmedia som lager begge PVR modellene for Get, og det kan være at de også har samme filsystem, men tror det blir vanskelig å gjennomføre kopiering siden det ikke er noe åpenhet rundt filsystem/filformatet som er på boksene (kan hende det benyttes en eller annen form for DRM på mediafilene også). Du kan jo alltids prøve å kopiere det via en pc og se om det fungerer hvis du har begge boksene i hus samtidig (i verste fall så må HD PVR reformatteres hvis en ødelegger filsystemet på den).
    KAONMEDIA

Jeg var delvis i samme situasjon selv, men løste det via min gamle Sony HDD opptaker som jeg fortsatt har i hylla (denne støtter også RGB inn). Det jeg gjorde var å spille av fra Get PVR'en og ta det opp på Sony'en i vanlig avspillingshastighet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •