HDTV fra GET - Side 91

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 91 av 135 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 87 88 89 90 91 92 93 94 95 101 111 121 131 ... SisteSiste
Viser resultater 1,801 til 1,820 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Hæ? Er dette noe Get har sagt? IP-telefoniløsningen skal vel bare trenge internettilgang? Jeg kan ikke skjønne at det skal ha noe å si om nettet kommer fra det separate modemet eller modemet som er bygd inn i dekoderen.
    Tror nok at "SyntaxError" her mener IP-telefoniløsningen fra GET. Her gjør man telefontilkoblingen direkte til modemet. Har man IP-telefoni fra andre leverandører, så kobler man selvfølgelig telefonboksen inn hvor det måtte passe i nettet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xante
    Tror nok at "SyntaxError" her mener IP-telefoniløsningen fra GET. Her gjør man telefontilkoblingen direkte til modemet. Har man IP-telefoni fra andre leverandører, så kobler man selvfølgelig telefonboksen inn hvor det måtte passe i nettet

Siden tråden gjelder Get så skulle jeg vel ikke trenge spesifisere hvem IP-telefoni løsningen er fra..
    Uansett noe dritt å måtte ha en ekstra boks til det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig HD-film fra Get

Endelig HD-film fra Get - teknofil.no

Nå har de endelig fått ut den berømte fingeren!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pagabrie
    Endelig HD-film fra Get - teknofil.no

Nå har de endelig fått ut den berømte fingeren!
    Vil vel ikke påstå det, synes de fremdeles har opptil flere fingre trygt plassert oppe i Mummidalen ennå. Kan ikke se at det er kommet noen bugfixer som gjør at min boks blir mer stabil mht serieopptak, heng, treghet etc. Og sist jeg sjekket var vel heller ikke menyene særlig forbedret.

Er det virkelig så mange som har savnet leie av film i HD? Vel, dere får kose dere med de tre filmene i helga da, jeg så dem for et par uker siden. I mellomtiden kan jeg kose meg med et par reboot samt gå glipp av et par serie-episoder den ikke har klart å få med seg.

God helg

Newcomer thorhe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde menyene skulle komme i nytt utseende, men det er ikke noen forandring her (Drammen).

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thorhe
    Jeg trodde menyene skulle komme i nytt utseende, men det er ikke noen forandring her (Drammen).
    Det er vel en annen oppgradering igjen så vidt jeg vet.

Newcomer egz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thorhe
    Lurte på det samme... Bryr meg fint lite om Get's filmleie. De gidder ikke oppgradere området vi bor i uten at vi betaler for det selv. Dessuten har jeg Zune movies på Xbox 360 nå (og der er det mer enn tre filmer ihvertfall).

Men jeg kunne gjerne tenke meg å få fikset alle feilene på boksen snart (serieopptak er fortsatt helt uforutsigbart bla.), og å få på plass den lenge lovede brukergrensesnittoppdateringen slik at vi slipper den enorme Get-logo-stripen hver gang vi bytter kanal...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ektra lagringsplass til getboksen?

Hei!

Er det mulig å koble getboksen til ps3 eller en ekstern harddisk slik at man kan ta opp mer?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zurich06
    Er det mulig å koble getboksen til ps3 eller en ekstern harddisk slik at man kan ta opp mer?
    Nei.

På standard PVRen er det bare å skru opp og sette inn en større IDE-disk, så ordner alt seg automatisk. På HD-PVRen, går ikke dette. Jeg har prøvd å sette inn en større disk, og selv om PVRen for så vidt funka, så fikk jeg ikke mer plass.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xante
    Har akkurat fått telefonboksen for Get Zero, og nå skjønner jeg litt bedre hva han mente. PVRen kan nå brukes til TV og internett. Mens modemet brukes til internett og telefoni. Det aller kjekkeste hadde selfølgelig vært om det hadde vært én boks som man kunne bruke til alle tre, men det er altså ikke et alternativ.

Man kan jo for så vidt kjøpe IP-telefoni fra andre leverandører, men da vil man jo også få en egen boks for telefonien, slik at det uansett blir to bokser å holde rede på.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at jeg har ikke studert dette så nøye...men er det noe i veien for at jeg kan bruke både HD-PVR'en og modemet til internett samtidig?

Jeg har pr. i dag alt som trenger internett-tilgang tilkoblet modemet. Men hvis jeg kan koble nettkabel fra Blu-Ray spilleren direkte i HD-PVR, så kan jeg få bort en lang og skjemmende nettverkskabel som jeg bruker til Blu-Ray spiller nå. :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Må innrømme at jeg har ikke studert dette så nøye...men er det noe i veien for at jeg kan bruke både HD-PVR'en og modemet til internett samtidig?

Jeg har pr. i dag alt som trenger internett-tilgang tilkoblet modemet. Men hvis jeg kan koble nettkabel fra Blu-Ray spilleren direkte i HD-PVR, så kan jeg få bort en lang og skjemmende nettverkskabel som jeg bruker til Blu-Ray spiller nå. :-|

Du kan ikke bruke modemet til internett etter at Get har aktivisert internett via HD-PVR.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SyntaxError
    Du kan ikke bruke modemet til internett etter at Get har aktivisert internett via HD-PVR.
    Ok. Takk for raskt svar. Da får jeg bare fortsette å ha alt på modemet.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg leid HD-film. Taken ble det.

Joda - funker forsåvidt det. Fire-fem bortfall av lyd og omtrent like mange tilfeller av bildekorrupsjon senere var filmen over. Man får ikke HD-lyd (hvilket ikke er så rart), men DD 5.1.

En god ting er at HD-filmene ikke koster noe spesielt mer enn 'DVD-kvalitet' -filmene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er oppløsningen på HD-filmene? Er det mulig å få teksting?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    1080i vil jeg tro, det er det som er standarden på digital TV. Hvorfor skulle det ikke være teksting, det er vel ingen som selger film i Norge uten teksting?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.

Joda - funker forsåvidt det. Fire-fem bortfall av lyd og omtrent like mange tilfeller av bildekorrupsjon senere var filmen over. Man får ikke HD-lyd (hvilket ikke er så rart), men DD 5.1.

En god ting er at HD-filmene ikke koster noe spesielt mer enn 'DVD-kvalitet' -filmene.
    HD lyd blir det nok lenge til du får på kabel TV

Det som er mer interessant er hva de faktisk sender, er det vanlig Dolby Digital eller DD Plus? Og hvilken bitrate? Det er vanlig i TV bransjen å transkode i mottakeren til et mer kurant format som kan sendes på SPDIF, dvs. DD eller DTS med maks bitrate.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    Jeg er også temmelig sikker på at det er 1080i. Teksting er "inkludert", men det går an å slå den av for de som ikke vil ha tekst (under innstillingene for boksen).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.

Hvilken transportmetode bruker du for lyden? HDMI eller SPDIF? Har ventet på dd5.1 over hdmi en stund nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hørt noe mer om oppdateringen av HD-PVRen? I løpet av oktober my a**.

Side 91 av 135 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 87 88 89 90 91 92 93 94 95 101 111 121 131 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •