HDTV fra GET - Side 80

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 80 av 135 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 110 120 130 ... SisteSiste
Viser resultater 1,581 til 1,600 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bruker en Seagate 250Gb 2.5". Den ble installert for en stund siden. Du sier du har formatert fra Windows, har du formatert til et gitt filsystem? Jeg tror du har størst sjanse til å få dette til å fungere ved å bruke en harddisk som overhodet ikke har partisjoner (altså hele disken er unallocated).

Det KAN jo også være at Get har gjort noen krumspring i software slik at boksen ikke lenger vil ta i bruk hva som helst av harddisker.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd uten å formatere den også, men det gikk ikke.
    Noen som har satt inn ny disk etter siste software oppdatering?

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    320GB? De første HD PVRene hadde 250GB. Har de gått opp til større disker, eller husker du feil?
    Da husker jeg feil og blander det sammen med disken jeg byttet i PS3. Var det 250 GB i din så var det det som var i min fra før også - samt samme størrelse på disken jeg byttet til. Hadde ikke hatt den i mange dagene før jeg byttet den.

Har Get gjort noe med software'n i boksen som hindrer at man kan bytte disken...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Filmleie?

På filmleie menyen har det bare stått "No info" i flere uker nå. Er filmleie borte - eller er det bare hos meg?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt det slik hele tiden. Har aldri fungert hos meg selv om jeg bor på løkka i oslo. (skal være klargjort)

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjelden jeg kan "skryte" av noe her, men Filmleie funker faktisk her (Lørenskog) og har vel gjort det omtrent fra starten av. Jeg har vel leid en fem-seks filmer tilsammen bare, da. Men 'kjekt å ha'.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter at jeg byttet tv (Panasonic PX80) Har det dukket opp en hvit stripe nede til høyre i bildet. Den vises kun fra Get box HD, ingen andre signalkilder gir denne stripen. Den ser ut til å henge igjen fra info-boxen som kommer opp ved kanalskifte... Noen som vet om det går an å bli kvitt den på noen måte?

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Noen som vet om det går an å bli kvitt den på noen måte?
    Kjent bug. Har den på min TV også. Mange har rapportert den til Get, men ingen fiks enda. Veldig irriterande!

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Etter at jeg byttet tv (Panasonic PX80) Har det dukket opp en hvit stripe nede til høyre i bildet. Den vises kun fra Get box HD, ingen andre signalkilder gir denne stripen. Den ser ut til å henge igjen fra info-boxen som kommer opp ved kanalskifte... Noen som vet om det går an å bli kvitt den på noen måte?
    Setter du "plakatvisning" til 0 sekunder vil du unngå denne stripen, er jo en midlertidig fiks.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fluke2k
    Jeg har hatt det slik hele tiden. Har aldri fungert hos meg selv om jeg bor på løkka i oslo. (skal være klargjort)
    Bor du i et område som har toveis-nett, det vil si at du kan få bredbånd fra Get, så skal filmleie fungere. Dog er den avhengig av at antennekabel ikke går via noen andre komponentert samt at eventuelle splittere må støtte retursignaler. Har du splitter, prøv uten.

Mvh Hagbart

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg flytter snart til borettslag som har get i veggen. Vurderer sterkt å skaffe meg HD-PVR-en, men blir litt skeptisk av alle som klager over ting som ikke fungerer. Den ble jo kåret til årets dings av tek.no eller hvem det var, men basert på mange meninger her, virker ikke det særlig fortjent.

Vil folk her si at den er verdt 100 kroner måneden på tross av problemene mange opplever?

(Edit for klarifikasjon.)

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yngve83
    Vil folk her si at den er verdt 100 kroner måneden på tross av problemene mange opplever?
    Ja. Definitivt. Har hatt boksen i hus sidan dag 1, og eg er 99% fornøyd. Hugs at du høyrer alltid om dei tinga som er galt, folk skriv ikkje her når dei er nøgde.

Ja - det finst forbetringspotensiale - det er bugs i software, men i det store og heile er Get sin HD-PVR ganske sikkert det beste produktet i marknaden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HolgerL
    Ja. Definitivt. Har hatt boksen i hus sidan dag 1, og eg er 99% fornøyd. Hugs at du høyrer alltid om dei tinga som er galt, folk skriv ikkje her når dei er nøgde.

Ja - det finst forbetringspotensiale - det er bugs i software, men i det store og heile er Get sin HD-PVR ganske sikkert det beste produktet i marknaden.
    Det er det jeg egentlig tenker ja, og derfor jeg vurderer det sterkt. Har bodd et sted to år nå der jeg har delt kabeltv med en annen leilighet, noe som ikke alltid har resultert i krystallklare bilder akkurat. Skal bli fint å få inn litt HD-sendinger og fotball til høsten.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvom du har kabelTV i veggen via borettslag må du nesten ha en dekoder i tillegg, bildet blir mye bedre.

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt. Har selv hatt min dose trøbbel, men 100 spenn måneden er den definitivt verdt. Og som regel funker det jo helt bra.

Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aboslutt! Jeg er veldig fornøyd med min boks. 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av brownale
    Aboslutt! Jeg er veldig fornøyd med min boks. 8)
    Jeg slutter meg til gjengen.Jeg er fornøyd med min box.Har ikke vært noen problemer hittil og hittil er ca.8 måneder.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Get eller forGet

Har Get, og benyttet tilbudet i mange år (.. mange!), oppgraderte til HD PVR for et år siden, rimelig fornøyd med kvalitet på bilder og utstyret fungerer sånn noenlunde (dvs ikke perfekt - mangler wow-faktoren). Det jeg ikke liker er Get's produktifisering av utvalg av kanaler i start-pakken, familie-pakke (pluss 129,- pr mnd) og HD pakke (pluss 99,- pr mnd). Jeg har Start og bestilte HD pakken. Jeg fikk da ikke det jeg forventet som f.eks SVT HD, for den ligger i familie-pakken. Har HD PVR, men benytter derfor få HD kanaler. TV Norge HD finnes ikke (enda!!). Vi får håpe økonomene i Get ikke ødelegger hva kunne vært eller kan bli et godt produkt. Strategien må være 1) Kvalitet og godt utvalg, og som 2) normalt vil gi god lønnsomhet. Alternativet er snart svært enkelt å installere, da de fleste tv-er kommer med innebygget digital dekoder som er godkjent for mottak av Riks-tv!! bare så man er klar over det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Selvom du har kabelTV i veggen via borettslag må du nesten ha en dekoder i tillegg, bildet blir mye bedre.
    Grunndekoderen til Get følger med som en del av borettslagets avtale, så dekoder har jeg uansett. Spørsmålet blir om det er verdt det å oppgradere til HD-PVR.

Jeg syns jo det frister å kunne ta opp programmene, og få noen kanaler i HD osv. Tror nok jeg slår til når Premier League starter opp igjen i august/september.

Side 80 av 135 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 110 120 130 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •