HDTV fra GET - Side 70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 70 av 135 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 90 100 110 120 130 ... SisteSiste
Viser resultater 1,381 til 1,400 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Boxen laster ned en tilsynelatende stor software oppdatering akkurat nå...

Noen som har fått ned hele oppgraderinga enda? Håper virkelig på at det er med de nye menyene osv.
    Denne stod på Get-siden igår:

"Grunnet oppgradering av software til HD Pvr, vil tjenestene på dekoderen ikke være tilgjengelig i 15 minutter i perioden kl 01:00-02:00 "

Irriterer meg at de ikke kan skrive mer, f.eks hvorfor og hva. Noen som har funnet ut noe?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kan vel være grunnen:

Nå får alle filmleie hos Get - teknofil.no

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vet man om man har nytt toveis nett? De sier man må ha dette for å kunne benytte den nye film-leie greia.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ganske enkelt?

Klarer du å bestille filmer iløpet av uka så har du, klarer du ikke så har du ei.

Alle rundt Oslo skal vist ha dette, så da har du det vel alt da??

Prøv å trykk på "lei en film" da vel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MgrBuddha
    Hvordan vet man om man har nytt toveis nett? De sier man må ha dette for å kunne benytte den nye film-leie greia.
    Du kan gå inn her og sjekke om du kan bestille internett. Kan du få internett via kabelen har du 2-veis nett

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MTVN HD er på plass! Kanalplass nr 169.

MTV HD - Get

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm.... Bestillte Planet Terror på VOD i kveld, og da ble det bare stereo, gitt. :???: Sjekket innstillingene, og DD sto aktivert. Svitsjet så til SVT1, og tilfeldigvis sendte de et program i DD 5.1, så tydeligvis fungerte det sånn sett. Men filmen jeg hadde leid ble det altså uansett bare stereo (PLIIx) på. Burde vel fått avslag for sånt, men. Er vel litt ubetalt beta tester, kanskje.

Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig bilde på MTVN HD! Synd det bare er 2 kanals DD.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MTVN HD og Discovery HD vil jeg si er det beste HD-kanalene til GET pr dags dato SVT HD er også ok, men jeg ser ikke så mye på den kanalen.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knoll
    Utrolig bilde på MTVN HD! Synd det bare er 2 kanals DD.
    JA synd det er 2 kanals. Men pussycat dolls konserten i HD som gikk tidligere idag trengte ikke akkurat det du... Louis Hamilton is one lucky guy..

Beste kvaliteten er definitvt SVT HD, spesielt de showene som er produsert av SVT. Men det er jo bare kjipe game shows/talk shows...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Get reklamerer jo faktisk med "surround lyd" for MTV HD, men de mener kanskje ikke DD5.1? Det er jo bare teit.

Forresten, er MTV HD en musikkanal eller sender de bare den samme realitysmørja som MTV?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo variere fra show til show og også video.
    Er konserten tatt opp i stereo så er det vel det du får.

Dedikerte videos og andre show kan man vel feks gjerne godt få
    DolbyDigital5.1 med.

En konsert som er tatt opp live kan du jo ikke regne med at man har fått
    DD5.1 på eller?

Dessuten må man jo ha optisk også for å få dette, HDMI til GET tar jo ikke annet enn stereo.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist
    Get reklamerer jo faktisk med "surround lyd" for MTV HD, men de mener kanskje ikke DD5.1? Det er jo bare teit.

Forresten, er MTV HD en musikkanal eller sender de bare den samme realitysmørja som MTV?
    Det er slik jeg har sett det i går og i dag fritt for realityserier på MTVN HD. Musikkvideoer og konserter non stop. Faktisk ikke sett reklame (les: sms-tjenester...) på denne kanalen foreløpig heller

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lydforsinkelse

Sliter med en liten forsinkelse i lyden. Har identisk forsinkelse både med lyd rett i tv, og via forsterker med S/PDIF. Er det flere som opplever dette? Og evt. er det en løsning på problemet?
    Er klar over at det er mulig å stille forsinkelse i boksen - men bare til mer forsinkelse. Og heller ikke til 0 mms eller av.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jcnorway
    Det er slik jeg har sett det i går og i dag fritt for realityserier på MTVN HD. Musikkvideoer og konserter non stop. Faktisk ikke sett reklame (les: sms-tjenester...) på denne kanalen foreløpig heller
    Jeg hadde på kanalen en halvtimes tid i går og sitter med samme inntrykk. Det er jo udelt positivt at det ikke er reality eller reklame. Nå er det dessverre generelt sett ikke musikk som fenger meg, så jeg vil vel neppe finne på å betale ekstra for å få denne kanalen fremover. Det er imidlertid veldig fint at Get får flere HD-kanaler.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist

Den er heldigvis fri for reality driten. Så da fjerna jeg standard MTV fra lista mi og nøyer meg med denne istedenfor. :-D

Jeg har ikke fått noe 5.1 fra denne kanalen enda, men kanskje de jobber med saken...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg trykker på Mitt Arkiv kommer jeg til Planlegger. Der har jeg to alternative faner: Opptak og Planlagt. Ingen ting der som heter Serier. Er det jeg som gjør noen feil? På planlagt ar jeg kanskje en eller to serieopptak lagt inn. Synes det er litt rart.

Hvordan skal jeg kunne finne ut av hvilke "utgåtte" serieopptak som ligger og sperrer?

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kvammen
    Når jeg trykker på Mitt Arkiv kommer jeg til Planlegger. Der har jeg to alternative faner: Opptak og Planlagt. Ingen ting der som heter Serier. Er det jeg som gjør noen feil? På planlagt ar jeg kanskje en eller to serieopptak lagt inn. Synes det er litt rart.

Hvordan skal jeg kunne finne ut av hvilke "utgåtte" serieopptak som ligger og sperrer?
    Du trykker "Exit" fra vanlig TV bilde. Da får du opp hovedmenyen hvor "Mitt arkiv" er et av alternativene (det er den samme menyen som dukker opp når boksen booter. "Mitt arkiv" her gir en annen side enn hvis du trykker "Mitt arkiv" på fjernkontrollen..). Velg dette menyalternativet og du får opp en ny meny hvor "Serier" er et valg. Går du inn der kan du justere forskjellige instillinger pr serie + slette serier du ikke vil ta opp lenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Volumkontroll HDMI

Sitat Opprinnelig postet av Sk0yern
    Fungerer fint for meg på Sagene...
    Filmleie fungerer ikke, men det er tydeligvis pga splittern ser jeg.
    Får hente en ny neste gang jeg må levere en defekt dekoder hos get, det er vel neppe lenge til...

Forstår jeg deg riktig med at volumknappen på fjernkontrollen din fungerer med HDMI-kobling? (ikke volum programert mot TVen)?

Jeg trodde dette var fikset i oktober - så jeg oppgraderte nå til HD-PVRen. Volum fungerte ikke - så jeg ringte GET - der var de ikke sikre, men de trodde at den oppdateringen var forsinket :-? . Er det ikke tilfelle? Jeg risikerer uforholdsmessig mye trim med å skru opp og ned lyden på receiveren - da den fjernkontrollen er temmelig herpet, og Get-kontrollen bare kan programeres mot TV.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har de siste dagene sliti med at GET boxen overfører store menger støy via HDMI og Coax. Hører h-disk rotasjonen igjennom høytalerne.

Har noen av dere de samme opplevelsene?

Side 70 av 135 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 90 100 110 120 130 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •