HDTV fra GET - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 135 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Til denne boksen vil det ikke være noen forskjell på å kjøre spdif/coax enn å kjøre hdmi inn og ut av en reciver?
    Enkelte kanaler sender jo dd 5-1.regner med Canal Film Hd gjør dette på alle filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kennethg
    jeg får min i dag, hvis de ikke blir utsolgt da:-D, men du mente vel at sendingene ikke funker før mandag? irriterende da
    Får du pioneeren din til å ta imot tv-signalene fra den nye PVRen?

Jeg vurdere å gjøre som deg og importere samme tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baya
    Får du pioneeren din til å ta imot tv-signalene fra den nye PVRen?

Jeg vurdere å gjøre som deg og importere samme tven.
    Bruk gjerne pm hvis du lurer på noe annet enn emnet i tråden..

Men, får se, xbox 360 funker supert. Får GETboksen i dag, så skal prøve da. Men tror ikke det vil funke, tror du trenger en pal til ntsc omformer som også endrer fra 50 til 60 hz(har bestilt for sikkerhets skyld)

Men poster i dag

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Til denne boksen vil det ikke være noen forskjell på å kjøre spdif/coax enn å kjøre hdmi inn og ut av en reciver?
    Enkelte kanaler sender jo dd 5-1.regner med Canal Film Hd gjør dette på alle filmer
    Etter det jeg har funnet ut ved prøving,greier ikke get boksen annet enn stereo over HDMI.Skal du ha 5.1 er det Spdif/Coax som gjelder.Får håpe de klarer å få det til etterhvert...........

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har mandag 10. mars kommet. Noen som har fått noen erfaringer med det nye systemet + HD-kanalene? Dette er tråden for å dele erfaringene rundt HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man bestiller hjemlevering av HD-boks, tar de imot den gamle man ikke har bruk for?

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er heime med sjukt barn og sambuar, og i dag passar det utmerka... :-P
    Ventar no berre på at den lokale get-forhandlaren skal opna dørene klokka 10.

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriksg
    Når man bestiller hjemlevering av HD-boks, tar de imot den gamle man ikke har bruk for?
    Ja. Den nye erstatter den gamle. Skulle du beholdt den gamle måtte du nok betale for det.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var mandagen her ja. Get ringte meg kl 08.10 og så at jeg hadde vært i kontakt med de mange ganger i løpet av helgen Han så feilen med en gang. Det var lagt inn feil priskoder. Åpnet opp det jeg skulle ha og alt er grønt og greit. Ser veeeeeeeldig bra - Løp å kjøp hehe.

PS Svar på hvilke reciver. Jeg har kjøpt H/K 245. Fikk en grei pris på denne og den matcher da rack dvd tv og alt annet rart så nå forsvinner Pio 915 for godt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriksg
    Hvis du valgt "0 stk. Get Digital-boks" når du bestilte så vil jeg tro de tar den i retur når de leverer HD PVRen. Jeg fikk i alle fall nettopp SMS om at jeg ikke måtte glemme at det kom budbil i dag og at evt. utstyr til retur måtte være klart til avhenting.

Ikke glem å ta ut programkortet fra den gamle dekoderen!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke programkortet kodet mot dekoderen slik at det følger med nytt kort på den nye boksen?

Jeg har reservert en boks hos spaceworld, så jeg får ihvertfall min idag

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også reservert en hos min lokale forhandler nå - de har kun fått 10 stk. hos bang og olufsen på Skøyen og er klare til å levere de ut i ettermiddag.

jeg er litt usikker på prisingen - som så mange andre. fra før har jeg full canal plus pakke - betyr dette at jeg kun betaler 20 kr. mer i måneden for den nye hd boksen mot min gamle pvr, samt et etableringsgebyr på 250 kroner og thats it?

jeg er ikke så gira på HD pakken get tilbyr da jeg synes den var rimelig tynn med unntak av discovery HD, men man får jo med to "gratis" HD kanaler gjennom filmpakken til canal plus om jeg har forstått ting riktig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja Canal + HD og Sport HD er med i Canal pluss totalpakken.

De andre HD Kanalene var vel så som så men veldig tøft å ha for kr 99 pr mnd da.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med jeg kun tar Discovery HD for 49,-
    De andre kanalene er ikke verdt 50,- ekstra i mnd siden jeg aldri kommer til å se på de.

Etableringen på 299,- syns jeg forøvrig de kunne holdt seg for gode for, spesielt på eksisterende kunder

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når de til våren lanserer TV1000 HD og Viasat Sport HD i nettet sitt, vil disse da havne inn i eksisterende kanalpakker? F.eks. at TV1000 HD havner i TV1000-pakken som i dag inneholder 6 TV1000-kanaler?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mckvakk
    Regner med jeg kun tar Discovery HD for 49,-
    De andre kanalene er ikke verdt 50,- ekstra i mnd siden jeg aldri kommer til å se på de.

Etableringen på 299,- syns jeg forøvrig de kunne holdt seg for gode for, spesielt på eksisterende kunder

Jeg er enig der... men get er og blir en melkeku med dårlig service og brutte løfter...og jeg er stuck med dem pga tilbudet i borettslaget vårt.

I 2 eller 3 sånn ca. har Get "lovet" HD, og nå er de endelig på banen - årevis etter andre kabelleverandører i europa og sist også i norge såvidt jeg vet.

Jaja...nok skitprat, men jeg er ikke akkurat noen get-fan

jeg kommer da til å velge de to canal plus HD kanalene som jeg får med i pakken samt discovery HD for 50 kroner.

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært hos Get i Maridalsveien (hovedkontoret) og byttet inn min PVR med HD PVR nå. Bestilte også den billige HD pakken (99kr) med Discovery HD for å ha noe å teste med. Er det totalt uinteressant så bare stopper jeg det etter en mnd (det var ingen bindingstid på denne pakken). Det blir artig å teste boksen i etter jobb i dag.
    Jeg ser 'Larsern' ovenfor skriver noe om problemer med priskoder, det var visst fortsatt noe surr med det såvidt jeg forstod (muligens i sammenheng med at jeg er i borettslagsavtale/Obos), men hun lovte at boksen min skulle fungere i ettermiddag.

Forstod det også slik at de bare hadde fått inn 150-160 stk HD PVR enheter og at de regnet med å gå tom i løpet av dagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følger det med HDMI i pakken eller vil man også måtte kjøpe det ekstra?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det følger med HDMi. Dekoderen er strålende!!! hentet en i maridalsveien i dag selv...

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Servicesenteret til Get i Nydalen i morges og leverte en Get PVR og kom ut igjen med en Get HD PVR. Har C+Total fra før og tok med Disco Very HD som "utvidelse" da det viste seg at VoomHD faktisk ikke var en skrivefeil! Jeg var jo bombesikker på at kanalen het VroomHD :sad: [/Dårlig humor]

Det blir nok ikke en full arbeidsdag i dag.

Side 7 av 135 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •