HDTV fra GET - Side 64

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 64 av 135 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 60 61 62 63 64 65 66 67 68 74 84 94 104 114 124 134 ... SisteSiste
Viser resultater 1,261 til 1,280 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hagbart
    Av en eller annen grunn er det mange av de norske filmene som er tekstet på svensk. Du velger undertekst ved å trykke på knappen med et ? (Hjelp). Du kan også velge å se uten undertekst, noe som er deilig for oss som hater dårlige oversettelser fra engelsk.

Mvh Hagbart
    Dette fungerer ikke hos meg...

Jeg foretrekker også filmen uten tekst, og spessielt når det kommer til norsk film.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eunaas
    Dette fungerer ikke hos meg...

Jeg foretrekker også filmen uten tekst, og spessielt når det kommer til norsk film.
    Får du ikke opp noen ting når du trykker på knappen med spørsmålstegn? Var det filmen "Din Til Døden" du så? Den kommer opp med svensk undertekst, men jeg fikk fjernet den.

Har du problemer med å endre språk og/eller undertekst på vanlige kanaler, så som Discovery eller Eurosport?

Mvh Hagbart

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectre
    Jeg har også fått hvit strek på høyre side der banneren har vært. Jeg har klart å få den vekk noen ganger ved å gå raskt inn og ut av menyen (med exit knappen).
    Jeg har samme også, håper de får fikset dette snart.

Ellers er jeg litt skuffet over filmutvalget. Bare hvis man ser på top 10 er det ganke mye man savner ifra den lokale videosjappa, hadde litt forhåpninger siden antall titler skulle være større enn andre (1300)

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor i Oslo 01, øst - og fikk beskjed om at filmleie var på plass på fredag. Skal teste det i morgen. 8)

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må koble ut splitteren som kom med kablemodemet for å få opp Filmleie. Noe sånt som "Ikke kontakt med OIG Server (1025)" er vel beskjeden jeg får hvis jeg forsøker et søk.

Uten splitteren testet jeg med gratisfilmen Pitbull-Terje og håper kvaliteten på noe man skal betale for er hakket vassere. Men for all del - greit å bruke denne hvis det skulle være en film man ikke føler for å eie, men har lyst å se. Får vel teste med en film i HD etter hvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Får vel teste med en film i HD etter hvert.
    Hvordan ser jeg hvilke VoD filmer som er i HD?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Usikker på hvordan GET merker sine HD-filmer, men foreløpig ligger det ingen slike ute uansett så du må nøye deg med SD-kvalitet inntil videre.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Må koble ut splitteren som kom med kablemodemet for å få opp Filmleie. Noe sånt som "Ikke kontakt med OIG Server (1025)" er vel beskjeden jeg får hvis jeg forsøker et søk.
    Har du en U-splitt (en splitt merket med egne utganger for TV og Data), så sperrer den for retursignaler på inngangen til TV og vil ikke fungere med Get Filmleie (mener den heter VQ1202 Data-TV Diplexer). De som har den gode gamle T-Splitt vil ikke ha noe problem.

Du får tak i en ny splitt med retur både på TV og Data ved å kontakte Get Kundesenter eller på nærmeste lokale Get kontor. Den er selvfølgelig gratis.

Mvh Hagbart

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I brevet som jeg fikk fra GET dagen før lansering så lå det med en ny splitter med instruksjoner. I brevet lå det en bruksanvisning for Filmleie, et brev + en splitter m/instruksjoner.

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hagbart
    Har du en U-splitt (en splitt merket med egne utganger for TV og Data), så sperrer den for retursignaler på inngangen til TV og vil ikke fungere med Get Filmleie (mener den heter VQ1202 Data-TV Diplexer).
    Det er nok den jeg har ja.

Sitat Opprinnelig postet av jcnorway
    I brevet som jeg fikk fra GET dagen før lansering så lå det med en ny splitter med instruksjoner. I brevet lå det en bruksanvisning for Filmleie, et brev + en splitter m/instruksjoner.
    Fikk det brevet jeg også, men det var uten noen ny splitter. Får ta kontakt med Get etter hvert for å få fikset det. Haster ikke foreløpig.

Newcomer KjellG sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva skjer

Sniktitt på nye Get box HDPVR - teknofil.no

Dette står å lese på Tekonfils nettsider. Vi skriver nå desember, og ingen oppdatering av brukergrensesnitt og volumstyring via HDMI... Alt i velkjent Get-tempo...

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe sted man kan legge igjen meldinger om bugs som Get faktisk ville lese (og gjøre noe med)?

Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KjellG

Dette står å lese på Tekonfils nettsider. Vi skriver nå desember, og ingen oppdatering av brukergrensesnitt og volumstyring via HDMI... Alt i velkjent Get-tempo...
    Dette med volumstyring er merkelig. Hos en kompis på Torshov funker det helt fint med fjernkontrollen. Hos meg i Vika virker det ikke. Er det noen soner i Oslo som har "fordeler" foran andre soner?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brownale
    Dette med volumstyring er merkelig. Hos en kompis på Torshov funker det helt fint med fjernkontrollen. Hos meg i Vika virker det ikke. Er det noen soner i Oslo som har "fordeler" foran andre soner?
    Fungerer fint for meg på Sagene...
    Filmleie fungerer ikke, men det er tydeligvis pga splittern ser jeg.
    Får hente en ny neste gang jeg må levere en defekt dekoder hos get, det er vel neppe lenge til...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må ha vært veldig heldig med min dekoder. Har hatt min siden april/mai i år og har ikke hatt noen problemer med denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KjellG

Enig med KjellG. Det som fremdeles gjenstår for at jeg skal bli rimelig fornøyd er det nye brukergrensesnittet. Hadde vært en finfin julegave fra Get om de hadde peiset den ut før julaften

Jeg er personlig ikke så opptatt av leie-funksjonen. Ble faktisk litt overrasket over hvor mange her som tilsynelatende har gått og ventet på dette. Trodde alle som var interessert i filmer og HD generelt kun hadde kjøpe-DVD`er og Blu-ray? Vel vel, nok en fordom knust

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tuca
    Jeg er personlig ikke så opptatt av leie-funksjonen. Ble faktisk litt overrasket over hvor mange her som tilsynelatende har gått og ventet på dette. Trodde alle som var interessert i filmer og HD generelt kun hadde kjøpe-DVD`er og Blu-ray? Vel vel, nok en fordom knust
    Tja... jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg kjøper fryktelig mange filmer som er "kjekt å ha". Filmer som det er ålreit å ha i bakhånd, i tilfelle jeg kjeder meg en dag osv. Hvis disse filmene hadde vært tilgjengelig via et trykk på fjernkontrollen (og jeg hadde følt meg sikker på at de ikke vil kunne forsvinne etter hvert), så kan det godt hende jeg hadde latt være å kjøpe dem.

Så jeg kan godt se for meg at tilgang til et godt VOD-system, med et utvalg på noen tusen filmer, vil kunne endre kjøpemønsteret mitt, og at jeg vil ende opp med å kun kjøpe de filmene jeg føler at jeg MÅ ha. Hvis de i tillegg begynner å tilby TV-serier, så vet jeg nesten ikke hva jeg skal bruke DVD-penga mine på i fremtiden

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tuca
    Enig. Bryr meg lite om leiefunksjonen. Prisane på utleige er alt for høge, og det er nesten berre Blu-ray som gjeld for min del på filmfronten.
    Eg greier dessutan nesten ikkje få med meg alt eg tar opp av program og film i det ordinære programtilbodet! Det er masse meir som går på tv som eg kunne tenkt meg å sjå men som eg ganske enkelt ikkje har tid til! For tida har eg sikkert 20-25 timar opptak og eit par-tre BD-filmar som eg ikkje har sett enda. Bra det er jul snart!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jcnorway
    Jeg må ha vært veldig heldig med min dekoder. Har hatt min siden april/mai i år og har ikke hatt noen problemer med denne.
    Samme med meg, har hatt samme dekoder og strømforsyning siden dag 1, og da snakker vi den dagen hd dekoder ble sluppet.

Litt småproblemer er det jo, men det overlever jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joaredge
    Samme med meg, har hatt samme dekoder og strømforsyning siden dag 1, og da snakker vi den dagen hd dekoder ble sluppet.

Litt småproblemer er det jo, men det overlever jeg.
    Jeg har hatt litt mer problemer enn som så, men det er så lenge siden at innstillingen min er relativt positiv nå. Jeg har hatt HD PVR siden den ble lansert. Den første boksen fungerte overhodet ikke så den byttet jeg etter én dag. Strømforsyningen på denne røk på et tidspunkt, men jeg fikk en ny + at Get senere sendte ut helt nye strømforsyninger også. Utover dette har jeg egentlig ikke hatt noen problemer, men jeg må innrømme at jeg heller ikke har satt boksen på noen særlig krevende prøver med parallelle opptak, time shifts osv.

Side 64 av 135 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 60 61 62 63 64 65 66 67 68 74 84 94 104 114 124 134 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •