HDTV fra GET - Side 63

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 63 av 135 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 103 113 123 133 ... SisteSiste
Viser resultater 1,241 til 1,260 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer plumbtek sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann. Jeg har prøvd å lete litt igjennom denne tråden uten resultat, men hvilket merke/ produkt er Get Box HD PVR. Jeg prøver å leite etter den på Logitech sine sider for å få programert den til en Logitech Harmony One..
    Noen som kan hjelpe meg?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av plumbtek
    Heisann. Jeg har prøvd å lete litt igjennom denne tråden uten resultat, men hvilket merke/ produkt er Get Box HD PVR. Jeg prøver å leite etter den på Logitech sine sider for å få programert den til en Logitech Harmony One..
    Noen som kan hjelpe meg?
    http://avforum.no/forum/978041-post987.html

KAONMEDIA

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av plumbtek
    Noen som kan hjelpe meg?
    Komponent: Kabel-/satelittboks -> Digital-tv-boks
    Produsent: Kaon
    Modell: KFC-G3

Mvh,
    Ole Willy Tuv

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fryktelig irriterende at det ikke kommer en oppdatering som inneholder mulighet for sortering av kanaler. Hvorfor skal det være så vanskelig å få til???? Akkurat nå er det det eneste jeg umiddlebart savner på en ellers så bra PVR.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten noen som har prøvd å sette inn en større harddisk i det siste? Jeg er veldig spent på om dette fungerer bedre nå enn det gjorde rett etter lansering.

Kjapp oppsummering: Da jeg testet dette rett etter lansering, så fungerte det til en viss grad å sette inn en større disk. Disken lot seg bruke umiddelbart, og alt funket som det skulle, men man fikk ikke mer plass. Dermed forsvant mye av poenget med å bytte disk.

Newcomer KjellG sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brukergrensesnitt

Venter mest på oppdatering av brukergrensesnittet. Skal bli godt å bli kvitt de store bannerne....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til å ha fått en oppatering i dag. Flmleie er tilgjengelig, men får bare opp "Ikke tilstrekkelig kreditt på kortet (13) hvis jeg prøver å leie. Noen ide om hva det kommer av?

La også merke til ny sorteringsmulighet på opptakene.

En irriterende bug som nå har dukket opp er en kjukk hvit vertikal strek som blir igjen av banneren på høyre side av bilde. Noen andre som opplever dette? Etter banneren går bort, blir det igjen en strek...

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også fått hvit strek på høyre side der banneren har vært. Jeg har klart å få den vekk noen ganger ved å gå raskt inn og ut av menyen (med exit knappen).

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel rimelig far fetched å håpe på en snarlig fix, men har kontaktet GET ang. den hvite streken. Den forstyrrer bildet rimelig bra spør du meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, jeg har prøvd å søke, men fant ikke stort. Hva slags kabel skal brukes for å få 5.1 fra HDi boksen? Denne fra ebay samsvarer med kontaktene på både forsterker og boks.. 3 Feet Digital Coaxial Audio RCA S/PDIF Cable - 75ohm - eBay (item 200282840910 end time Dec-08-08 07:02:35 PST)
    Men denne ligner jo på sånn kontakt som er på disse rød, hvit, gul kablene. Jeg har en sånn med bare gul hjemme, er det mulig å bruke en slik?

Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fungerer filmleie hos meg i Vika (Oslo). :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mckvakk
    Men denne ligner jo på sånn kontakt som er på disse rød, hvit, gul kablene. Jeg har en sånn med bare gul hjemme, er det mulig å bruke en slik?
    Ja, så lenge det er korte kabler så bør det fungere greit. Siden du allerede har en sånn kabel så er det jo bare å prøve.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk i dag en liten pakke i postkassen med bruksanvisning og informasjon om GET Filmleie. Står lansering 5.desember så da er det bare å glede seg til morgendagen for de som ennå ikke har fått tilgangen. Det lå også en ny splitter sammen med informasjonen så nå er ny splitter installert. Er bare å vente på morgendagen

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jcnorway
    Fikk i dag en liten pakke i postkassen med bruksanvisning og informasjon om GET Filmleie. Står lansering 5.desember så da er det bare å glede seg til morgendagen for de som ennå ikke har fått tilgangen. Det lå også en ny splitter sammen med informasjonen så nå er ny splitter installert. Er bare å vente på morgendagen

ai ai
    Hvor i landet befinner du deg ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oslo (bydel Nordstrand).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmleie begynte å fungere hos meg i går i alle fall. Jeg har ikke fått noe informasjon fra Get. Bydel Gamle Oslo.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tilgang i dag morges jeg også, men fikk ikke opp noen filmer. Stod bare "no info" da jeg kom inn i Filmleie-menyen. Mulig at den ikke var ferdig oppdatert, så jeg sjekker innom den i løpet av ettermiddagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første gangen jeg gikk på filmleie fikk jeg også "no info". Så søkte jeg opp en film og fant den. Så gikk jeg ut av filmleie og tilbake igjen og da fikk jeg plutselig opp ulike kategorier og lister over filmer.

Pitbullterje ligger inne som gratis film. Jeg kikket bare raskt på det. Lyden var DD5.1, mens jeg oppfattet bildet som noe dårligere enn på en DVD (uten å ha sammenlignet med Pitbullterje DVDen, så mulig at filmen ikke er noe bedre).

Jeg fant også frem Pulp Fiction og tenkte å se traileren for denne. Jeg håper virkelig ikke at trailer og film har tilsvarende bilde- og lydkvalitet fordi når det gjaldt Pulp Fiction så var i alle fall traileren hårreisende svak.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leide en Varg Veum film i går. God lyd og bilde.

-Men, teksten var svensk. Det er noe jeg ikke er spessielt interessert i. Noen som har opplevd det samme?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eunaas
    Jeg leide en Varg Veum film i går. God lyd og bilde.

-Men, teksten var svensk. Det er noe jeg ikke er spessielt interessert i. Noen som har opplevd det samme?
    Av en eller annen grunn er det mange av de norske filmene som er tekstet på svensk. Du velger undertekst ved å trykke på knappen med et ? (Hjelp). Du kan også velge å se uten undertekst, noe som er deilig for oss som hater dårlige oversettelser fra engelsk.

Mvh Hagbart

Side 63 av 135 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 103 113 123 133 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •