HDTV fra GET - Side 60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 60 av 135 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 90 100 110 120 130 ... SisteSiste
Viser resultater 1,181 til 1,200 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lekt meg litt med VOD og jeg er meget imponert.
    I motsetning til vanlige Internett tjenester hvor du gjerne først må buffre litt starter filmen her så og si umiddelbart. Og umiddelbart etter at filmen har startet kan du spole deg full fart igjennom filmen. Bilde og lydkvalitet er også meget god. Tilsvarende den du får på vanlige tv-kanaler. Ser forøvrig ut til og være en mix av lydspor hvor noen filmer har dd5.1.

Nå venter jeg egentlig bare på at de legger ut hele serier. ville vært herlig med heroes i HD

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres meget lovende ut!
    Noen i Østfold som har fått dette enda?

Leiefilmer i HD...ikke bare blir det konkurent mot leiemarkedet, men ser helt klart at dette kan gå utover BD salget også...

Nydelig blir det uansett!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket i dag morges og det var fortsatt ingen mulighet for filmleie på min HD PVR (bor i Oslo). Mitt nett skal være klart for denne tjenesten. Tror GET sa at hvis man også kunne få bredbånd gjennom samme kabel så var nettet klart også for filmleie.

Noen tips på hvordan man kan få mottakeren til å se etter nyere software?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GET har kun lansert tjenesten til deler av Oslo. Dette fordi de ønsker å teste tjenesten i en mindre skala i første omgang. Deretter vil de fortløpende lansere tjenesten til resten av Oslo. Oslo vil være første fylke ut.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått noen hint om hvilke områder som blir tatt først? Det ser ikke ut som om Grünerløkka er blant de utvalgte områdene....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke Nordstrand heller... vet ikke hvilke områder som er "åpnet". Er jo et par her som har fått tilgang så det hadde vært interessant hvis de kunne gitt et hint om hvor i Oslo de holder til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor på Bjølsen. Som ikke er mange meterne unna get bygget i maridalsveien 323.
    Forøvrig fikk jeg også et brev i posten med informasjon om tjenesten.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kontaktet GET og hørt, men tar vel sin tid å få svar! Bor ved Ullevål, det er ikke så langt unna maridalsveien, men vi får se... Ingen Filmleie enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    Har kontaktet GET og hørt, men tar vel sin tid å få svar! Bor ved Ullevål, det er ikke så langt unna maridalsveien, men vi får se... Ingen Filmleie enda...
    Det er kun 1 hub (av 5 hub'r totalt i hele Oslo) som får tilgang til Filmleie i denne omgang. Området er rundt der hvor Get sitt hovedkontor er:
    Sandaker, Torshov, Ila, Grefsen, Sagene, Kjelsås, St.Hanshaugen, Bislett, Ullevål, Nordre Åsen, Brekke

De som får tilgang har antagelig fått beskjed om dette i posten.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe filmleie på Grønland ennå i alle fall.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av børste
    Det er kun 1 hub (av 5 hub'r totalt i hele Oslo) som får tilgang til Filmleie i denne omgang. Området er rundt der hvor Get sitt hovedkontor er:
    Sandaker, Torshov, Ila, Grefsen, Sagene, Kjelsås, St.Hanshaugen, Bislett, Ullevål, Nordre Åsen, Brekke

De som får tilgang har antagelig fått beskjed om dette i posten.
    Forstår, naturlig nok det! Får håpe de utvider kjapt. Men kjapt og GET er vel to ord som ikke går helt sammen, så vi får vel bare vente!

Bor forresten på St.Hanshaugen ovenfor bislet i Ullevålsveien så det bør jo være den huben.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    Forstår, naturlig nok det! Får håpe de utvider kjapt. Men kjapt og GET er vel to ord som ikke går helt sammen, så vi får vel bare vente!
    Det kan du trygt si. Fjern-programmeringstjenesten kommer til å bli over et år forsinket hvis de faktisk klarer rulle den ut "sommeren 2009".

De påstår VOD skal rulles ut til "300 000" i løpet av fem uker. Jeg er villig til å sette noen kroner på at de kommer til å bli godt forsinket også med dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=børste]Det er kun 1 hub (av 5 hub'r totalt i hele Oslo) som får tilgang til Filmleie i denne omgang. Området er rundt der hvor Get sitt hovedkontor er:
    QUOTE]

Jeg bor midt på Bislett, men har ikke fått tjenesten.. Ei heller brev om det.

Men når jeg trykker på knappen "film" blir jeg sendt til kanal nr 100, som er Canal+ Drama. Etter hva jeg har forstått skulle denne knappen være inaktiv til tjenesten var klar. Hva skjer hos dere andre når dere trykker på den knappen?

Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor midt på Bislett, men har ikke fått tjenesten.. Ei heller brev om det.

Men når jeg trykker på knappen "film" blir jeg sendt til kanal nr 100, som er Canal+ Drama. Etter hva jeg har forstått skulle denne knappen være inaktiv til tjenesten var klar. Hva skjer hos dere andre når dere trykker på den knappen?[/QUOTE]

Her skjer det samme. Film-knappen hadde akkurat den samme funksjonen når jeg fikk boksen. Grunnen til at noen får beskjed om at de "ikke har tilgang til denne kanalen" er vel fordi de ikke har Canal+. Jeg bor i Vika, så jeg får vel bare vente....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på hvor mange brukere som egentlig har fått tilgang. Synes det er noe spesielt av GET å slå sånn på stortromma ved lansering når det kun er så få som får glede av det fra dag 1. De skuffer vel flere enn de gleder...

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søndre Nordstrand (Oslo) her. Kun Canal+ film ved trykk på "film"-knappen. Ikke noe text-tv enda heller. Men jeg er tålmodig. Get fikk jo huden full sist når de leverte HD-boxen til alt for mange med for mye feil. Da var det flere som var raskt ute og foreslo at det hadde vært smart å først levere den til noen få for å luke ut barnesykdommene.:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen som har fått VOD fra Get poste ett bilde av hovedmenyen til VOD

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du finner noen bilder fra tjenesten her. Inkludert et bilde av hovedmenyen

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat: Først publisert: 12.11.08
    Get lanserer filmleie. Nå kan produktdirektør i Get, Tom Jahr, tilby kundene filmleie. Med priser fra 9 til 79 kroner, er filmen tilgjengelig i 24 timer.

Lite HD
    Det snakkes mye om HDTV og HD-kvalitet om dagen, og også Get har satset hardt på HDTV. Men andelen leiefilmer i HD-kvalitet er det lite av.

- Vi vil ha noen filmer i HD-kvalitet og satser på å øke HD-utvalget i løpet av neste år. Det er nemlig slik at HD-rettighetene ikke er avklart i samme grad, forklarer Jahr, som ikke har fått inntrykk av at det skulle henge samen med at filmselskapene ønsker å prioritere HD-innhold på Blu-ray.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ugyldig XTV-aktivering

Hei, min GET PVR box har virket perfekt til nå.
    Idag når jeg slo på boxen kunde jeg ikke se på opptag, pausa spille in eller spole tillbake eller fram.
    Når jeg prøver og pause tex, får jeg bare opp " Ugyldig XTV-aktivering"
    Jeg har prøver og stenge av og på boxen, jeg har send sms til get så jeg får en oppdatering, inget virker.

Noen som varit med om samme?
    Kan det vare noe som fixer seg sjelv ettervart?

Takksam før svar.

Side 60 av 135 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 90 100 110 120 130 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •