HDTV fra GET - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 135 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av erikhs
    Har nettopp fått Sonys 40W3000 i hus, og satt og lekte meg litt rundt i menyene på den. Ble overrasket over at jeg klarte å få inn noen kanaler digitalt (TVen har intergrert digital dekoder), og tenkte at det kanskje var koakskabelen som fungerte som antenne og tok inn det digitale bakkenettet eller no slikt.
    Skjønner din entusiasme, jeg tok opp samme tema for en stund tilbake.
    http://avforum.no/forum/digitalt-bak...alt-x3500.html

Det er tidligere sagt flere ganger at Gets system for kryptering er annerledes enn f.eks Rikstv og CD så dette med Cam ol ikke vil fungere med disse tvene.

Edit: Fått inn Discovery HD her også nå og rimelig pent bilde ja. Den berømte HD 3D følelsen kommer så smått..

Newcomer erikhs sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har allerede bestilt HD box'en, så når jeg får den på mandag skal jeg forsøke å se om jeg får til å sette inn kortet i TV'en og likevel få inn alle kanalene med den integrerte dekoderen. Hvis dette funker, og ikke PVR-funksjonaliteten forsvarer å ha box'en, så leverer jeg den tilbake og beholder bare kortet (hvis Get tillater det da...)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe sted i oslo jeg kan få tak i boksen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm snakket med Get igjen nå. Ingen åpning før Mandag morgen. Grumphf
    Godt jeg har mye annet å gjøre i helgen hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larsern
    Hmm snakket med Get igjen nå. Ingen åpning før Mandag morgen. Grumphf
    Godt jeg har mye annet å gjøre i helgen hehe.
    jeg får min i dag, hvis de ikke blir utsolgt da:-D, men du mente vel at sendingene ikke funker før mandag? irriterende da

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp de åpner ikke programkortet før Mandag.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp de åpner ikke programkortet før Mandag.
    Det er litt kjedelig, ja. Greit nok at HD-kanalene ikke kommer før mandag, men det hadde vært kjekt å leke seg med dekoderen på SD-kanaler i helgen.

Jaja, da får jeg gjøre meg klar til å stikke innom Spaceworld på vei til jobb på mandag, da

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der jeg var hadde de fått 15 bokser. Jeg tok to av disse Kr 99 ekstra pr mnd.
    På bestillingssidene til Get står det at man må betale etableringsgebyr på 299,- pr. stk for disse PVRene. Det at de har etableringsgebyr på HD-tjenesten i det hele tatt, synes jeg er ganske ufint, men det er på grensen til hårreisende at de krever et etableringsgebyr pr. dekoder.

For øvrig koster vel HD PVRene egentlig 148,- pr stk. Prisen for start-pakken øker med 49,- for hver ekstra dekoder man legger til

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er hovedgrunnen til at jeg ikke gidder få for dette.

219,- (minnes jeg) for minste digitalpakke, 99,- for HD kanalene, og 99,- for HD-PVR. Over 400,- pr.mnd for å se tv er det ikke verdt imho.

I tillegg 299 i etablering, og 249,- i kortavgift pr.6mnd, så blir det brått penger ut av dette.

Faktisk nesten 500,- pr.mnd. Ganske grådig igrunn synes nå jeg.

-J

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jacjan
    Prisen er hovedgrunnen til at jeg ikke gidder få for dette.

219,- (minnes jeg) for minste digitalpakke, 99,- for HD kanalene, og 99,- for HD-PVR. Over 400,- pr.mnd for å se tv er det ikke verdt imho.

I tillegg 299 i etablering, og 249,- i kortavgift pr.6mnd, så blir det brått penger ut av dette.

Faktisk nesten 500,- pr.mnd. Ganske grådig igrunn synes nå jeg.

-J
    Enig at det er altfor dyrt.Men prisen går kanskje ned etterhvert?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja.. jeg sitter allerede med standard digital dekoder med C+ Total. Når jeg går over på HD PVR så betaler jeg 99,- i mnd for å få både en PVR og i tillegg er C+HD og C+SportHD inkludert i prisen på C+Total som jeg allerede betaler. Med andre ord, 99,- mnd for en PVR og to HD-kanaler.

CD tar jo f.eks. 3000,- for sin HD PVR og selv om man har C+Total så må man allikevel ut med 99,- ekstra for å få C+SportHD.

At de 4 andre HD-kanalene ikke er verdt 99,- ekstra i mnd er jeg derimot ganske enig i.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist
    Tja.. jeg sitter allerede med standard digital dekoder med C+ Total. Når jeg går over på HD PVR så betaler jeg 99,- i mnd for å få både en PVR og i tillegg er C+HD og C+SportHD inkludert i prisen på C+Total som jeg allerede betaler. Med andre ord, 99,- mnd for en PVR og to HD-kanaler.

CD tar jo f.eks. 3000,- for sin HD PVR og selv om man har C+Total så må man allikevel ut med 99,- ekstra for å få C+SportHD.
    Jeg vet ikke om jeg ville tatt det for gitt at Get ikke vil kreve 99,-/mnd. for C+ Sport HD ennå. Som du sier, så koster kanalen en hundrings ekstra hos Canal Digital, og jeg vil egentlig bli litt overrasket om Get legger seg på en annen linje.

Jeg kan ikke finne noen informasjon på Gets sider som sier noe som helst om C+ Film HD og/eller C+ Sport HD er inkludert i C+ Total eller ikke. Derimot så er det ikke mulig å bestille verken Film HD eller Sport HD som enkeltkanaler på bestillingssiden deres, så man kan jo håpe dette er et tegn på at kanalene vil være inkludert i Totalpakken. Dessverre tror jeg heller det betyr at bestillingssiden deres ikke støtter valg av kanaler som krever at du allerede abonnerer på en bestemt kanalpakke.

At de 4 andre HD-kanalene ikke er verdt 99,- ekstra i mnd er jeg derimot ganske enig i.
    Samme her. De er kanskje interessante å bruke som demokanaler i en butikk, men det hjelper ikke mye om billedkvaliteten er aldri så imponerende når programmene er uinteressante.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå etter den første gledesrusen har lagt seg så har jeg også tenkt på det økonomiske og får jo fort innrykk av at Get prøver å sko seg kanskje litt for mye. Ikke noe galt i å tjene penger og prøve å få mest mulig ut av investeringene sine og markedet, men dette som hele bransjen har begynt med med avgifter og gebyrer og binding blir man bare kvalm av.

Jeg tegnet abo med redusert pris for boligselskaper med enkel dekoder for 1 mnd siden. Betaler kr 99 i mnd + 498 i året i avgift.

Hvis jeg nå skal bytte til nye Pvr så blir det da 198 i mnd + helt sikkert ny etablering på kr 299.
    Så er det jo litt av poenget med noen Hd-kanaler til kr 99 i mnd. De lager så klart prisforskjellen mellom 1 og 4 kanaler så liten at alle tar pakken til 99,-

Så kanskje EM i fotball til sommeren i HD. Koster sikker 3-500 i mnd og da må man garantert binde seg for 12 mnd!

Jeg har veldig lyst på dette Get Live hvor man skal kunne styre opptak over internett og mobil. Det får jeg virkelig håpe er inkludert i prisen, men blir dessverre ikke overrrasket dersom jeg blir skuffet på det punktet.

Jeg skal gjerne betale det markedet er villig til, men binding og urimelig avgifter ol blir man bare irritert av og har lyst å boikotte hele greien..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor kan disse hentes i Oslo på mandag? Tar jeg da bare med den gamle?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jeg vet ikke om jeg ville tatt det for gitt at Get ikke vil kreve 99,-/mnd. for C+ Sport HD ennå. Som du sier, så koster kanalen en hundrings ekstra hos Canal Digital, og jeg vil egentlig bli litt overrasket om Get legger seg på en annen linje.
    Hvis du ser på oversikten over kanalpakker så ligger både C+HD og C+SportHD inni i Canal+ Total pakka og den er priset til 259,- pr mnd.

Der står det også at "Canal+ film HD og Canal+ Sport HD er tilgjengelig i Canal+-pakkene."

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    Hvor kan disse hentes i Oslo på mandag? Tar jeg da bare med den gamle?
    Når det gjelder Hd Pvr på mandag så for å være sikker hadde jeg dratt til Get kontor eller ringt en forhandler for å høre om de har fått inn. Og ja, jeg hadde tatt med den gamle.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ser på oversikten over kanalpakker så ligger både C+HD og C+SportHD inni i Canal+ Total pakka og den er priset til 259,- pr mnd.
    Javisst, ja. Jeg oppdaget den akkurat nå selv. 10,- ekstra i måneden skal jeg nok klare å leve med uten så alt for mye syting

Men, når det gjelder prisen på C+ Total, så står det faktisk 249,- på HD-oversikten, mens det på film/sport-oversikten står 259,-.

Det har nok gått litt fort i svingene når de har redigert sidene, tenker jeg. Det står også at både film- og sportpakken inneholder 5 kanaler inkl. 2 HD (egentlig har filmpakken 6 kanaler inkl. 1 HD og sportspakken 4 kanaler inkl. 1 HD). Men, men, de fikser det sikkert etter hvert

Der står det også at "Canal+ film HD og Canal+ Sport HD er tilgjengelig i Canal+-pakkene."
    Jepp. Jeg er litt mer beroliget nå

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Når det gjelder Hd Pvr på mandag så for å være sikker hadde jeg dratt til Get kontor eller ringt en forhandler for å høre om de har fått inn. Og ja, jeg hadde tatt med den gamle.
    Personlig har jeg tenkt til å beholde den gamle i et par måneder til. Jeg må jo se ferdig de opptakene jeg har gjort

(nå kan jeg angre på at jeg satt inn en nesten 3 ganger større disk, spesielt siden den nesten er full )

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men, når det gjelder prisen på C+ Total, så står det faktisk 249,- på HD-oversikten, mens det på film/sport-oversikten står 259,-.

Det har nok gått litt fort i svingene når de har redigert sidene, tenker jeg. Det står også at både film- og sportpakken inneholder 5 kanaler inkl. 2 HD (egentlig har filmpakken 6 kanaler inkl. 1 HD og sportspakken 4 kanaler inkl. 1 HD). Men, men, de fikser det sikkert etter hvert
    Det har nok gått litt fort i svingene.. Når jeg bestilte HD PVR på web i går så ble det ingen endring på mitt C+ Total abbonement til 249,-. Jeg antar at 259,- er en årlig justering som er like rundt hjørnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå kan jeg angre på at jeg satt inn en nesten 3 ganger større disk, spesielt siden den nesten er full
    Hehe, ja nå kommer den sure kløe.. :-)

Ingen som har sett noen flere bilder av innmaten el av Hd Pvr enn de få som er på lydogbilde eller dinside?
    Er vel neppe 2.5" hdd, tenkte siden det ikke er vifte?

Side 5 av 135 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •