HDTV fra GET - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 48 av 135 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hehe takk for svar. Man vet aldri, måtte spørre vøtt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joaredge
    Noen som har samme problem og blitt kvitt det? Når det komme reklame på viasat 4 så blir lyden skurrete, må da bytte kanal og tilbake så er alt ok.

Har bestilt ny sw men den blir avbrutt av en grunn ser jeg i loggen...
    Jepp, samme skjer her fra tid til annen med viasat 4.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk også akkurat min HD PVR fra Get. Gikk fra SD PVR, men fy så treg den nye er i tvguiden, ekstremt irriterende. Håper de er klar over dette og at en SW update vil å fikse dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Fikk også akkurat min HD PVR fra Get. Gikk fra SD PVR, men fy så treg den nye er i tvguiden, ekstremt irriterende. Håper de er klar over dette og at en SW update vil å fikse dette.
    De er klar over det men gir glatt ****. Menyene er så trege at boksen knapt er brukbar, og sånn har det vært siden boksen ble lansert. Det er bare å prøve å finne seg i at det er sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SportN HD har nå kommet på kanalplass 159

Ser fram til mye moro med Arne Scheie og co i HD-kvalitet!

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jcnorway

Ho hoi! Fikk Eurosport HD i hus rett før Tour de France, og nå dette. Det går rette veien...

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jcnorway

kanskje off topic dette men hvilken sommer OL sport er det Arne Scheie skal kommentere ?

Arne Scheie pleier vel helst å kommentere fotball og skihopping og det er ikke akkurat så mye av det i OL :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at fotball for både herrer og damer er på OL-programmet Vet i alle fall at Arne Scheie skal kommentere herrefinalen i fotball. Ellers er det jo mange kjente stemmer som også skal kommentere øvelsene, bl.a. Karen Marie Ellefsen og Lars Lystad i friidrett.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kopiering

Noen som har tenkt tanken om å få kopiert opptak over på pc? GET skriver at dette ikke går(pga opphavsrettigheter), men det er vel ett klokt hode der ute som har løsningen?

Mvh Morten

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytte til PVR HD nå eller vente

Hei,
    Noen anbefalinger der ute blant dere som hadde den forrige PVR dekoderen om det var verd å bytte til den nye PVR HD dekoderen ?
    Har sett gode tester på PVR HD dekoderen, men også mange tilbakemeldinger her på forumet om diverse problemer.
    Blir SD bilder bedre ? Er HD kanalene virkelig verd prisen ?
    Utstyr : Pioneer 428XD

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei Nei

Angrer bittert at jeg byttet boks hver gang hd boksen ikke klarere og ta opp det programet jeg skal se:evil: . Sendingene blir ikke bedre, boksen er tregere og get kommer aldri med oppdatereinger!! ikke bytt!! hvis du ikke er 100% avhengig av HD kanaler...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av obe
    Hei,
    Noen anbefalinger der ute blant dere som hadde den forrige PVR dekoderen om det var verd å bytte til den nye PVR HD dekoderen ?
    Har sett gode tester på PVR HD dekoderen, men også mange tilbakemeldinger her på forumet om diverse problemer.
    Blir SD bilder bedre ? Er HD kanalene virkelig verd prisen ?
    Utstyr : Pioneer 428XD
    Det er motstridende meninger om bildekvaliteten på SD. Jeg for min del vil si at bildekvaliteten på SD på HD-PVR'en er betydelig bedre enn på den gamle boksen. Jeg merker stor forskjell. Med unntak av det er HD-PVR'en et halvferdig makkverk av et produkt. Driten låser seg og restarter hele tiden, den er treg som et øk og den bråker som en dieselmotor siden harddisken aldri slås av selv når boksen er av. Med softwareoppdateringer kan dette bli et kanonprodukt, men der er vi **** ikke i dag.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg snike inn et spørsmål selvom jeg ikke har HD?
    Jeg har den vanlige Get Gigital boks, og er det sånn at man ikke kan få tekst tv igjennom den?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Magoo
    Angrer bittert at jeg byttet boks hver gang hd boksen ikke klarere og ta opp det programet jeg skal se:evil: . Sendingene blir ikke bedre, boksen er tregere og get kommer aldri med oppdatereinger!! ikke bytt!! hvis du ikke er 100% avhengig av HD kanaler...
    OK, takker for rådet. Er i utgangspunktet fornøyd med eksisterende PVR dekoder (uten HD), så da venter jeg antagelig til barnesykdommene i den nye er fikset før jeg bytter. Etter som jeg forstår så er disse : Ingen tekst TV via HDMI, viftestøy fra dekoderen i stand-by, treghet i menyene og ustabilitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pjotrik
    Det er motstridende meninger om bildekvaliteten på SD. Jeg for min del vil si at bildekvaliteten på SD på HD-PVR'en er betydelig bedre enn på den gamle boksen. Jeg merker stor forskjell. Med unntak av det er HD-PVR'en et halvferdig makkverk av et produkt. Driten låser seg og restarter hele tiden, den er treg som et øk og den bråker som en dieselmotor siden harddisken aldri slås av selv når boksen er av. Med softwareoppdateringer kan dette bli et kanonprodukt, men der er vi **** ikke i dag.
    Takk for kommentar. Håper at Get snart kan komme med de nødvendige softwareoppdateringene - spes. m.h.t. viftestøy og eventuelle stabilitetsproblemer. Er tekst-TV via HDMI fortsatt uløst på den nye HD PVR'en ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for kommentar. Håper at Get snart kan komme med de nødvendige softwareoppdateringene - spes. m.h.t. viftestøy og eventuelle stabilitetsproblemer. Er tekst-TV via HDMI fortsatt uløst på den nye HD PVR'en ?
    Det er ikke noen vifte i boksen, hvis du synes den bråker er det nok bedre å bytte harddisken enn å vente på at Get skal få ut fingeren. Selv om de fikser standbymodus så vil disken uansett bråke når dekoderen står på.

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI støtter ikke tekst-TV- Du kan evt. forsøke å kople scart-kabelen fra set-top-boksen til TV'en på en AV-inngang som støtter analoge signaler og bytte til den inngangen når du vil se tekst-tv. Evt. vente til GET får ferdig sin tekst-TV-klient i selve set-top-boksen. I det minste må vi anta at de planlegger det siden den nye fjernkontrollen har en knapp for dette.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, ja, jeg bruker scart, og skifter over til analog når jeg skal se tekst tv ja.

Edit: Satte min gamle videospiller til idag, koblet scart fra Get boksens VCR utgang til videoen, og da med scart fra video til TV´en AV2 inngang. her får jeg tekst tv også! Vet ikke helt hvorfor det fungerer, der er ikke antennekabel imellom de to.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

når kommer oppdateringen?

jeg fikk i dag opp på skjermen min noe sånt som " venter på oppdatering".. eller noe sånt. Stod på skjermen i flere i timer, men ingen ting skjedde. Tok så en reboot, men ingen ting har skjedd. Gikk også inn på de avanserte innstillingene og der står det at oppdateringen var avbrutt..

Hva skjer??

Har dere lest dette ?

Get drøyer med PC-styring - teknofil.no

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pagabrie
    jeg fikk i dag opp på skjermen min noe sånt som " venter på oppdatering".. eller noe sånt. Stod på skjermen i flere i timer, men ingen ting skjedde. Tok så en reboot, men ingen ting har skjedd. Gikk også inn på de avanserte innstillingene og der står det at oppdateringen var avbrutt..

Hva skjer??
    Dette er noe nytt, har fått den skjermen en del ganger jeg også. Pleier å trykke på avknappen bak på boksen og starte på nytt, så er problemet borte.

Side 48 av 135 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •