HDTV fra GET - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 135 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 98 108 118 128 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den virker en anelse raskere i responsen i menyene. Når jeg skal slette et opptak i arkivet så bruker den ikke lenger litt tid på å bygge opp ja/nei boksen, nå kommer det opp ganske umiddelbart.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectre
    Den virker en anelse raskere i responsen i menyene. Når jeg skal slette et opptak i arkivet så bruker den ikke lenger litt tid på å bygge opp ja/nei boksen, nå kommer det opp ganske umiddelbart.
    Kommer du relativt fort tilbake til arkivlista etter at du har slettet et opptak, da? Jeg mener å huske at det tok 5-6 sekunder fra jeg trykket på "ja" til jeg kom tilbake til lista.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, en kommer tilbake igjen til lista raskt nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan
    Klokken 01:32 startet en ny oppdatering her, 14 % i skrivende stund. Blir spennende å se hva som kommer nå
    Jeg hadde et opptak som begynte 01:30 i natt, rimelig spent på om det gikk som det skulle. Jeg har ikke sett på opptaket enda, men det lå i alle fall i listen over lagrede opptak uten feilmelding OG jeg hadde fått oppgraderingen i løpet av natta. Spennende å se om oppdateringen er såpass intelligent at den ikke kjører mens jeg har opptak gående..

Newcomer Phantom sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist
    Jeg hadde et opptak som begynte 01:30 i natt, rimelig spent på om det gikk som det skulle. Jeg har ikke sett på opptaket enda, men det lå i alle fall i listen over lagrede opptak uten feilmelding OG jeg hadde fått oppgraderingen i løpet av natta. Spennende å se om oppdateringen er såpass intelligent at den ikke kjører mens jeg har opptak gående..
    Så intelligent er den nok ikke. Jeg satt i natt og tok opp da den plutselig koblet ut for å laste ned oppdateringen samt å boote ett par ganger. Opptaket stoppet.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Phantom
    Så intelligent er den nok ikke. Jeg satt i natt og tok opp da den plutselig koblet ut for å laste ned oppdateringen samt å boote ett par ganger. Opptaket stoppet.
    Hvordan så opptaket ut i "Lagrede opptak" da? Var det merket med at det skjedde en feil?

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist
    Hvordan så opptaket ut i "Lagrede opptak" da? Var det merket med at det skjedde en feil?
    Nei det var ikke merket med at det var en feil. Hele opptaket var borte. Nå er TV1000 HD helt svart.... Dette er dårlige greier GET. Nekter å betale 12 måneders binding på ett abonnement med en svart kanal....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bokmerker på GET-boksen

Hei, jeg lurte på om det er noen som har funnet ut om det er mulig å sette et bokmerke før man slutter å se på et opptak man har gjort? Synes det så håpløst tungvint å "spole" seg gjennom et halvt opptak for å komme til der man sluttet sist.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør den automatisk. Når du går inn på opptaket senere for å fortsette å se så velger du 'gjenoppta'.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectre
    Det gjør den automatisk. Når du går inn på opptaket senere for å fortsette å se så velger du 'gjenoppta'.
    Det skulle ikke forundre meg om jeg har oversett den opplagte muligheten. Takk skal du ha, må løpe og sjekke.:-D

Du verden, ja ja. Der var den. Hva var vel livet uten dere... lynrask løsning på spørsmålet.

Newcomer christine sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tls350
    tør du virkelig reise på ferie med PVR ovnen på?
    Per i dag har jeg SD-PVR, og reiser på ferie med den på ja. Den står med god lufting. Men må også la min gamle KISS stå på slik at jeg får tatt opp utover den første uka. Skulle gjerne ha pensjonert KISS'en snart, men da må Get oppdatere seg først.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bortsett fra de to rutene med 'reklame' på startsiden, så ser jeg ikke noe nytt. Noen som har testet om serieopptak fungerer?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det var ikke merket med at det var en feil. Hele opptaket var borte. Nå er TV1000 HD helt svart.... Dette er dårlige greier GET. Nekter å betale 12 måneders binding på ett abonnement med en svart kanal....
    Mitt opptak fungerte for øvrig helt fint, så jeg hadde vel flaks med oppdateringstidspunktet.

Irriterende at det fortsatt er et abnormt lavt lydnivå på S/PDIF utgangen.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har merket meg at det virker som det går mye raskere å slette et lagret opptak nå. Nå kan jeg gå videre nesten umiddelbart, i motsetning til tidligere da det tok veldig lang tid før man kunne gå videre (gjøre noe) etter å ha valgt sletting.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med sync av bilde og lyd på TV 1000 HD ?

Hei !

Er det flere som har problemer med sync av bilde og lyd på TV 1000 HD ?
    Utrolig irriterende, hadde ikke de problemene før oppdateringen.

Ser fortsatt ikke ut som det er Dolby digital lyd på denne kanalen. Det er det på Canal + HD. Noen som kjenner til at det skal komme på TV 1000 HD også ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Serieopptak fungerer fortsatt ikke så lenge reprisen går samme uken...

Prøv f.eks. å sette serieopptak på Top Model USA på TV3... vent i et par minutter og se på oversikten over planlagte opptak... står plutselig oppført ørten opptak av det programmet i samme uken..

Newcomer Tago sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser fortsatt ikke ut som det er Dolby digital lyd på denne kanalen. Det er det på Canal + HD. Noen som kjenner til at det skal komme på TV 1000 HD også ?
    Jeg er også rimelig sikker på at de sender det aller meste oppskalert. Når de i tillegg kun sender ut i stereo er jeg usikker på hvorfor de kaller seg en HD-kanal. :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så lurer jeg på hvorfor radioen kommer med distriktsendingen fra Troms og Finnmark på NRK1 når jeg vitterlig har stilt inn riktig region for Oslo.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mange filmer finnes i ekte HD-format for øyeblikket da? Noen som vet hva Canal+ HD Film sender? Er alt der i full HD eller oppskalert SD slik som på TV1000 HD?

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har tatt opp fra C+ Film HD nå? Er problemet borte? Tok opp noen tester for en uke siden og de var ikke bra, men disse opptakene hadde mye mindre frys i bildene men det "manglet" relativt hyppig sekvenser på mange sekunder. Andre som har samme erfaring eller andre erfaringer rundt opptak fra C+ Film HD?

Etter siste oppdateringen så får jeg ikke lenger tekst på noen av HD kanalene.

Side 38 av 135 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 98 108 118 128 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •