HDTV fra GET - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 135 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 85 95 105 115 125 ... SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Får man nytt programkort ved bytte fra GET box til GET HD PVR?

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jcnorway
    Får man nytt programkort ved bytte fra GET box til GET HD PVR?
    Ja.

Forøvrig så er det kun problemer med opptak fra Canal + Film HD. Ikke registret noe problem med SilverHD, Discovery HD eller Canal + Sport HD når det gjelder opptak.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tuca
    Japp, har sjøl troppet opp i Maridalsveien med en HD dekoder under armen og null avtale. Fikk hjelp med en gang + en ny HD-boks som funket adskillig bedre

Tuca
    Er det noen som kjenner til åpningstidene der? Jeg fant ikke noe på get.no.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regionskontor i Oslo - Get

Maridalsveien 323, 0872 Oslo
    Telefon : 02123
    Telefaks : 21 90 66 05
    Åpningstider : man-fre 08:00-17:00, tors 08:00-18:00, lør 10:00-14:00

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vil si opp Canal Plus pakken, andre med erfaring fra dette?

Siden opptak fortsatt ikke fungerer tilfredstillende på film hd kanalen har jeg lyst til å si opp hele c+ pakken. Saksbehandler hos Get var ikke villig til dette.
    Andre som har gjort dette på en fornuftig måte etter at 14 dagers fristen er gått ut?
    Min argumentasjon vil være at de ikke leverer ett fullverdig produkt, og at jeg da kan si opp uten å måtte betale noe vederlag.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre som har problemer med bildet på Canal + sport Hd?
    Gjelder når man zommer inn fks på nærbildet av spillere,bakgrunnen blir helt rar.Som bølger i bildet

Newcomer Phantom sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GWH
    Siden opptak fortsatt ikke fungerer tilfredstillende på film hd kanalen har jeg lyst til å si opp hele c+ pakken. Saksbehandler hos Get var ikke villig til dette.
    Andre som har gjort dette på en fornuftig måte etter at 14 dagers fristen er gått ut?
    Min argumentasjon vil være at de ikke leverer ett fullverdig produkt, og at jeg da kan si opp uten å måtte betale noe vederlag.
    Jeg hadde Canal + pakken og sa opp i dag. De sjekket hvor lenge jeg hadde hatt pakken og jeg var heldig fordi jeg hadde hatt pakken akkurat i 14 dager slik at jeg fikk sagt den opp. Grunnen til at jeg ønsket å si den opp var pga. den nye Viasat Premium pakken med TV 1000 HD og Viasport HD + 12 kanaler esktra til 149 pr. måned istedenfor 199,- som Canal + pakken kostet. Eneste utfordringen var at HD kanalene lanseres ikke før i morgen.... så jeg får vente å se om de dukker opp da.

Merkelig av Get å lansere ett kampanjetilbud før kanalene er tilgjengelig....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter litt med GET kundeservice selv.

Har TV1000-pakken og har hatt den i et par måneder. Må betale bruddgebyr hvis jeg skal over på Viasat Premium. Skulle tro at GET kanskje var interessert i å selge flere HD-bokser, men det frister ikke å måtte betale nesten 1000 kr i bruddgebyr for å få lov til å abonnere på Viasat Premium... Dårlig at de ikke har laget noen god ordning for eksisterende kunder som ønsker å 'oppgradere'.

Newcomer Phantom sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter litt med GET kundeservice selv.

Har TV1000-pakken og har hatt den i et par måneder. Må betale bruddgebyr hvis jeg skal over på Viasat Premium. Skulle tro at GET kanskje var interessert i å selge flere HD-bokser, men det frister ikke å måtte betale nesten 1000 kr i bruddgebyr for å få lov til å abonnere på Viasat Premium... Dårlig at de ikke har laget noen god ordning for eksisterende kunder som ønsker å 'oppgradere'.
    Jeg bestilte først kun HD PVR boksen og så bestilte jeg Canal + filmpakken med den ene HD kanalen ett par uker senere for å teste ut HD kvaliteten. Kan ikke huske å ha fått oppgitt over tlf. at jeg måtte betale avbruddsgebyr på filmpakken dersom jeg ikke sa den opp innen 14 dager ? Bestilte du filmpakkene til en kampanjepris med 12 mnd binding slik Viasat premium pakken har ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei.

TV1000-pakken er til ordinær pris på 219 kr i mnd uten noen form for kampanje. Likevel sier GET at det automatisk er 12 måneders bindingstid på alle slike pakker uansett pris... Kan det stemme? Har lest i vilkårene og det kan kan virke som det faktisk er bindingstid på alle pakker uansett... utrolig dårlige greier. Ble ikke informert om noen bindingstid da jeg bestilte TV1000-pakken, men vet ikke helt hvilke rettigheter jeg har nå i ettertid...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket nettopp med en dame på GETs kundeservice.
    Hun sa at det kommer en ny oppdatering av programvaren til HD-boksen den 15. mai.
    I tillegg sa hun at hun gjerne kunne fikse slik at jeg slapp å betale noe gebyr for å bryte TV1000-abbonementet mitt dersom jeg ville oppgradere til Viasat Premium. (jeg benyttet meg av et tilbud på TV1000 i juli i fjor)

Har noen prøvd serieopptak etter oppgraderingen 9. april? Funker det nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbkagder
    Snakket nettopp med en dame på GETs kundeservice.
    Hun sa at det kommer en ny oppdatering av programvaren til HD-boksen den 15. mai.
    I tillegg sa hun at hun gjerne kunne fikse slik at jeg slapp å betale noe gebyr for å bryte TV1000-abbonementet mitt dersom jeg ville oppgradere til Viasat Premium. (jeg benyttet meg av et tilbud på TV1000 i juli i fjor)

Har noen prøvd serieopptak etter oppgraderingen 9. april? Funker det nå?
    Sa dama hos Get hva oppdateringen hadde som hensikt å gjøre? Håper den ihvertfall fikser serieopptak

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spent på hva den oppdateringen skal inneholde ja...

Fikk min HD PVR levert i går og alt fungerer greit. Har Viasat Premium med TV1000 HD og Viasat Sport HD som eneste HD-kanaler foreløpig. Ser at det mangler EPG-info på kanalene Viasat Sport 2 og 3, samt Spice og Playboy TV, men dette jobber de sikkert med. Er det nødvendig å formatere harddisken før man tar den i bruk til opptak, eller er den good to go?

En annen ting jeg lurer på:

Gikk inn på avanserte innstillinger og så på systeminformasjon. Boksen er oppdatert med softwareversjon 1.01 (den nyeste versjonen som jeg skjønner). Men på punktet 'Software Download' så står det : FAILED. Hva betyr det? Den klarte jo å laste ned oppdatering, så hvor den feilet skjønner jeg ikke. Har ikke forsøkt opptak på den ennå, men har stilt inn noen opptak som skal gå i dag.

So far so good Hører jo at disken ikke skrur seg av når man setter boksen i standby, men det kommer det forhåpentligvis en fix på om ikke lenge håper jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun sa dessverre ingenting om hva oppdateringen skulle inneholde.
    Krysser fingre, tær og diverse andre kroppsdeler på at det fikser hakkingen på Canal + film og serieopptak.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som GET også får Eurosport HD fra 25. mai Står ingenting om pris, men det kommer vel mer info på get.no etterhvert får vi håpe.

Flere HDTV-kanaler

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Update: Eurosport HD legges inn i eksisterende GET HD-pakke som en gratis bonuskanal. Det vil si at hvis man abonnerer kun på en av kanalene i HD-pakken, så får man med Eurosport HD Kilde: Flere HD-kanaler fra Get - teknofil.no

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man går inn på Get.no og ser på driftstatus så får man nå følgende beskjed:

Sitat Opprinnelig postet av www.get.no
    På grunn av en feil kan kunder som tar opp programmer fra Canal + HD oppleve at kanalen hakker. Det arbeides med å løse problemet. Get beklager det inntrufne.

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Update: Eurosport HD legges inn i eksisterende GET HD-pakke som en gratis bonuskanal. Det vil si at hvis man abonnerer kun på en av kanalene i HD-pakken, så får man med Eurosport HD Kilde: Flere HD-kanaler fra Get - teknofil.no
    Gull! - Men det skulle vel eigentleg berre mangle. 99/mnd for grunnpakka er litt drøyt. Med Eurosport HD får ein defintivt meir igjen for penga!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i det!

Med Discovery HD og Eurosport HD i pakken for 99 kr i mnd så begynner det å ligne noe. Hvilke kanaler ser dere mest på i HD-pakken?

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke kanaler ser dere mest på i HD-pakken?
    Eg har ikkje canal+-pakken.

1. Discovery HD - veldig mykje bra her, men det er ein del repriser og eg byrjar bli halvgal av all eigenreklamen. "SATURDAY AT THREEE - On DISCOVERY H DEEEE".
    2. Voom HD - Rar kanal med mykje uinteressant, men også ein del kule magasinprogram innimellom. Freeride og litt annan ekstremsport som går på kanalen gjer seg utvilsamt best i HD i høve til SD. Eg har aldri sett mykje på slike program før, men på denne kanalen kan eg faktisk finna på å gjera det no og då.
    3. Silver HD - Ingen blockbuster-filmkanal, men mange gode filmar. Ser likevel lite film på tv - er meir Blu-ray og DVD for meg.

Luxe HD er ein vits, har aldri sett meir enn 10 sekund på noko program der. :?

Når Eurosport HD kjem vil eg tru at den kanalen legg seg foran eller likt med Discovery HD på denne lista mi.

Side 35 av 135 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 85 95 105 115 125 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •