HDTV fra GET - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 135 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Noen som vet serienr til denne dekoderen?
    Du mener nok modellnr :-)

Tipper det er Kaon KCF-G3 PVR. Hvis ikke så godt mulig IR-kommandoene er de samme. Den finnes i Harmony softwaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unIQue
    Noen andre som har problemer med vanvittig høyfrekvent lyd ifra dekoderen? Håper det er noe som de kan fikse, for den var plagsom!!
    Jepp, høyfrekvent hvining. Er absolutt merkbar når det ellers er stille i stua. Noe som er feil med bare enkelte av dekoderne, siden ingen andre hører den?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant

Tipper det er Kaon KCF-G3 PVR. Hvis ikke så godt mulig IR-kommandoene er de samme. Den finnes i Harmony softwaren.
    Jepp, jeg la inn KCF-G3 og da var Harmony litt usikker og ville gjerne få et par kommandoer fra den originale fjernkontrollen. Etter et par tastetrykk ble den lagt inn som en KCF-3000 og det ser foreløpig ut til å stemme greit.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min box er i alle fall fortsatt ikke i orden. Etter å ha stått på siden kl 19 i går kveld er det fortsatt ikke bilde på en eneste kanal. Lurer på hvor lenge jeg må stå i telefonkø hos Get sånn like etter normal arbeidstid..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja sef modelnr
    Tippe,man kan ikke tippe
    Hadde den vanlige pvr,men noen av knappene har blitt flyttet så enkelte av knappene fungerer ikke og da er det vel like greit å bare gå inn i harmony softwaren og bytte modell

Har allerede kastet esken til boksen,sto sikkert modelnr der..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var min endelig på nett, ikke canal+ pakken som jeg har hatt i mange mndr men det kommer vel.
    Harmony 1000 funker topp etter litt overføring av signaler fra orginal kontrollen.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4:3 kildematriell. Hva blir det riktige her?
    Pan og scan eller strukket? (har 508xd)
    Og hva er forskjellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en halv time på telefonen med Get så makter de ikke å fikse problemet, jeg har fortsatt ingen kanaler. Nå er saken hos teknisk så må jeg bare sitte og vente. Angrer på at jeg ringte i går kveld :cry:

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke bare restarte hele greia og starte med oppdateringen på nytt? Gikk raskere på den måten for meg første gang jeg installerte GET.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    Kan du ikke bare restarte hele greia og starte med oppdateringen på nytt? Gikk raskere på den måten for meg første gang jeg installerte GET.
    Kundeservice på Get fikk meg til å restarte flere ganger samtidig som de sendte oppdateringssignaler uten at det hjalp. Så nå venter jeg på at teknisk avdeling på Get skal feilsøke. De sjekket også at serienummer på PVRen og kortet stemte overens.

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, litt mer seriøst problem enn det jeg trodde da.

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist
    Kundeservice på Get fikk meg til å restarte flere ganger samtidig som de sendte oppdateringssignaler uten at det hjalp. Så nå venter jeg på at teknisk avdeling på Get skal feilsøke. De sjekket også at serienummer på PVRen og kortet stemte overens.
    Kanskje dumt forslag, men fleire av oss var så ivrige i går at vi ikkje hadde dytta kortet ordentleg inn, eller satt det feil veg inn, med akkurat dei symptoma du snakkar om som resultat. Eg ville dobbelsjekka det om eg var deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en halv time på telefonen med Get så makter de ikke å fikse problemet, jeg har fortsatt ingen kanaler. Nå er saken hos teknisk så må jeg bare sitte og vente. Angrer på at jeg ringte i går kveld :cry:
    Nesten samme hos meg...
    Mangler hele Familie-pakken....og teknikerne i Get skjønner ingenting.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HolgerL
    Kanskje dumt forslag, men fleire av oss var så ivrige i går at vi ikkje hadde dytta kortet ordentleg inn, eller satt det feil veg inn, med akkurat dei symptoma du snakkar om som resultat. Eg ville dobbelsjekka det om eg var deg.
    Ja, dette gjorde jeg også feil i går kveld. Da sto boksen på "Vennligst vent" i 1 time uten at jeg skjønte noe. Da jeg dyttet inn kortet så kom den inn i startmenyen i løpet av et halvt minutts tid. Jeg fikk imidlertid aldri noe bilde, og det har de fortsatt ikke klart å "trylle frem".

Jeg mangler også NRK1/2 i kanallista, men signalkvaliteten og styrken er på nærmere 100% og godt innenfor feilmarginene i følge Get. Jeg får heller ingen lyd på radiokanaler.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis det er det som er modelnummeret så finnes ikke den i katalogen til logitech.
    Den foreslår eller en lignende komponent KCF 3000,dette er vel til den gamle pvr

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er det som er modelnummeret så finnes ikke den i katalogen til logitech.
    Den foreslår eller en lignende komponent KCF 3000,dette er vel til den gamle pvr
    Den skal funke den.

Jepp, jeg la inn KCF-G3 og da var Harmony litt usikker og ville gjerne få et par kommandoer fra den originale fjernkontrollen. Etter et par tastetrykk ble den lagt inn som en KCF-3000 og det ser foreløpig ut til å stemme greit.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er boksen levert tilbake og ny, vanlig boks hentet. Tror jeg er den første som har levert de tilbake

Regner med jeg bestiller en ny når tilbudet blir bedre og boksen blir raskere, evt når boksen uten pvr kommer.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den skal funke den.
    Takk skal du ha etter å ha lagt til det nummeret har alt med harmony kontrollen min gått dundas.
    Må prøve å legge den inn på nytt manuelt
    Skulle vært en angre knapp etter at man oppdaterte den sist

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha etter å ha lagt til det nummeret har alt med harmony kontrollen min gått dundas.
    Må prøve å legge den inn på nytt manuelt
    Skulle vært en angre knapp etter at man oppdaterte den sist
    Nå formidler ikke det skrevne medium subtile forskjeller i trykk så det er godt mulig du ikke mente å være frekk, men jeg er sikker på at verken Pant eller jeg hadde til hensikt å ødelegge fjernkontrolloppsettet ditt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HolgerL
    Og husk å sjekke at regionsid er riktig, hos meg så byttet den over til en annen uten jeg var klar over det, og mange kanaler manglet inntil jeg fant ut av dette selv.

Side 15 av 135 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •