HDTV fra GET - Side 123

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 123 av 135 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 119 120 121 122 123 124 125 126 127 133 ... SisteSiste
Viser resultater 2,441 til 2,460 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av erys
    Jepp - enig - og det er nå gjort.
    Det svar jeg fikk tilbake var "nedslående" - ikke uventet.
    De viste til sine generelle salgs- og leveringsbetingelser, der det fremgår at de nårsomhelst, uten foregående varsel, kan gjøre endringer (som de selv karakteriserer som "ikke vesentlige") i programtilbudet.
    End-of-story:evil:
    Da gjenstår det vel bare å begynne å si opp kanalpakker da. Det språket er jo ikke til å misforstå.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring med GET, i de tilfeller der det har vært et, eller annet, så har de vist begrenset "kundeservice". De har "alltid" gitt inntrykk at det ikke er så viktig å ha fornøyde kunder.

I så måte tror jeg GET heller tilbyr salt, enn plaster til såret.
    Det verste er vel at de er mye bedre på kundeservice nå, enn det de var når de het UPC.

Men uten å klage på deg, eller kjenne hele din historie. Så syntes jeg veldig ofte folk kaller ting dårlig kundeservice når de ikke får det som de vil, og klager høylytt. Det er ikke alltid kunden har rett heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny avtale med TVN er nå i ordne og kanalene er tilbake, MAX kommer senere i kveld på kanal 38

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin27
    Ny avtale med TVN er nå i ordne og kanalene er tilbake, MAX kommer senere i kveld på kanal 38
    Og der var Max også på plass

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avtalen inkluderer visst også TVNorge HD og denne skal inn i Startpakken så "raskt det er teknisk mulig". Jaja, det er vel positivt så lenge ikke prisene økes i alle fall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Max på plass ja.
    Men hvorfor ligger den på kanal 38?
    Måtte være bedre å flytte den til 31 eller 6 som også er ledig.
    Bliss ligger på 150 men alle kanalene i START pakka burde ligge etter hverandre.
    Og hva med Bliss....i tillegg til dårlig kanak så er bilde kvaliteten helt j#%!lig

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Bliss ligger på 150 men alle kanalene i START pakka burde ligge etter hverandre.
    Mnei. Bliss har ikke fått kanalplass ennå, så Get sender Bliss på plassen til infokanalen. Kan ikke helt si at jeg skjønner hvorfor. Hvor vanskelig kan det være å gi den sin egen kanalplass, egentlig

Vel, vel, det betyr i hvert fall at også de som bare har analoge kanaler også får se kanalen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin27
    Det var jo fort gjort. Lurer på om noen måtte kapitulere fullstendig, eller om de fant et kompromiss som begge er misfornøyd med.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV Norge HD!? Endelig! Sender de i 1080i eller 720p?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Og hva med Bliss....i tillegg til dårlig kanak så er bilde kvaliteten helt j#%!lig
    Uforståelig det der altså. TV2 Zebra er også helt for jevlig sammenlignet med de andre kanalene.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Get og TVNorge har i dag inngått en avtale som gjør at den nye TV-kanalen MAX blir tilgjengelig for Get sine kunder. I tillegg blir TVNorge HD tilgjengelig, og kanalen FEM og Voice, som ble stengt onsdag, åpnes opp igjen.

Endelig Da var det vår Tur er stolt av Get at de ikke ville la seg Presse!!!
    Tommel opp Get

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 2die4
    TV Norge HD!? Endelig! Sender de i 1080i eller 720p?

1080i

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er ikek kommet Enda desverre Men den er på gang Get skal bare fikse noe så den bli klar i nettet sitt. er vel sånn det var med Pl kanalene ..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje på tide at noen av de som klaget kritikkløst over at GET var litt harde i sine forhandlinger nå viser tommel opp for resultatet av forhandlingene. Har inntrykk av at dette nesten er blitt en eneste stor klagemur der mange har bestemt seg en gang for alle at man ikke er fornøyd og gjør sitt beste for å spre misnøyen sin.

Kan det være at de som klager mest rir to hester? At de representerer konkurrerende tilbydere? Jeg har hatt GET som leverandør i flere år nå og er godt fornøyd, hvor mye misnøye klarer man egentlig å mobilisere over en TV-tjeneste? Er det slik at "alle disse" som er misfornøyd med GET er nektet hos andre eller har de flyttet til GET fordi de ikke var fornøyd der heller?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kvammen
    Kan det være at de som klager mest rir to hester? At de representerer konkurrerende tilbydere? Jeg har hatt GET som leverandør i flere år nå og er godt fornøyd, hvor mye misnøye klarer man egentlig å mobilisere over en TV-tjeneste? Er det slik at "alle disse" som er misfornøyd med GET er nektet hos andre eller har de flyttet til GET fordi de ikke var fornøyd der heller?
    Nå har det vel seg sånn at de fleste som har kabel-TV kan ikke velge selv. I de fleste boligbyggelag, borettslag og sameier er parabolbruk forbudt og styret bestemmer leverandør av TV-tjenester.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kvammen
    Kanskje på tide at noen av de som klaget kritikkløst over at GET var litt harde i sine forhandlinger nå viser tommel opp for resultatet av forhandlingene. Har inntrykk av at dette nesten er blitt en eneste stor klagemur der mange har bestemt seg en gang for alle at man ikke er fornøyd og gjør sitt beste for å spre misnøyen sin.
    Jeg kan kun svare for egen del.
    Har vært kunde helt siden det en gang i tiden het Janco-kabel TV. Det at GET og TVN nå har kommet til enighet endrer ikke mitt syn på GET som leverandør. Og - når jeg refererer negativt til kundeservice - så har det ingen ting med 1.leddet i GET´s kundeservice (de som svarer i tlf eller på mail) å gjøre.
    Det er selskapet GET sin generelle holdning til- og service ovenfor "enkeltkunder" jeg ikke er "imponert" over.

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan kun svare for egen del.
    Har vært kunde helt siden det en gang i tiden het Janco-kabel TV. Det at GET og TVN nå har kommet til enighet endrer ikke mitt syn på GET som leverandør. Og - når jeg refererer negativt til kundeservice - så har det ingen ting med 1.leddet i GET´s kundeservice (de som svarer i tlf eller på mail) å gjøre.
    Det er selskapet GET sin generelle holdning til- og service ovenfor "enkeltkunder" jeg ikke er "imponert" over.

+1 :-D

Mvh
    Peter

Newcomer KjellG sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xorcist
    Avtalen inkluderer visst også TVNorge HD og denne skal inn i Startpakken så "raskt det er teknisk mulig". Jaja, det er vel positivt så lenge ikke prisene økes i alle fall.
    ...og vi venter fortsatt....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Get og vente er synonymt

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....og venter fremdeles på TV norge HD. Vil se Fleksnes Jr i HD NUUUUUU!

Side 123 av 135 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 119 120 121 122 123 124 125 126 127 133 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •