HDTV fra GET - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 135 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 2687

Tråd: HDTV fra GET

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tips: Dytt også kortet helt skikkelig inn. Gul side opp eller fram alt ettersom hvordan boksen er montert.

Jeg fikk boksen levert på døra så det blir spennende å se om det tar noe kortere tid med aktivering. Nå holder den i alle fall på å oppdatere softwaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Programkort

Programkortet skal stå med oransj getlogo opp

Newcomer Full-HD sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Rtfm

Sitat Opprinnelig postet av GeirOlsen
    hvilken vei skal det stå?
    RTFM

Newcomer egz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hentet hos Spaceworld i Oslo på vei hjem fra jobb i dag. Koblet til boksen litt over kl 16. Den lastet ned oppdateringen umiddelbart og satte seg i vente-på-aktiveringsmodus. Da det hadde gått tre timer uten at noenting hadde skjedd ringte jeg Gets telefonkø, men etter ca. ti min i kø, og før jeg fikk svar, kom plutselig alle kanalene inkl. HD kanalene på plass. Så langt ser kvaliteten veldig bra ut, særlig det som er i HD. Bortsett fra at Luxe.hd er skviset sammet til et 4:3 bilde da...

Merker meg også at den virker litt treigere enn den andre PVRen, men synes interfacet her er mye bedre. Er litt skeptisk til Mine Kanaler listen foreløpig, men det kan hende den funker.

Har forresten alltid NRK1 vært på kanal 002 og NRK2 vært på kanal 001? ...temmelig bakvendt...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krage
    Er forskjell på autorisering av dekoderen, og første gangs innstallasjon av dekoderen :-)

autorisering skjer fra Gets side, så kan dekoderen gjøre en innstallasjon av seg selv, denne innstallasjonen kan ta intill tre timer....
    Inntil tre timer?
    Nå har det gått 4,5
    Og ja jeg har satt kortet riktig vei med pil inn og orange farge opp

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Inntil tre timer?
    Nå har det gått 4,5
    Og ja jeg har satt kortet riktig vei med pil inn og orange farge opp
    Kanskje det hjelper å snu dekoderen opp ned?

Lurer på hvor det blir av kanalene jeg mangler...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg også ventet i noen timer, og enn så lenge er det kun NRK og SVT2 som er aktivert. Mon tro om det dukker opp flere kanaler etterhvert? Hvis ikke får jeg ringe GET i morgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet på elkjøp i Kongsberg idag, ventet siden 5. Får bare inn svt2, kjempeartig... hehe. Orker ikke mase på get, blir sikkert bare lagt lengre ned i bunken. Har da noen dvder jeg fortsatt ikke har sett.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildene i HD er utrolig bra...jeg må gi kred for dette til tross for min skepsis til GET.

Er det noen andre en meg som merker at bildet hakker litt på Voom HD kanalen?

På de andre HD kanalene er dog bildet jevnt og fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. jeg får i alle fall ingen bilder. Ikke engang NRK1 og NRK2 ligger i kanallista. Jaja. Det spørs om ikke den boksen må sove litt på saken!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janullrich77
    Bildene i HD er utrolig bra...jeg må gi kred for dette til tross for min skepsis til GET.

Er det noen andre en meg som merker at bildet hakker litt på Voom HD kanalen?

På de andre HD kanalene er dog bildet jevnt og fint.
    Hakker på den kanalen hos meg også.
    (tror det er Luxe kanalen som ser best ut hos meg....bare synd det ikke er noe å se på der )

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare meg som ikke har fått opp en dritt annent en vennligst vent etter 5 timer?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    endelig kom min boks opp, med alle HD kanalene også ser det ut til, kun testet Canal + Sport HD så langt ser bra ut

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Er det bare meg som ikke har fått opp en dritt annent en vennligst vent etter 5 timer?
    Sjekk at kortet er dyttet HELT inn.... mitt var ikke det :-( antagelig det som lagde problemer for meg *flau*

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oppskallering på denne GET boksen er heller skuffende må jeg si. jeg synes ikke bildet har blitt særlig bedre på vanlige kanaler kontra min gamle get pvr uten HD.

jeg legger nå merke til at nrk logoet på nrk1 "skjelver litt" når dekoderen er satt til 1080i, eller 720p for den saks skyld.

det beste bildet hos meg på SD kanaler oppnår jeg faktisk på 576i oppløsning! da skjelver ikke nrk logoet noenting i allefall.

på HD kanalene er det selvsagt en annen historie. der er bildet fabelaktig.

ble litt muggen nå faktisk siden 90 prosent av hva jeg kommer til å se på er rene SD sendinger.

det er ikke det at bildet er dårlig, det er det ikke, men det er ikke bedre en med den gamle pvr'en, og det irriterer meg at nrk logoet "skjelver" litt...

philips TVen min er det ikke noe i veien med.. den takler native 1080i signaler og er av høy kvalitet, så det er boksen som er årsaken til denne skjelvingen....

En annen ting er at formatering av harddisken ikke funker. det bare låser seg når man velger formater og en må kaldstarte boksen for å få ting i gang igjen.
    noen andre som opplever det samme?

I tillegg virker boksen treg i bruk. det er mye tregere å bytte kanaler etc en det var med den gamle pvren.

Har Get kastet på oss nok et annenrangs produkt med billige komponenter og uferdig løsniger??? dette er skuffende må jeg si....

skal legge til at jeg selvsag bruker HDMI tilkobling.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får inn nrk1 østafjells, men ikke vanlig nrk1... har endelig også fått finjustert harmony 1000 til å gjøre som jeg vil.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GeirOlsen
    Sjekk at kortet er dyttet HELT inn.... mitt var ikke det :-( antagelig det som lagde problemer for meg *flau*
    Samme her.. sto vel på Vennligst Vent i en times tid før jeg ante ugler i mosen... ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joaredge
    Hentet på elkjøp i Kongsberg idag, ventet siden 5. Får bare inn svt2, kjempeartig... hehe. Orker ikke mase på get, blir sikkert bare lagt lengre ned i bunken. Har da noen dvder jeg fortsatt ikke har sett.
    For noe tull!! Satt ti minutter i kø for å få de til å låse opp manuelt. Det gjorde de uten problemer. Eneste problemet er at ikke alle kanalene kommer opp, men det jobber de med.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm var litt kjapp til å juble... ingen epg, de 4 HD kanalene i pakken er ikke åpnet.... men Canal + film og sport HD funker :-) og HD epg funker

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da funker ting hos meg.
    Discovery HD ser bra ut, men den har jo ikke de vanlige sendingene noe som er litt kjedelig. tipper jeg bytter den ut med en annen. Har voom HD hos get det samme innholdet som det snakkes om på voom.com? Isåfall ser den meget spennende ut.
    Hva slags filmer viser Silver HD?

Side 11 av 135 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •