CD kabel-tv og egen HD tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool CD kabel-tv og egen HD tuner

Jeg har en HTPC med to FloppyDTV-C, to programkort, masse ram og disk og greier. Klarer nå å ta inn SVT HD sine sendinger og får alle andre kanaler inn som de skal.

Jeg sliter som en gal med å få CD til å legge inn HDTV pakker på mitt programkort og vet ikke helt hvordan jeg skal få dette til uten å kjøpe en HD dekoder av de og bruke den til bokstøtte.

Har noen andre fått til dette? Noen som kjenner bakveien inn gjennom CD sitt bestillingssystem?

Har lurt på å lyve litt, og si at jeg kjøpe en dekoder selv (f.eks. denne) og så håpe på at de krysser av HD dekoder på listen sin. Ellers kan jeg jo kanskje bestille en dekoder og så returnere den etterpå, med fare for at de slår av krysset igjen (men de er litt slappe på cleanup så det kan kanskje gå bra).

Hjelp !

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg bare du kan glemme.... CD står steilt på bakbeina i sånne tilfeller... Enten må du krype til korset, eller satse på at borettslaget ditt (dersom du bor i et sådan) inngår en avtale med CD om HD-dekoder til alle (det var slik jeg fikk det).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg følte det ikke slik, de var behjelpelige men likevel fikk de det ikke til. Systemet er bare for dumt .. jeg tror at jeg må prøve noen løgner først før jeg gir meg.

Tips mottas med takk! (tror jeg skal lyve på meg en sånn dekoder...)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner til problemet. Ble selv nødt til å skaffe meg en 'bokstøtte' for å få HD. Hvis du først skal prøve deg på en hvit løgn så husk at de antakelig kommer til å kreve at serienummer fra HD dekoderen. De er rimelig fanatiske på at ethvert kort skal være koblet til serienummer/tuner. Selv om det teknisk virker fint uten.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg jobber med saken, har du et nummer å by på så bare send en privat melding

(jeg maser på han karen på finn .. sier jeg må ha det for å verifisere produktet, slem er jeg ..)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, mitt serienummer er jo koblet til mitt kort allerede. Så tror nok db systemet deres har en sjekk på det. Men jeg kan godt PM deg første del av serienummeret. Så kan du gamble på resten. Men får ikke tak i det før jeg kommer hjem fra jobben.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut, sett inn noen XX der det skal være tall f.eks.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •