RiksTV - ta opp og se på annen kanal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RiksTV - ta opp og se på annen kanal

Hei! og beklager om dette spørsmålet er besvart andre steder, men har nå brukt søke funksjonen og "lete" funksjonen på leting etter svar på spørsmålet mitt:

- Jeg ønsker å kunne ta opp, og se på en annen kanal... Kan den nye DTR8740 gjøredette med en minnepenn, eller må jeg .vente på en ny dekoder med HDD

Hadde vært kjempe om dere kunne svare meg på dette, og jeg beklager hvis jeg har klart å overse dette spørsmålet i en annen tråd:???:

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gEnEsis_AiX
    Hei! og beklager om dette spørsmålet er besvart andre steder, men har nå brukt søke funksjonen og "lete" funksjonen på leting etter svar på spørsmålet mitt:

- Jeg ønsker å kunne ta opp, og se på en annen kanal... Kan den nye DTR8740 gjøredette med en minnepenn, eller må jeg .vente på en ny dekoder med HDD

Hadde vært kjempe om dere kunne svare meg på dette, og jeg beklager hvis jeg har klart å overse dette spørsmålet i en annen tråd:???:
    Du må vente til det kommer en PVR med to tunere.

Newcomer Cinderella Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du må nok gjøre som meg, og vente til de får gitt ut en PVR boks. Spennende å se om de klarer å få ut en skikkelig boks, før de begynner å stenge av de analoge signalene:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tulleting! hehe... får bare vente da... den nye dtr8740 har ikke denne muligheten?

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tulleting! hehe... får bare vente da... den nye dtr8740 har ikke denne muligheten?
    Nei den inneholder kun en tuner.

Tror det skal komme software til 8740 som gjør det mulig å pause(timeshift) programmer ved å benytte en USB minnepinne.

Det er vel først og fremst støtte for MHP systemet som er nytt i Grundig DTR8740.

Grundig Norway - DTR 8740 MHP - DTR 8740 MHP

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •