Hvilken RiksTV dekoder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken RiksTV dekoder

Hei jeg bor i Rogaland så 1 Mars må jeg ha kjøpt en dekoder. Jeg vil drøye dette lengst mulig fordi jeg er avhengig av min KISS PVR.
    Hvilken dekoder skal jeg kjøpe mens jeg venter på at de har solgt ut alle basis modellene og begynner å tilby PVR dekodere?

Sagem og Grundig koster vel det samme? Men hvilken er best?
    Eller burde jeg kjøpe den nyeste dekoderen (husker ikke navn) med timeshift? Den får vel ikke timeshift før om noen måneder og da har kanskje PVR'enen kommet?

Trenger råd da jeg har lest mye dårlig om begge, den henger seg, 3sek mellom kanalene osv

Mvh Otto

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Av de to (Grundig og Sagem) er det vel Grundig som har kommet best ut av det ser det ut som. Har Grundig boks selv, så jeg er kanskje ikke helt nøytral da ...

Jeg har ikke hatt trøbbel, det eneste er at den ga feilmelding når jeg skulle høre på radio en dag. Kjørte fabrikkinnstillingene, og så var det i orden.

Den største forskjellen på dem slik jeg har oppfattet det er likevel den at Sagem dekoderen trenger noe kraftigere antennesignal for å fungere optimalt, så om du er usikker på signalstyrken der du bor så kan Grundigen være et bedre valg på grunn av det.

Regner og med at det ikke er lenge før det kommer nye dekodere, så jeg ville ventet så lenge som mulig med å kjøpe.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •