RTV og TV med med doble digitale TV-mottakere for det bakkebaserte systemet DVB-T sam

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RTV og TV med med doble digitale TV-mottakere for det bakkebaserte systemet DVB-T sam

Spørsmål 1 :Hvorfor må jeg bruke bakkenettet sin dekoder's fjernkontroll og ikke TV sin fjernkontroll når jeg skal styre TV?

Spørsmål 2 :Er bakkenettet sine kort låste opp mot dekoderene deres?

Spørsmål 3 :Hva må til for å benytte dette TV har plass til et programkort som gjør det mulig å ta opp fra en betalingskanal samtidig som brukeren ser på en åpen kanal, eller omvendt.Kan jeg kjøpe et PCMCIA å få dette til å fungere uten å måtte bruke dekoderen Grundig?

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmål så jeg slipper å sende TV tilbake til selger,da jeg føler at jeg er blitt lurt til å tro at det var bare å sette i kortet fra Bakkenettet.

Newcomer format.fighter sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av arino
    Spørsmål 1 :Hvorfor må jeg bruke bakkenettet sin dekoder's fjernkontroll og ikke TV sin fjernkontroll når jeg skal styre TV?

Spørsmål 2 :Er bakkenettet sine kort låste opp mot dekoderene deres?

Spørsmål 3 :Hva må til for å benytte dette TV har plass til et programkort som gjør det mulig å ta opp fra en betalingskanal samtidig som brukeren ser på en åpen kanal, eller omvendt.Kan jeg kjøpe et PCMCIA å få dette til å fungere uten å måtte bruke dekoderen Grundig?

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmål så jeg slipper å sende TV tilbake til selger,da jeg føler at jeg er blitt lurt til å tro at det var bare å sette i kortet fra Bakkenettet.
    1. Fordi du skifter kanal på dekoder og ikke TV. Det er 2 forskjellige ting. (på samme måte som du bruker dvd kontrolleren når du spoler)

2. Tror det ikke det siden Sony eiere har rapportert at det funker med kort og foreløpig har vel ikke RiksTV begynt å sende ut kort/kam for de tv'ene.

3. Hvis du eier en Sony X3500, X3000 eller W3000 har du godkjent TV. Hvis ikke er du "fucked". (men siden de ikke har doble tunere så har du det vel ikke)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •