Sagem ITD 91 - Favorittvalg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sagem ITD 91 - Favorittvalg

Har fått valgt favorittliste over aktuelle kanaler.:-) Ønsker å velge favorittlista permanent, sånn at det er den som gjelder hver gang jeg slår på boksen. I følge Sagems support telefon skal det være mulig - problemet er bare at support avdelingen i Sverige ikke hadde ITD 91 tilgjengelig - de hadde heller ikke noen norsk bruksanvisning som fortalte hvordan man gjorde permanent valg. :-( Beskrivelsen support ga av hvordan man velger favorittliste permanent stemmer ikke overens med menyvalgene jeg har på min Sagem boks... Support på nettet er ingen vits i - der kan man ikke velge den norske boksen... Noen som har gode råd å komme med?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torleifh
    Har fått valgt favorittliste over aktuelle kanaler.:-) Ønsker å velge favorittlista permanent, sånn at det er den som gjelder hver gang jeg slår på boksen.
    På CD sin Sagem boks er det bare å slå av mens den er i fovorittlista, når man slår på igjen så kommer den opp med favorittliste.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvorfor virker det ikke på min boks?

På min Sagem boks må jeg velge favorittliste hver gang boksen blir slått på, enten jeg bruker fjernkontrollen eller av/på knappen på boksen. Kan det tyde på at det er feil på min boks?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torleifh
    På min Sagem boks må jeg velge favorittliste hver gang boksen blir slått på, enten jeg bruker fjernkontrollen eller av/på knappen på boksen. Kan det tyde på at det er feil på min boks?
    Neppe, det er nok bare slik.
    Du kan jo håpe at en senerer sw oppgradering fikser det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •