Rikstv my useriøse 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rikstv my useriøse 2

My ass!

Jeg bestillte Rikstv pakken i god tid .faktisk helt tilbake til 1.sept 2007 for å sikkre meg dekoder før rushet startet. denne kom ca 8 sept. Men i hedmark åpnet ikke nettet før 8.november.

De 2 måndene før nettet åpnet var de sendingene som gikk ustabile som fy ..noe som tilsier at dette var prøvesendinger.

Joda ..fikk ei regning fra riktv hvor dem krevde betaling for etableringsavgift,kortavgift for 6mnd og abbnomentsavgift for 3mnd. Da sende jeg en email til dem å forklarte at det ikke ville være rettferdig at jeg måtte betale fullpris for en tjeneste som ikke var fullverdig samt at det var snakk om prøvesendinger. Joda og jeg fikk svar. Jeg skulle få slippe å betale for abb og kunne se bort fra regninga.

MEN !!! Nå starta rotet ... Jeg fikk 1purring på regninga. jeg ringte å brukte kjeften .dem avviste meg blankt på at jeg sku få slippe å betale tiltross for at jeg sendte dem hele emailen på nytt, for i dems betingelser sku alle betale fra den dagen tjeneste var bestillt. jeg ga meg ikke for jeg hadde bevis fra en av dems medarbeider på dette og fikk viljen min ....trodde jeg ..

Og på dette punktet trodde jeg at det endelig var iorden . MEN gjett!!

nå fikk jeg inkassovarsel ...da ringte samboern min dem ..snakka med ei dame hos dem .en lang historie endte med at vi fikk slippe å betale de 2 måndene med prøvesendinger .. ny regning kom ..da var de 2 første måndene fjernet ..og abb start var fra 8nov da nettet åpnet i hedmark . MEN etableringsavgiften og kortavgiften var fra 1.sept ..dette mente jeg var feil ..hvorfor skal jeg betale kortavgift fra den datoen når nettet ikke åpnet før 8nov??? sendte dem en ny mail ..fikk aldri svar ...og rett før jul kom inkassoen på den opprinnelige giroen fra 1.sept. vi ringte å klaga .. og dem sku finne ut av det ..dette var i midten av november ...siden har det vært stille. verken hørt.lest eller fått noen giro fra dem ..NÅ er jeg drittlei ..vurderer å si opp hele dritten ..dem kan annulere hele greia ..sende dekoder og kort tilbake ..makan til møkk firma har jeg aldri vært borti ..RIKSTV burde lære seg hva ordet kommunikasjon betyr mellom sine ansatte ellers blir det fort hengelås på døra dems hvis dem skal gjøra slikt mot alle sine kunder .

Så jeg er IKKE fornøyd... neste skritt blir vel Canal Digital og tallerken på veggen tenker jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvorfor bestillte du abonnement når du visste det ikke funka i Hedmark før 8 November? RiksTV vet vel ikke om du skal bruke boksen hjemme eller på hytta i Akershus?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •