Canal Digital med HD-kabeldekoder med PVR i januar - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 76 av 76
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noe nytt om denne boksen da? Anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja... Fotball-EM skal sendes i HD, så jeg tviler på at CD er så stokk teite at de ikke klarer å ha denne HD-PVR-saken sin klar til da. Hvorvidt de klarer å levere nok antall enheter til folk som da skal ha HD-PVR gjenstår å se.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Vi har en dekoder med både PVR og HD.
    Denne koster 2990 kroner.

Dersom det er ønskelig å bestille denne, ber vi deg vennligst ta kontakt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av t_v
    Hei!

Vi har en dekoder med både PVR og HD.
    Denne koster 2990 kroner.

Dersom det er ønskelig å bestille denne, ber vi deg vennligst ta kontakt.
    HD-PVR for kabelnettet? Tror ikke det gitt.

HD-PVR for satelittkundene ja.... men ikke for potensielt flere titusener av kabelkunder..

edit: tror kundeservice på CD blander sammen High Def og Hard Disk jeg....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå RiksTV der jeg bor. Men har nylig kjøpt leilighet og dit jeg skal flytte er det kun Canal Digital kabel (gammel bygning, parabol er ikke lov) som er alternativet. Vi tar over leiligheten i juni. Og jeg ser at de har kampanje på den hd tuneren nå. Man får rabatt hvis man bestiller bredbånd fra dem i samme slengen. Den kampanjen varer til 30.mai. Kanskje det kommer en EM kampanje med den nye hd pvr dekoderen? Det er kanskje en usannsynlig drøm?

Men jeg blir fryktelig skeptisk når jeg ser hvor frynsete ryktet til CD er på kabel fronten i hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dag Erik
    Jeg har nå RiksTV der jeg bor. Men har nylig kjøpt leilighet og dit jeg skal flytte er det kun Canal Digital kabel (gammel bygning, parabol er ikke lov) som er alternativet. Vi tar over leiligheten i juni. Og jeg ser at de har kampanje på den hd tuneren nå. Man får rabatt hvis man bestiller bredbånd fra dem i samme slengen. Den kampanjen varer til 30.mai. Kanskje det kommer en EM kampanje med den nye hd pvr dekoderen? Det er kanskje en usannsynlig drøm?

Men jeg blir fryktelig skeptisk når jeg ser hvor frynsete ryktet til CD er på kabel fronten i hvertfall.
    Sannsynligheten for en EM-kampanje ser jeg som meget høy - i og med at EM skal sendes i HD på Eurosport ihvertfall. Hvor leveringsdyktig CD blir i den perioden før EM starter aner jeg ikke - jeg tror at mange da kommer til å shoppe dette selv om de ikke er overmåtelig interessert i fotball, og at det blir manko på HD-PVR enheter.

Jeg vet heller ikke om folk som nå kjøper HD-tuner nå får noen form for "rabatt" ved oppgradering til HD-PVR. Sannsynligvis ikke....

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD-kanaler i den digitale Grunnpakken

Jeg ser at Discovery HD, Eurosport HD og SVT HD skal legges inn i den digitale grunnpakken. Det var jo fint, men problemet er jo at det finnes ikke HD dekodere tilgjengelige, det vare seg PVR eller vanlig.

Første kamp i EM spilles 7. juni, er der noen som tror vi har fått HD dekoder da?

Ikke finnes der mulighet for å bestille heller, så man i det minste står på venteliste.
    Hele Canal Digital minner om tiden da Telenor hadde monopol på alt mulig rart :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Jeg ser at Discovery HD, Eurosport HD og SVT HD skal legges inn i den digitale grunnpakken. Det var jo fint, men problemet er jo at det finnes ikke HD dekodere tilgjengelige, det vare seg PVR eller vanlig.

Første kamp i EM spilles 7. juni, er der noen som tror vi har fått HD dekoder da?

Ikke finnes der mulighet for å bestille heller, så man i det minste står på venteliste.
    Hele Canal Digital minner om tiden da Telenor hadde monopol på alt mulig rart :-(
    Jeg plukket opp min vanlige HD-dekoder fra CanalDigital igår, fordi borettslaget mitt bytter fra Get til CD i disse dager, og samtlige husstander får HD-dekoder som del av overgangen.

Har hørt lignende historier fra andre i det siste, det virker som alle større enheter som bytter/inngår avtale med CD får med HD-dekodere som standard i år, dette går tydeligvis på bekostning av eksisterende enkeltkunder..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis noen er desperate kan jeg bygge en HTPC til dem så de får med/kan tape fotball hysteriet.

Kunne ellers solgt min HD decoder siden den står å samler støv, men den er vel paret hvis jeg husker riktig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Armand
    Jeg plukket opp min vanlige HD-dekoder fra CanalDigital igår, fordi borettslaget mitt bytter fra Get til CD i disse dager, og samtlige husstander får HD-dekoder som del av overgangen.

Har hørt lignende historier fra andre i det siste, det virker som alle større enheter som bytter/inngår avtale med CD får med HD-dekodere som standard i år, dette går tydeligvis på bekostning av eksisterende enkeltkunder..
    Ser ut til at borettslaget mitt også skal få HD-dekodere. Fikk dere noen informasjon om å evt bytte til HD-PVR dekoderen?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Armand
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Ser ut til at borettslaget mitt også skal få HD-dekodere. Fikk dere noen informasjon om å evt bytte til HD-PVR dekoderen?
    Flere som skriver om å få HD Dekoder.
    Må dere kjøpe, leie eller får dere den HD Dekoderen?
    Jeg bor i et sameie med flere hundre leiligheter, vi bytta til Canal Digital i januar og ennå har jeg ikke fått en dritt. Jeg har fått informasjon fra sameiet om at jeg må kjøpe dekoder og at de som bestiller HD PVR får låne dekoder imens de venter. Problemet er bare at på ”kundeservice” sier de bare at det går ikke å bestille HD PVR før den er klar og at vanlig dekoder har de ikke tilgjengelig

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere som skriver om å få HD Dekoder.
    Må dere kjøpe, leie eller får dere den HD Dekoderen?
    Jeg bor i et sameie med flere hundre leiligheter, vi bytta til Canal Digital i januar og ennå har jeg ikke fått en dritt. Jeg har fått informasjon fra sameiet om at jeg må kjøpe dekoder og at de som bestiller HD PVR får låne dekoder imens de venter. Problemet er bare at på ”kundeservice” sier de bare at det går ikke å bestille HD PVR før den er klar og at vanlig dekoder har de ikke tilgjengelig
    Vi skal ha generalforsamling om ca 1 uke - får mer informasjon om dette da tenker jeg. Borettslaget går vel for en slik Komplett Mini-pakke til xx kroner pr hustand pr måned, tror det inkl HD-dekoder med digital grunnpakke + 2 valgfrie SD-kanaler (ingen HD...), og internett (750/750)

Newcomer slowscan sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Vi skal ha generalforsamling om ca 1 uke - får mer informasjon om dette da tenker jeg. Borettslaget går vel for en slik Komplett Mini-pakke til xx kroner pr hustand pr måned, tror det inkl HD-dekoder med digital grunnpakke + 2 valgfrie SD-kanaler (ingen HD...), og internett (750/750)
    Kommer en haug med hd-kanaler i grunnpakka til canal digital, så HD-kanaler får du: https://www.canaldigital.no/template...____27718.aspx
    HD-dekoderen er forøvrig noe du kjøper/får, de driver ikke med utleie lenger. Jeg fikk min nylig (par uker siden) p.g.a. kampanje lokalt her, de oppgraderer og tilbyr endelig internett.

(SS)

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jo veldig bra ut, men det står ikke noe om denne dekoderen på hjemmesiden til CD enda. Ser ikke ut som det blir Em i HD i år heller

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sanasol
    Dette ser jo veldig bra ut, men det står ikke noe om denne dekoderen på hjemmesiden til CD enda. Ser ikke ut som det blir Em i HD i år heller
    du må RINGE CD, eneste måte å få gjennomslag hos CD på. Etter det jeg har hørt selger de som hakka møkk etter at dette ble kjent igår

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •