Teksting for hørselshemmede på TV2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Teksting for hørselshemmede på TV2

Har RiksTv abonnement og Sagem ITD91HD. På Tv2 så kommer teksting for hørselshemmede opp som default. Må inn og forandre til ingen teksting hver gang jeg skifter til kanalen. Hvis jeg ikke gjør det blir nyheter og en del andre programmer tekstet ved norsk tale. Andre som har samme problemet? Ringte RiksTv som aldri hadde hørt om det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eir
    Har RiksTv abonnement og Sagem ITD91HD. På Tv2 så kommer teksting for hørselshemmede opp som default. Må inn og forandre til ingen teksting hver gang jeg skifter til kanalen. Hvis jeg ikke gjør det blir nyheter og en del andre programmer tekstet ved norsk tale. Andre som har samme problemet? Ringte RiksTv som aldri hadde hørt om det.
    En kan slå av all teksting på meny/brukerinnstillinger/språk, men da forsvinner all teksting som sendes som separatteksting, som f.eks teksting av utenlandsk språk. Teksting som sendes sammen med bildet kommer jo fryst i bildet når det sendes og blir ikke berørt.

Her burde en kunne endret til å slå av teksting for hørselshemmede.

Har tatt kontakt med RiksTv angående at tekstinga på TV2 kommer ca 4 sekunder for tidlig (som jo er et annet problem), og da fikk jeg beskjed om at det kommer en oppdatering til Sagem mottakeren ang. dette. Kansje denne oppdateringen også kan løse problemet med teksting for hørselshemmede som default (hvis den kommer).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •