Canal Digital og bindingstid. For oss som venter på HD-pvr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital og bindingstid. For oss som venter på HD-pvr

Jeg flytta for et års tid siden og bandt meg da til Canal Digital. Fikk da en standard jalla digitaldekoder. CX1401 (?)

Har nå litt lyst på HD. Ser av en annen tråd at sannsynligvis blir HD med PVR lansert en gang i 2008. I følge uttalelsene til CD person på tenknofil vil det være forskjellige priser på dette produktet avhengig av om man er kunde fra før av eller ei.

Er det å anta at eksisterende kunder vil få et dårligere tilbud enn nye? Siden min bindingstid på vanlig digitalTV (uten HD) går ut nå i desember, kan jeg da forsatt være kunde hos CD uten binding eller må jeg måtte binde med på nytt for en ny ett års periode? Vil ha mulighet til å få det billigste HD tilbudet når det kommer og ikke bli hindret av noen idiotiske bindinger som jeg må "kjøpe" med ut av. Noen som har synspunkter på dette og hva som er lurt i forhold til kommende HD tilbud og den nye dekoderen?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke hva du mener med idiotiske bindinger... Men svenskene har i hvertfall fått denne boksen til 3k SEK mot to års binding. Ellers har de kunnet kjøpe den for 5k SEK uten binding. Jeg tror ikke det har vært forskjell på gamle og nye kunder i så måte. Jeg tror til og med eksisterende kunder med allerede eksisterende binding har fått tilbud om å binde seg for to nye år. Dette har da ikke blitt lagt til eksisterende bindingstid, men denne har blitt strøket og man har bundet seg for to "nye" år fra dato.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re

de vil ha deg på canal + abbonement
    glemm og få det uten binding det vil jeg se
    cd er smarte vet hva folk vil ha, før det er kommet en klar lov om dette kan du si lite.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte foresten giske på radio'en i stad. Han diskuterte med en kar i FRP om valgfrihet på rikstv. Giske sa der at han ville jobbe for valgfrihet på KABEL og rikstv. Dusten Per Ståle Lønning catcha ikke dette gullkornet og messa videre om når det skulle bli mulig å bestille enkeltkanaler på RiksTV.

Valg av enkeltkanaler hadde jo vært gull på Kabel! Må regne med at Giske vil bli påminnet denne saken!

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke at fritt valg av kanaler er så veldig smart. I så fall håper jeg de vil fortsette med pakker, og heller tilby enkeltkanaler for de som ikke ønsker pakkene. Hvis jeg vil ha samme kanalene jeg har nå, men kjøpe dem som enkeltkanaler, vil det bli mye dyrere, og det sier seg selv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •