Canal Digital HD-PVR dekoder for satelitt, kabel og bakkenett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital HD-PVR dekoder for satelitt, kabel og bakkenett

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva med eksisterende?

Blir spennende og se hva som skjer med oss som kjøpte HD-boksen tidlig fra CD. Her bør det rabatteres!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan1978
    Blir spennende og se hva som skjer med oss som kjøpte HD-boksen tidlig fra CD. Her bør det rabatteres!
    Hvorfor det? Det koster skjorta å være innovatør... Men det blir sikkert noe "plaster på såret"-opplegg uansett tenker jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Hvorfor det? Det koster skjorta å være innovatør... Men det blir sikkert noe "plaster på såret"-opplegg uansett tenker jeg.
    Fordi HD-dekoderen er eneste inngangsdør til HD på Canal Digital, og de har også innrømmet at den har noen "utfordringer" i forhold til hva man kan forvente av et ferdig produkt. Det er jo den nye boksen som egentlig burde satt standarden fra starten av. Jeg sier ikke at jeg bør få den nye dekoderen gratis, men en viss "pant" bør det være.
    Men innovatør? DET er jeg ikke, det er de som finner opp HD som er. Jeg er pioner! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jeg mente ikke at du hadde funnet opp HD Innovatør er bare et markedsføringsbegrep som beskriver en gruppe som svært tidlig tar til seg og benytter nye ting (det være seg teknologi, klær eller biler for den saks skyld).

Innen teknologi er jeg muligens en "innovatør light" mens innenfor klær er jeg nok i en litt annen gruppe

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde nettopp en CD-bredbåndselger på døra. Jeg var ikke interesert i bredbåndet, men spurte litt istedet om denne nye boksen. Han mente den ville koste 2490,- og at den kunne muligens dukke opp allerede i november. (Muligens er den prisen inkl. binding mot div. HD-kanalpakker.)

Men jeg vet ikke hvor mye dette var til å stole på da. Han lirte av seg såpass mange unøyaktigheter (for å si det pent) for å selge CD-bredbånd...

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Boksen koster 2995,- i sverige, ingen rabatt for kunder som har den gamle tuneren. Tviler på at den blir billigere i norge.

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en link om erfaringer og ting som ikke erhelt bra med den nye pvr hd tuneren. Den har vært ute i sverige i ca 14 dager nå.

Minhembio forum -> Canal Digital boxen (HDTV box med hårddisk)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med forestående lansering av HD PVR-dekoder gjelder BARE parabol i følge Canal Digital. Når det gjelder kabel-tv er lansering av HD-PVR relativt langt frem i tid. I følge info jeg har fått vil det ikke bli lansering før vårparten 08.

Hvis noen sitter på annen informasjon er jeg taknemlig for dette! Ligger en HD-dekoder på posten og venter på meg, men da sender jeg den bare i retur i påvente av PVR-versjonen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... ser ut til at vi med kabel må vente til "senere i 2008" - noe som i Norge kan bety alt fra april til desember....

Hvor vanskelig kan det være å få til en boks som gjør at vi som _må_ være påkoblet kabelanlegget kan bruke den?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •