Ser ut ifra flere innlegg her og i andre forum at DVB-t på PC er ei hard nøtt å knekke. Kjøpte ein liten DVB-t tuner i USB-stick størrelse for å teste litt. Den er av typen a-link (A-Link.com) og den får signaler fint inn, men codec var av heilt feil type. Innstallerte TotalMedia 3 fra Arcsoft og vips så var der greie bilder, selv om det hakka litt. Dessverre var det ingen lyd. Opptakene hakka ikke i det hele.

Andre program som er testa av meg er:
ProgDVB. Den finner alle kanaler, men sier at den må oppgraderes til Pro vesjon for å spille av MPEG4. (DVB-s2)
Nero Vision - Finner ingen kanaler.
Windows Mediasenter - finner ingen kanaler.

Noen i Norge har peiling på muxing og plexing! Eg har derfor lasta opp 3 videosnutter eg tok opp med TotalMedia 3. Går ut fra at den lagrer dette rått og dei skal derfor inneholde h.264 Mpeg4 video og HE-ACC lyd. Sansynligvis inneholder desse og EPG i strømmen.

Videofiler ligger på Index of /dvb Høgreklikk og velg last ned. PS! Videofiler er i TS (TransportStream)

Håper noen griper fatt i dette å får på plass ei brukende løsning på dette. Sikkert mange som sitter og er frustrert over å ikke få dette til!