Get PVR- Kanal henger seg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Get PVR- Kanal henger seg

Jeg har get pvr og har bestilt viasat golf ved siden av det vanlige abbonnementet! problemet er at kanalen henger seg..og da slik at det er totalt ubrukelig å se på kanalen som jeg betaler ekstra for.. dette gjelder så klart ikke hele tiden..men svært ofte både i live sendinger og i vanlige programmer..dette er den eneste kanalen som faktisk henger seg i hele tatt..er dette et kjent problem?? jeg begynner å bli mektig forbanna

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et kjent problem at Get kan levere dårlig signalkvalitet over lengre tid uten at du får noen erstatning som i det hele tatt står i forhold til hvor viktig kanalen er for deg - ja.

Ellers - med fare for å pådra meg alskens vrede... Golf kanal !???

Der må jeg si at jeg har mer sans for komikeren George Carlin's bevingede ord:
    You ever watch golf on television? It's like watching flies f*ck.

Mange klipp av han på youtube...
    YouTube - George Carlin: Life is Worth Losing - Modern Man Part 1
    YouTube - George Carlin: Jammin' in New York - 1992 (Part 2 of 6)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr.durden
    Jeg har get pvr og har bestilt viasat golf ved siden av det vanlige abbonnementet! problemet er at kanalen henger seg..og da slik at det er totalt ubrukelig å se på kanalen som jeg betaler ekstra for.. dette gjelder så klart ikke hele tiden..men svært ofte både i live sendinger og i vanlige programmer..dette er den eneste kanalen som faktisk henger seg i hele tatt..er dette et kjent problem?? jeg begynner å bli mektig forbanna
    Her har du noen lure tips

1. Gå inn på Viasat Golf
    2. Klikk [tilpass] - Velg "Instillinger" - Velg "Teknisk Get" - Klikk [ok] - Pin kode 0000 - Velg "Kun for Get teknikker" - Velg Søkefrekvens 2 og klikk [ok]
    3. Sjekk hva signalet er (de gule strekene til høyre)
    4. Hvis du har en lang coaxkabel bytter du denne til en ny og kortere. Hvis du har en kort coaxkabel bytter du denne allikevel
    5. Fortsatt ikke bra? Prøv å fjerne t-splitten i kabeluttaket hvis du har det
    6. Hakkingen er der enda? Sjekk for støykilder rundt antennekabelen, generelt elektrisk utstyr som kan slå inn på signalet. Prøv å flytte coaxen
    7. Ring get og be om tekniker, eller spør om nettet du er koblet på i det hele tatt kan ta inn kanalen skikkelig

Lykke til ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •