GET vs RiksTV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: GET vs RiksTV

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

GET vs RiksTV

Etter å ha sjekket de forskjellige tilbudene til CD, Viasat, GET og RiksTV.. Så har jeg funnet ut at det er rimeligst for meg å velge enten GET eller RiksTV (Har 3 TVer).

Så akkurat nå står valget mellom GET og RiksTV.

GET på 3 TVer koster ca. 350kr i mnd. fra og med år 1.
    RiksTV på 3 TVer koster 399kr i mnd fra og med år 2. (Noe dyrere år 1 pga prisen på dekoderne).

Prismessig, så ligger GET best an.

Men så lurer jeg på hvilke av disse som har best 'standard' dekoder, hvem gir best bilde, hvem er mest "stabil" osv.. (Har hørt at GET ikke akkurat er så veldig stabil.. kabel "detter" ut osv). Noen med litt mer peiling enn meg som kan komme med 'anbefalinger' hva jeg bør velge?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min PVR-dekoder fra Get er stabil.

GET sender jo analogt noen år til, slik at du i utgangspunktet ikke er avhengig av dekoder på hver tv for å få inn tv-kanaler. Mange kjører analogt på tv 2 og 3 osv, dette koster jo ikke noe ekstra.

Min erfaring med GET er at dekoderne fungerer greit, i tillegg er det bare å dra inn og bytte dersom det kommer ny modell uten at man trenger å kjøpe dekoderen.

Vi venter jo også i spenning på HD-dekoder som vil komme i løpet av året, da skal ihvertfall jeg inn og bytte :=)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en PVR fra GET.
    Har hatt problemer, men kundeservice var helt topp.

Min erfarine med boksen er at den er svært ømfintlig for tempratur. Må stå alene på hyllen, med kjølesporene udekket. Blir den for varm fusker den.

Den har riktignok en uvane å ta opp programmer uten å ha fått beskjed om det......

Alt i alt en bra box.
    I kombinasjon med internett funker det bra for meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •