Kan ikke få CD PVR dekoder. skal jeg går for RiksTV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer kholand sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan ikke få CD PVR dekoder. skal jeg går for RiksTV?

Var tidligere idag i kontakt med Canal Digital i forbindelse med at velet jeg bor i har ingått avtale med canal digital om distribuering av digitale signaler i kabelnettet her jeg bor.
    I forbindelse med at jeg skulle få digitale signaler, så var jeg interessert i en pvr dekoder, velforeningen solgte kun vanlige dekodere, så derfor kontaktet jeg canal digital.
    Svaret jeg fikk fra canal digital var at jeg ikke vil kunne bruke en pvr dekoder hjemme i huset mitt, og på spørsmål om hvorfor så fikk jeg til svar at dette var fordi velforeningens antenneanlegg fungerte som en enkelt kunde som igjen videreformidlet signalet ut til husstandene.

Hva sitter jeg igjen med da?
    Bør jeg si opp forholdet mitt med veforeningens kabel-tv og gå over til rikstv??

har sendt en mail til velforeningen ang dette, så får vi se hva de skriver, ba dem beskrive tilbudet de kommer med litt nermere, poster svar her.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde ordnet noe selv, som f.eks RiksTV. Det vil være lettere på alle måter, fremfor å måtte instille deg til noe velforening hele tiden. Med å gå til RiksTV, så får du ihvertfall kontroll over det meste selv.

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ikke kommet pvr dekodere til rikstv ennå, så du er jo like langt...

Newcomer kholand sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men det kommer!
    avventer litt. får høre hva de sier på mailen jeg sendte til antenne-gruppa.

her er forresten mailen jeg sendte til de:

"Hei.
    Jeg har vært i kontakt med Canal Digital vedr. ønske om PVR dekoder (dekoder med opptaksmulighet) for de nye digitale tv signalene vi skal få nå i høst.
    Svaret jeg fikk fra canal digital var at jeg ikke ville kunne bruke en digital pvr dekoder i nettet til Kvelde Fellesantenne.
    Spørsmålet mitt blir da; Vil tilbudet fra Kvelde fellesantenne på noen måte være begrenset i forhold til tilbudet som andre canal-digital kunder har tilgang til?
    Og hva gjør tilbudet til Kvelde fellesantenne attraktivt fremfor RiksTV?
    Jeg synes det hadde vært fint om beboerne i Kvelde kunne fått en noe mer utfyllende beskrivelse fra Kvelde Fellesantenne om hva vi egentlig får av tilbud nå som de digitale signalene er her. Helst før et valg blir gjort.
    Finnes det f.eks begrensninger i tilbudet fra Kvelde fellesantenne som hindrer kundene i å velge tjenester fra canal digital?"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •