HDMI fungerer ikke fra Grundig bakkenett dekoderen på DVI inngangen på Plasmaen min! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dtr-8740

Grundig kommer i disse dager med en ny Rikstv dekoder som heter dtr-8740 eller noe sån, den har dipslay, usb inngang til en minnepinne og den vil støtte den nye tekstven som kommer snart.

Med usb stikken kan man pause live tv, dette fikk jeg høre i butikken i dag.

Men Grundig boksen har en knapp på fjern kontrollen som det står display på sikkert noe de fleste her vet men hvis man dobbel klikker på den knappen vil dekoderen sette seg i auto modus og finne den oppløsningen som passer tv-en best.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv sittet og forsket en del på dette når jeg ikke fant noen løsninger på nett. Jeg har hatt samme problem men har funnet ut etter mye trykking en mulig løsning her: Hold "disp" knappen nede veldig lenge på fjernkontrollen. Helt til alt av lamper begynner å lyse og blinke på Grundigen. Vent til den vanlige grønne lampen lyser. Nå får du melding om at DVI modus er aktivert og lyd må kobles separat. Hvis ikke du ser bilde så kan du trykke "disp" knappen 2 ganger rett etter hverandre for å bytte oppløsning til du ser bilde. Hos meg så måtte jeg sette den i auto for å få bilde. Dette er testet på en Samsung PX400 40" monitor og Grundig DTR 8720 med HDMI til DVI kabel mot monitoren.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •