Digitale prøvesendinger hos GET

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Digitale prøvesendinger hos GET

Jeg fikk min digitale dekoder her forrige dagen fra Get. Når den holdt på å gjøre seg klar... det kan jo ta litt tid, opptil 3 timer ifølge Get, bladde jeg rundt og ventet på at kanalene etterhvert skulle dukke opp. I kanallisten viste deg seg 3 digitale HD prøvekanaler (som jeg desverre ikke husker navnet på). Når dekoderen var ferdig, og min kanalpakke fungerte, var disse kanalene borte fra kanallisten. Jeg fikk ikke sett på disse da alle kanalene var sorte mens den holdt på å sette seg opp.

Noen som vet hva disse er for noe? Kunne jo vært spennende og sett kvaliteten på disse kanalene. :-D

Newcomer thorhe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Molakov
    Jeg fikk min digitale dekoder her forrige dagen fra Get. Når den holdt på å gjøre seg klar... det kan jo ta litt tid, opptil 3 timer ifølge Get, bladde jeg rundt og ventet på at kanalene etterhvert skulle dukke opp. I kanallisten viste deg seg 3 digitale HD prøvekanaler (som jeg desverre ikke husker navnet på). Når dekoderen var ferdig, og min kanalpakke fungerte, var disse kanalene borte fra kanallisten. Jeg fikk ikke sett på disse da alle kanalene var sorte mens den holdt på å sette seg opp.

Noen som vet hva disse er for noe? Kunne jo vært spennende og sett kvaliteten på disse kanalene. :-D
    Da måtte du hatt en decoder som er klar for HD-tv og GET lever de ikke enda. Noen som vet da de kommer?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •