Pakkepris på HD-mottaker, TV og HD-kanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pakkepris på HD-mottaker, TV og HD-kanaler

Ser i den siste Elkjøp-avisen at de har lansert et tilbud som i mine øyne er for godt til å være sann.
    De tilbyr en Toshiba 32" LCD-skjerm, HD mottaker fra Canal digital og 12 mnd HD-kanaler gratis i 12 mnd, pluss en cash & carry pakke.

Alt dette for 3495,-.

Det eneste man binder seg til er 12 mnd Entertain-abbonement.

Jeg hadde tenkt å bestille meg en HD-mottaker i disse dagen uansett, så bare det å få HD-kanaler i 12 mnd gratis gjør jo at denne pakken går i pluss. Åpåtill får jeg en LCD-skjerm "på kjøpet".

Kan noen se om de finner noe muffens med denne annonseringen, tenkte kanskje å kjøpe i morgen.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrBotvid
    Ser i den siste Elkjøp-avisen at de har lansert et tilbud som i mine øyne er for godt til å være sann.
    De tilbyr en Toshiba 32" LCD-skjerm, HD mottaker fra Canal digital og 12 mnd HD-kanaler gratis i 12 mnd, pluss en cash & carry pakke.

Alt dette for 3495,-.

Det eneste man binder seg til er 12 mnd Entertain-abbonement.

Jeg hadde tenkt å bestille meg en HD-mottaker i disse dagen uansett, så bare det å få HD-kanaler i 12 mnd gratis gjør jo at denne pakken går i pluss. Åpåtill får jeg en LCD-skjerm "på kjøpet".

Kan noen se om de finner noe muffens med denne annonseringen, tenkte kanskje å kjøpe i morgen.
    Ja dette var overraskende men jeg tror det må være resultatet av Canal Digital snart får konkurranse fra digitalt bakkenett ....

Tok en titt i Elkjøp avisa nå (hadde oversett dette) og det ser bra ut. Tidligere kostet bare dekoderen kostet 1995-2400kr så reelt sett får man Toshiba HDTV'n for rundt tusenlappen. Tilbudet gjelder fra 6-11 august dersom det ikke blir utsolgt har Elkjøp trykt nederst på siden. Nå er sannsynlivis også Toshiba'en mer verdt pengene enn dekoderen...

Totalpris er oppgitt til kr9686 for første år som inkluderer alt bortsett fra montering. Da skal du være garantert at det ikke kommer andre utgifter.

I følge Hjemmekino.no - Produktdatabase - Toshiba 32A3000P så er billigste pris på denne TV'n kr.4495.

Selv vil jeg nok syns at det vil være dårlig utnyttelse av HD kvaliteten å vise det på en 32" dersom man sitter på normal avstand (2.6-2.7m) . Det blir mye mindre forskjell mellom vanlige TV kanaler og HD kanaler når skjermen er så liten men HD kanalene bør bli noe bedre uansett i forhold til de vanlige kanalene. Toshibaen er sikkert lett å selge videre. Som TV nr. 2 er sikkert Toshibaen helt ok også. Ser at Toshiba'en har Faroudja DCDi også...'

Det kan være en trykkleif i avisen. Det står at man kan koble til PC med max. oppløsning 1820x1024. Det er litt merkelig for skjermens native oppløsning er 1366x768. Det kan jo være at skjermen nedskalerer 1820x1024 men PC oppløsning på 1820x1024 høres jo veldig merkelig ut.

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantert en trykkleif. PC Oppløsning skal nok være 1280x1024.

Cyberdog

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

spm..

Det står kun : "ukjent" om denne her 1:1 pixelmapping.
    Er det noen som vet om denne har det? Ukjent er vel 99% sikkert nei, men det kan jo hende man har flaks.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •