HD kanaler på Canal digital Kabeltv i juni - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 185 av 185
    Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av blown
    Samme problem her, tv'en klarer tydeligvis ikke å skalere signalene riktig når de kommer inn over HDMI. Har ikke lett noe på nettet etter løsning på dette, men det må jo gå an å fikse... Utrolig kjipt i alle fall.
    HD Boksen til CD ER utrolig kjip. Les mine andre innlegg på hva mine kompiser (har gjort) og hva jeg SKAL gjøre.
    Drømmen akk nå er en Ctech 5000 HD Combo

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gadgetfreak
    HD Boksen til CD ER utrolig kjip. Les mine andre innlegg på hva mine kompiser (har gjort) og hva jeg SKAL gjøre.
    Drømmen akk nå er en Ctech 5000 HD Combo
    Denne er vel kun for satelitt? Dette er en tråd for HD Canal Digital kabel-TV.
    Men, etter de erfaringene jeg finner på den tuneren skulle jeg ønske jeg hadde det på satelitt isteden.... Irriterer meg daglig over hvor håpløst dårlig Sagem-tuneren er. Nå har min begynte å låse seg i ca 15 sek, hvor fjernkontrollen rett og slett ikke fungerer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke dekoderen er så ille som "alle" dere skal ha det til. Bedre epg. og program info enn digital dekoderen til canal digital synes jeg, i tillegg er den raskere å skifte kanaler på, men den er treg i oppstarten da. Synes heller ikke bildekvaliteten på de digitale kanalene og analoge kanaler er dårligere med denne dekoderen enn de jeg har hatt før med kabel tv. Fjernkontrollen synes jeg også er helt ok. Kan jo ikke klage på alt heller da!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med amadesus! Jeg synes også at det er positivt at tuneren nullstiller aspektinnstillingene når man skifter kanal, selv om mange har klaget på dette. Fordelen er at jeg slipper å stille frem og tilbake når jeg er innom diverse 14/9 programmer på f.eks. Discovery eller NGC.

Selv om bildekvaliteten stort sett er veldig bra, har jeg merket meg noen horisontale striper jevnt fordelt over hele skjermbildet i mørke scener. Stripene varierer i str. mellom 10-30mm på min 37" og er tilstede både på SD og HD kanaler. Flere som har sett dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan1978
    Denne er vel kun for satelitt? Dette er en tråd for HD Canal Digital kabel-TV.
    Men, etter de erfaringene jeg finner på den tuneren skulle jeg ønske jeg hadde det på satelitt isteden.... Irriterer meg daglig over hvor håpløst dårlig Sagem-tuneren er. Nå har min begynte å låse seg i ca 15 sek, hvor fjernkontrollen rett og slett ikke fungerer.
    Jeg jobber som programvareutvikler selv, og det er ikke snakk om at jeg hadde frigjort et produkt som dette for salg.

Min dekoder bruker litt over et halvt minutt før jeg får bilde på skjermen ("Init"). Deretter virker som regel ikke fjernkontrollen før jeg skrur av dekoderen (må selvsagt trykke på power-knappen på selve dekoderen), og så skrur den på igjen (dvs. Init i nok et halvminutt). Jeg vurderer seriøst å levere tilbake denne dekoderen og vente til noe bedre kommer, til tross for at jeg har ventet lenge og gledd meg mye til å få HD-tv i hus...

På den positive siden så ser ALLE kanalene bedre ut enn de gjorde med den gamle dekoderen, så noe godt har det da kommet ut av det.

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •