kort til digital kabel tuner!!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer jabba sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kort til digital kabel tuner!!!!

Har kjøpt en brukt force 315 tuner.Trenger et smartkort til denne.Sån t som koster 300 pr år.CD sier at forhandlere som expert kan gi meg dette.Men på expert sier de at det har de aldri solgt..
    Da sier CD at kortet skulle fulgt tuneren og de ikke kan fremskaffes kort!!
    Noen som har et forslag til løsning??
    Abbonerer på canal digital nå,men analoge signaler.
    Har ikke hentet tuneren ennå,kanskje den burde bli returnert..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må bestille deg et minimumsabbonement på digital tv. Da vil du få kort, men også sannsynligvis tuner. Dette kan CD hjelpe deg med. Når du ringte de så trodde de sannsynligvis du ville ha _enda_ et kort. Altså sånn to-roms sak...

Du får ringe å spørre hvor mye de skal ha for grunnpakken digitalt. Tror ikke det er mange kronene hvis du er vanlig abonnent fra før.

-C-

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, CD er ikke speselt villige til å sende ut kort uten å selge deg en boks samtidig... Men jeg ble faktisk tilbudt å få tilsendt kort til min 315c-tuner (også kjøpt brukt) da de virket ivrige på å få samlet inn de gamle Philips-leieboksene i fjor. Så det bør ikke være helt umulig.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skrev en mail til CD ang. å få et ekstra kort til en HTPC jeg holder på å sette opp, men fikk som svar at de ikke ga ut kun kort, jeg måtte evt. kjøpe en ny dekoder med kort.

Litt synd egentlig synes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tja

det er pga det er egetlig ikke lov til og sende ut bare kort til folk på CD,det blir veldig ofte rot i bestiling systemet pga du må følge opp ting manuelt,går ikke i rektig status osv.Vil kanskje tro det enkleste er og ringe inn og si du har mista kort ditt og att dei må sende eit nytt eit,når du får det nye kort så ringer du inn og sier att du vil aktivere det gammel korte igjen pga ein eller annen dum grunn,låner ein tuner av nabo eller.no og vil ha 2 tunere...da kan dei legge det inn i systemet og aktivere det og du får bildei løp av 20 min....har aldri gjort det her selv men er hverfall veldig enkelt og gjøre i praksis

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •