Når kommer Get sin PVR med HDMI?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 12 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 228
    Newcomer Wireless... sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når kommer Get sin PVR med HDMI?

Som dere skjønner lurer jeg på NÅR Get sin PVR kommer med HDMI?

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når de kommer med en som støtter HD regner jeg med, tviler på at de kommer med HDMI tidligere.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første gang jeg hørte med de rundt januar,sa de til påske..
    Snakket med de igjen denne uken og da sa de til Juni
    De garanterte til august(Når canal+ er i gang igjen med Premier Leauge i HD,det gleder jeg meg sinnsykt til)

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Første gang jeg hørte med de rundt januar,sa de til påske..
    Snakket med de igjen denne uken og da sa de til Juni
    De garanterte til august(Når canal+ er i gang igjen med Premier Leauge i HD,det gleder jeg meg sinnsykt til)
    Canal+Sport HD er forbeholdt Canal Digital og kommer ikke hos andre operatører i følge: Digitalt.tv nyhed

Canal Digital og SBS(selskapet som eier Canal+) har kjøpt Premier League rettighetene i sammen og Premier League HD kampene har muligens Canal Digital eksklusive rettigheter til. Det er det samme med HD sendinger fra Fotball EM 2008 som Canal Digital har kjøpt rettighetene til.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Canal+Sport HD er forbeholdt Canal Digital og kommer ikke hos andre operatører i følge: Digitalt.tv nyhed

Canal Digital og SBS(selskapet som eier Canal+) har kjøpt Premier League rettighetene i sammen og Premier League HD kampene har muligens Canal Digital eksklusive rettigheter til. Det er det samme med HD sendinger fra Fotball EM 2008 som Canal Digital har kjøpt rettighetene til.

Det er helt feil..
    Du kan få det fks hos min leverandør Get,men ikke før de har kommet med den nye dekoderen med hdmi utgang,da er det klart for Canal + i HD

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt feil..
    Du kan få det fks hos min leverandør Get,men ikke før de har kommet med den nye dekoderen med hdmi utgang,da er det klart for Canal + i HD
    Det har du rett i men da CANAL+FILM HD.

CANAL+SPORT HD er trolig en helt annen sak. Kabelnettene i Danmark har ikke fått tilby CANAL+SPORT HD men de tilbyr CANAL+FILM HD. Kabelnettene i Sverige har heller ikke fått CANAL+SPORT HD men de tilbyr CANAL+ FILM HD.

Vi får vente å se men jeg tror ikke det er helt usannsynlig at man må ha Canal Digital kabel eller parabol for å få Premier League HD.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Det har du rett i men da CANAL+FILM HD.

CANAL+SPORT HD er trolig en helt annen sak. Kabelnettene i Danmark har ikke fått tilby CANAL+SPORT HD men de tilbyr CANAL+FILM HD. Kabelnettene i Sverige har heller ikke fått CANAL+SPORT HD men de tilbyr CANAL+ FILM HD.

Vi får vente å se men jeg tror ikke det er helt usannsynlig at man må ha Canal Digital kabel eller parabol for å få Premier League HD.

Snakket med en i Get som bekreftet at Sport kanalen ville komme til høsten,hvis ikke dette stemmer skal jeg bytte leverandør

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med en i Get som bekreftet at Sport kanalen ville komme til høsten,hvis ikke dette stemmer skal jeg bytte leverandør
    samme her, får jeg ikke canal + sport HD er det en skandale og da er get ut døra momentant og jeg tar kampen mot borettslaget som ikke liker parabol....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pratet med Get i dag og han mente ny PVR med HDMi kommer rett etter påske/midten av april.

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    Pratet med Get i dag og han mente ny PVR med HDMi kommer rett etter påske/midten av april.
    Di sier at det kommer men ingen vet riktig når .Vi må nokk bare vente eller finne andre løsninger.

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    La det være sant!!!! Holder snart ikke lenger ut med PL i SD med pixelerte tilskuere og gressmatte!

ToCa

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wireless...
    Som dere skjønner lurer jeg på NÅR Get sin PVR kommer med HDMI?
    Dette er ikke bestemt eller hvertfall ikke offentlig informert om. Så blir bare spekulasjoner.

Men jeg vil tippe at det kommer når det digitale bakkenettet kommer og dermed hdsendinger fra nrk osv er tilgjengelig. Det kommer på hd dekoderen.

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Angelou
    Dette er ikke bestemt eller hvertfall ikke offentlig informert om. Så blir bare spekulasjoner.

Men jeg vil tippe at det kommer når det digitale bakkenettet kommer og dermed hdsendinger fra nrk osv er tilgjengelig. Det kommer på hd dekoderen.
    At det kommer en PVR med HDMI med mulighet for mottak av HD-kanaler i Get sitt kabelnett er det jo offentlig informert om en rekke ganger. Da spesielt under lanseringen av nye Get og nye digitale-bokser i den nye digitale plattformen til Get. Og den gangen så var de veldig opptatt av at dette skulle komme i april 2007. Selvom direktører på toppen av en organisasjon tenderer til å sitte å snakke pisspreik om visjoner og muligheter i snarlig framtid som organisjonen bak ikke er i nærheten av å være i stand til å levere i overskuelig framtid, så ble det vel gjentatt såpass mange ganger at dette kan anses for å være offentlig informert, syns jeg.

Ellers er det fryktelig lenge til NRK kommer i HD i det digitale bakkenettet. Selvom det digitale bakkenettet "skrus" på ila høsten 2007 en rekke steder i landet, så er det langt fra båndbredde nok til NRK, eller andre kanaler, i HD med 2 MUXer tilgjengelig inntil det analoge nettet skrus av. Selv etter at de analoge signalene er borte så er det jo fortsatt ikke MegaBits i fleng å fråtse i. Så NRK i HD er nok ikke en realitet før tidligst 2009.

ToCa

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk i dag bekreftet av Get under tlf samtale at denne dekoderen med hdmi var det fortsatt ikke satt noe dato på så han kunne ikke love når denne kom

Men det som virkelig bekymret meg var at han bekreftet at Canal+ sine kanaler i Hd IKKE ville komme selv når denne nye dekoderen kommer..
    Canal Digital har tydeligvis enerett på disse kanalene

KRISE

Newcomer thorhe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo håpløst at de skal somle sånn. For meg er den vanlige Get-boksen en mellomløsning. Som det er nå har jeg bilde med analog komponent kabel og mangler tekst-tv og automatisk skifte mellom 4:3 og 16:9 format. Og så var det hdtv da...

Newcomer dkoder sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD-Bløffen.

HD sendinger i stor skala tror jeg ikke kommer på maaange år, her er det snakk om en hype som skal selge utsyr og lokker med gull og grønne skoger, saken er den at folk blir lurt så det griner. Akkurat som med Get sin PVR dekoder, full av bugs og mangler al mas, vent et år eller to til de som frivillig betaler for å være labrotter har funnet alle bugs og mangler, så kan man kanskje begynne å vurdere saken.

Newcomer dkoder sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdatert info om lansering av HDMI dekoder.

Get sier nå at HDMi dekodere skal bli lansert iløået av siste halvår i 2007.
    Ingen nærmere dato er satt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dkoder
    Get sier nå at HDMi dekodere skal bli lansert iløået av siste halvår i 2007.
    Ingen nærmere dato er satt.
    Innen den tid er vel bindingstiden min hos Canal + ute, og da forsvinner Get dekodere etc ut døra så fort som praktisk mulig, og "reodorfelgen" løsning for parabol og Canal + HD kommer opp, ikke mulig for meg å leve med Get uten Canal + HD Sport med Premiere League, dette burde de skjønt vil gjelde mange av deres mest ivrige kunder... tror Get får ett meget stort frafall av kunder etter 1. år med digitaldekoder / bindingstider går ut. Da blir det tilbake til analog grunnpakke i husleia og Parabol for de morsomme tingene :-)

Get, FÅ UT ARMEN, NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GeirOlsen
    ... da forsvinner Get dekodere etc ut døra så fort som praktisk mulig, og "reodorfelgen" løsning for parabol og Canal + HD kommer opp ...
    Gleder meg til å se den patenten du kommer opp med :-D Siden blokka er plassert helt rett på nord/sør-akse, så må patenten bli bra. Er jo allerede en reodor i nabolaget som har montert parabolantenne på vinduet som så må settes ut i 90 graders vinkel. Funker vel, men må bli sabla kaldt om vintern?

ToCa

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Gleder meg til å se den patenten du kommer opp med :-D Siden blokka er plassert helt rett på nord/sør-akse, så må patenten bli bra. Er jo allerede en reodor i nabolaget som har montert parabolantenne på vinduet som så må settes ut i 90 graders vinkel. Funker vel, men må bli sabla kaldt om vintern?

ToCa
    Du er nå litt av en gledesdreper og da... fant frem kompasset, og du har rett, nesten helt på nord-sør akse ligger blokka, men ikke helt da... soveromssiden er den med størst potensiale... jaja sukk

TV distribusjon er det siste monopol, nå kan jeg jo nesten fritt velge leverandør av telefon og bredbånd... men ikke tv.... æsj æsj æsj

MÅ HA HD

Side 1 av 12 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •