Når kommer Get sin PVR med HDMI? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 228
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når er "nyåret"?

Er det mulig å finne ut om nyåret betyr januar, påsketider eller neste sommer?

Og nok en gang: Hvis Get ikke klarer å levere Canal plus sport HD bør det snart opplyses om. Det er mange som smører seg med Get-tålmodighet nettopp på grunn av den kanalen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Hva med canal + sport hd??
    Går rykter om at denne aldri vil komme til Get
    Går ut på at denne skal være ekslusiv for canal digital(samme eiere i ryggen)
    I Danmark er dette en realitet

Ser ikke ut til den kommer nei.

Prøver å legge ut et scannet bilde her:
    Canal+ kanaler

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dårlige nyheter - bytt leverandør.

Da var det avgjort for min del. Fikk Canal plus-bladet i posten nå (abonnerer på canal plus film og sport gjennom get), og der står en oversikt over alle de nye kanalene de har, og hvem som leverer dem. Der står det svart på hvitt at get skal levere Canal plus film HD, men ikke sport HD. Er det noen som vet det må det være canal plus selv. Så da kan get ta den nye pvr-dekoderen sin, og skyve langt opp i bakenden for min del. Blir så forbanna!
    Canal digital here I come.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bullitt
    Da var det avgjort for min del. Fikk Canal plus-bladet i posten nå (abonnerer på canal plus film og sport gjennom get), og der står en oversikt over alle de nye kanalene de har, og hvem som leverer dem. Der står det svart på hvitt at get skal levere Canal plus film HD, men ikke sport HD. Er det noen som vet det må det være canal plus selv. Så da kan get ta den nye pvr-dekoderen sin, og skyve langt opp i bakenden for min del. Blir så forbanna!
    Canal digital here I come.

Enig med deg!
    Get er så utrolig sleipe,det er nesten ikke sant..
    De nekter å komme med informasjon om denne Sport Hd kanalen vil komme eller ei
    Har spurt om dette over mail eller tlf mange ganger de siste årene,men får ikke informasjon av dem..
    Dette gjør dette MØKKA selskapet bevist,for at de skal tviholde på kundene sine som lever i den oppfatning at denne kanalen vil komme i det hdmi dekoderen kommer på markedet
    Denne dekoderen som ble LOVT fra høyeste hold i løpet av først 3 kvartal,så i løpet av året 2007..

Håper folk kunne gått til masse boikott av dette selskapet,de fortjener ikke livets rett som selskap
    Hilsen get kunde som aldri har opplevd annent en sur,rot og faenskap fra dette firmaet de siste 5 år
    Nei jeg har undersøkt og får ikke sette opp parabol der jeg bor

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at Get ikke kommer med info vedrørende Sport HD kanalen, er vel for at de prøver å få tak i den. Hvis de sier at de ikke får den, så vil jo folk ikke bruke dem, og sier de at de får den, så er det løgn.

Grunnen er vel at Canal Digital vil beholde den kanalen selv, slik at flere kjøper deres egne løsninger for å kunne se Engelsk fotball i HD.

Vil nok tro at CD selger denne kanalen videre også etter hvert, når HD blir mer normalt. Nå er de eneste tilbyder, og drar fordeler av det. De tjener mer på egne løsninger enn å selge til andre.

Vær tålmodig så kommer det etter hvert. Bedre å vente litt enn å ha en stygg parabol på veggen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

trist

at jeg nå må gi opp Premiere League i HD i overskuelig fremtid :-( må si jeg misliker Get mer og mer nå, når HD PVR boksen dukker opp om ett års tid (skal man dømme etter alle brutte løfter og utsettelser blir det neppe før) så skal jeg takke uhøffelig nei, og ikke bruke en øre mer enn jeg må på det firma der. Neste skritt blir å kuppe generalforsamlingen i borettslaget (som om det er veldig sannsynlig liksom) og hive ut Get og få inn Canal Digital i steden.

nå er jeg sur bitter og vonebroten

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge Get`s utsendte på electroworld messa, så har Canal digital enerett på canal+ sport HD ut 2007.
    Det ville de ikke få i 2008.
    Så får vi bare vente noen måneder til å se!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper inderlig ahp har rett... det kan jo forklare hvorfor Get ikke "rekker" å få til HD i 2007..... at de rett og slett venter til 2008 slik at de kan tilby komplett pakke fra canal +. ingen tvil om at de vil miste MANGE kunder om de ikke tilbyr PL i HD, vet at Get har skjønt at PL er viktig for mange av deres kunder

krysser alt som krysses kan!!! men har ikke mye tro på Get lengre dessverre

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var hos en kjenning av en kollega i dag. Denne personen jobber for Viasat, og nevnte at Get sin HD dekoder snart var på vei. Altså fysisk hjem til denne personen.

Det ble også nevnt at Viasat kom med HD matriale på Film og Sport til våren. Og at mellomspillet i Champions League mest sannsynlig kom i HD i Februar Mars.

Siden dette var en ansatt i Viasat, så fikk de sikkert tilgang litt tidligere, men det er altså ikke så altfor lenge for de som ønsker PVR boks.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan du utdype litt?

I utgangspunktet er det du forteller gode nyheter, men bare for å være på den sikre siden: Du blander ikke sammen viasat og get? Skjønner ikke helt hvorfor viasat-fyren skulle få forhåndsinfo om boksen til get. Champions League er jo et viasat-produkt enn så lenge, og deres eventuelle pvr-hd-boks har vel ingenting med get å gjøre? Eller tar jeg feil?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bullitt
    I utgangspunktet er det du forteller gode nyheter, men bare for å være på den sikre siden: Du blander ikke sammen viasat og get? Skjønner ikke helt hvorfor viasat-fyren skulle få forhåndsinfo om boksen til get. Champions League er jo et viasat-produkt enn så lenge, og deres eventuelle pvr-hd-boks har vel ingenting med get å gjøre? Eller tar jeg feil?
    Det er GET sin PVR HD boks han skulle få, del ble presisert HD. Han var selger for viasat, inn mot kabel, så det skulle ikke være noe problem å få tilgang litt tidligere.

Og man får jo Viasat sine kanaler via Get også.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen nyheter for når den skal komme nå?

Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GWH
    Noen som har noen nyheter for når den skal komme nå?
    Ikke stort nytt, men så denne korte artikkelen på LydogBilde.no idag.

Get på nett - Lyd og Bilde

Er veldig lei av at Get snakker om alt det flotte som skal komme... :evil:

Newcomer Cato72 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brownale
    Er veldig lei av at Get snakker om alt det flotte som skal komme... :evil:
    Det ble jo sagt at man skulle kunne lese email på den gamle Motorola-boksen.

Kom det? Nei! Angrer jævli på at jeg ikke tok vare på den påstanden. Da hadde det blitt "see you in court!" :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cato72
    Det ble jo sagt at man skulle kunne lese email på den gamle Motorola-boksen.

Kom det? Nei! Angrer jævli på at jeg ikke tok vare på den påstanden. Da hadde det blitt "see you in court!" :-)
    Get er og blir et upålitelig drittselskap uten et snev av kredibilitet.

Jeg har lest artikkel opp og artikkel ned i forskjellige bransjeblader om at Get skulle komme med HD tilbud og hdmi dekoder rett rundt hjørnet......

Jeg tror jeg begynte å lese slike påstander for et par år siden....

Jeg har for min del gitt opp get. PVRen min står og surrer som en skurtresker når harddisken går (hvilken den gjør hele tiden når PVR en er påslått) - jeg har ikke giddet å mase meg til en ny grunnet endeløse telefonkøer samt "lovnader" om ny HD dekoder rett rundt hjørnet.

Det er helt fair om de aldri noensinne lanserer HD - men da får de **** meg slutte å komme med slike lovnader som ALDRI stemmer....

Nesten så en bør vurdere rikspakken på prinsipielt grunnlag...de skryter ikke hvertfal ikke av HD sendinger som skal komme med det første, men sier det rett ut som det er at det ikke vil bli aktuelt på et par år.

Get er et merkenavn som gjør meg direkte uvel....jeg håper de går konkurs.. (lite trolig da de har nesten har et todelt monopol på kabelmarkedet i Norge sammen med canal digital)....

Norge er og blir dessverre et U-land på teknologisk infrastruktur i europa...vi ligger lysår bak land som sverige, tyskland, england etc etc etc.

Newcomer Tago sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janullrich77
    Jeg har lest artikkel opp og artikkel ned i forskjellige bransjeblader om at Get skulle komme med HD tilbud og hdmi dekoder rett rundt hjørnet......
    Jeg har ingen oversikt over hva Get har sagt selv, men det er da visserlig ikke bransjebladene som har best oversikt over når Get kan levere ting.

harddisken går (hvilken den gjør hele tiden når PVR en er påslått)
    Det er vel en av forutsetningene for pause og spolefunksjonene, er det ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tago
    Jeg har ingen oversikt over hva Get har sagt selv, men det er da visserlig ikke bransjebladene som har best oversikt over når Get kan levere ting.

Det er vel en av forutsetningene for pause og spolefunksjonene, er det ikke?
    Dette er det selvsagt. Problemet er bare at hardisken skaper vibrasjoner og snurrer rundt med et lydnivå på linje med en middels kraftig hårføner. I og for seg greit nok da den skal byttes ut med HDMI pvr som skulle komme da og da og da og da når jeg har snakket med supporten deres etter å ha ventet en envighet på å komme igjennom til de.

Har som sagt gitt opp. Jeg tipper de begynner å rulle ut hdmi dekodere til de som ønsker det TIDLIGST høsten 2008.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har som sagt gitt opp. Jeg tipper de begynner å rulle ut hdmi dekodere til de som ønsker det TIDLIGST høsten 2008.
    Tja, skal bli interessant å se, selvfølgelig, men de har lovet ganske høytidelig at HD-PVRen skal komme til påske (08, altså).

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Tja, skal bli interessant å se, selvfølgelig, men de har lovet ganske høytidelig at HD-PVRen skal komme til påske (08, altså).
    Hmm. OK, lovet var kanskje å ta i. Særlig høytidelig var det vel heller ikke

Gets nye HD-PVR: Lekker, privat video-rugekasse - teknofil.no

Kommer i mars 2008?
    - Vi regner med å lansere den nye HD-PVR-en i slutten av første kvartal 2008, samtidig med at vi åpner våre HD-sendinger, forteller Gunnar Evensen til Teknofil.

Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •